quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef nattermann het volgende:
Mensen die andere mensen als provincialen bestempelen
Volgens mij is hier iedereen een provinciaal
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen? Uren verwijderd van de dichtsbijzijnde beschaving. Een uur met de auto voor je bij een ziekenhuis bent, naar school fietsen want er rijdt geen bus en dus moet je om 6 uur al op om er om 9 te zijn. Geen winkels, behalve de buurtsuper en het stinkt er naar mest! Echt, de gemiddelde boerendorpen in Groningen zijn precies zo. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
Ainoh, ik heb zeker 10 jaar op het platteland gewoond. Ik weet waar ik het over heb!!quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef EcktenBaas het volgende:
[..]
Mensen uit het westen die de mensen uit het platteland gaan bashen. Jullie zijn gewoon verwend. En mensen uit het platteland die zich gaan bedrinken? Het uiterste platteland misschien maar daar houdt het ook op. Ik weet niet wat jij onder platteland ziet, maar het is niet zo dat ze daar nog met paard en wagen reizen.
De stad: geen groen, slechts CO2.![]()
Jattend mocrotuig (Kijk Opsporing Verzocht, alle daders hebben een licht getinte huidskleur.)
Overstresste mannen en vrouwen.
Geen saamhorigheid (Zelf heb ik dat ook niet veel, maar in de stad zegt iemand nog niet eens "hoi")
De multi-culti in de stad is nog wel het beste.
Je moet ervan houden.
Conclusie: iedereen is white-power. Iedereen is namelijk een provinciaalquote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Plaatsen zonder multiculti zijn saai. Behalve als je een provinciale white power-gast bent, dan zal het wel de hemel op aarde zijn. Nou ja, ieder zijn meug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |