Waarom zou je overigens moeten lopen en niet met de auto kunnen?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef NielsTriple het volgende:
[..]
Moet haast wel idd..
OT: Platteland heeft zo z'n charmes.
Ik ben geboren en getogen in de Achterhoek, maar woon nu in Delft. Soms mis ik het, soms ook niet.
Dat was bij ons zo, totdat ze vorige week een nieuw politiebureau hebben geopend met 50 medewerkersquote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.
Oisterwijk?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:38 schreef BlackLining het volgende:
De randstad![]()
![]()
Nee, laat mij maar lekker in mijn dorpje, met:
- Tilburg op 10 minuten
- Den Bosch op 25 minuten
- Eindhoven op 40 minuten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:37 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat was bij ons zo, totdat ze vorige week een nieuw politiebureau hebben geopend met 50 medewerkers
Haha, ga jij maar lekker een uur in de file staan onderweg naar je werk. Ik kan tenminste gewoon doorrijden.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
o. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
Politie wat is dat?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
En er komt weinig tot geen politie. Dus je kan veel meer lol maken.
Jazekerquote:
Evenementenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Politie wat is dat?
Komt serieus alleen op zaterdagavond 1 auto en op evenementen lopen ze heel soms even een uurtje rond
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Politie wat is dat?
Komt serieus alleen op zaterdagavond 1 auto en op evenementen lopen ze heel soms even een uurtje rond
Dan is er een gezellige bedrijvigheid in de desbetreffende kroeg, ja. Wat is daarmee het probleem? Moet jij perse met 200 man die je toch neit kent, waarvan er 175 tot de groep tuig behoren, in een of andere groot uitgevallen uitgaansgelegenheid staan?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Evenementen
De ene keer dat iemand uit het dorp een verjaardagsfeest in een kroeg geeft is daar ale een evenement
Ik ben gisteren nog bij jullie door het dorp (Posthoornseweg)gefietst. lekker gegeten en gedronken, halverwege mijn rondje Campina. (vanuit Boxtel).quote:Op zondag 30 mei 2010 13:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker
Overigens is Oisterwijk op papier ook een stad.. Damn
Files in de stad, ja rightquote:Op zondag 30 mei 2010 13:39 schreef Djeez het volgende:
AmsterdamIk vraag me juist af wat mensen bezielt in het Westen te gaan wonen. Geluidsoverlast, files, criminaliteit, je kent je buren niet en veel uitlaatgassen. Hier in Drenthe is het mooi groen, in Assen is genoeg te doen en wil je echt naar een grote stad, dan ben je met de auto binnen een half uur in Groningen
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:42 schreef Drinky het volgende:
[..]
Evenementen
De ene keer dat iemand uit het dorp een verjaardagsfeest in een kroeg geeft is daar ale een evenement
Is het niet geweldig?quote:Op zondag 30 mei 2010 13:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog bij jullie door het dorp (Posthoornseweg)gefietst. lekker gegeten en gedronken, halverwege mijn rondje Campina. (vanuit Boxtel).
Wel veel toeristen daar! Al die mensen uit de Randstand doen niks liever dan een paar weekjes per jaar daar vertoeven! Dat is vakantie voor hen. Voor ons is het gewoon de dagelijkse realiteit!
Dat is Delfshaven, dat ligt in Rotterdam.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:30 schreef Sapstengel het volgende:
Ligt Delfzijl in Groningen ja? Ik dacht tot de dag van vandaag dat het ergens bij Rotterdam ofzo lag, in de randstad.
Als mijn soep te warm is kan ik met me kommetje soep rondjes om het huis rennen zodat het afkoelt.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef artisdemarsis het volgende:
[..]
Ik heb een groot huis in A,sterdam hoor, want ik heb wel geld itt kutstudenten.
IDDquote:Op zondag 30 mei 2010 13:22 schreef Amoeba het volgende:
Als je boeren haat, verbouw jij je eigen graan? Melk jij je eigen koe? Beetje respect voor onze voedselproducenten ja?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |