Ohja vergeten, alleen die faalstad Amsterdam is een stadquote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Laat me raden, Enschede![]()
![]()
Enschede een stad noemen
![]()
![]()
Ik kan gewoon geen 1 post van jou serieus nemen met die woon'plaats' van je. Dus wees nou maar stil.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef nattermann het volgende:
Randstad
Ik zou me schamen als ik daar zou wonen.
Ja. Nee.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ohja vergeten, alleen die faalstad Amsterdam is een stadBurn jongeh, wat een kankerstad is dat.
Lig ik niet wakker van. Alsof jou posts wel serieus te nemen zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 14:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen 1 post van jou serieus nemen met die woon'plaats' van je. Dus wees nou maar stil.
Het lijkt me sterk dat iemand een HBO opleiding volgt meteen begint de schelden met kankerbek en kutmongool.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:21 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
volgens?
En ik volg gewoon een opleiding op het HBO heur. Ja in een stad![]()
!!
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewondenquote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 14:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Alsof jou posts wel serieus te nemen zijn
Trollkoning
Ze hebben het niet zo op boeren ja. Gelukkig voor jou en je vriendjes hebben we een aantal goeie ziekenhuizen hier.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewonden
Ik heb nog nooit in zo'n ziekenhuis gelegen dus ik weetniet wat je bedoelt? Maar ik weet wel dat er veel nepperds zoals jou in die stad wonenquote:Op zondag 30 mei 2010 14:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze hebben het niet zo op boeren ja. Gelukkig voor jou en je vriendjes hebben we een aantal goeie ziekenhuizen hier.
Hij is nu toch wel vrij ver af trouwens. Die rotonde bij Haaren ligt er eindelijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dat er maar één verharde weg tussen Boxtel en Haaren/Oirschot ligt waar je met de auto overheen kunt, en dat die weg al een jaar afgesloten is. Geloof dat hij nu in september 2010 gereed is.
Dat zul je in de stad niet zien, dat de enige weg tussen Rotterdam en Amsterdam meer dan een jaar wordt afgesloten en je verplicht bent om te fietsen (of om te rijden over de snelweg via Den Bosch-Tilburg of Eindhoven-Tilburg).
Tja daar heb je weer zo'n kortzichtjge stadsdebiel. Jij denkt natuurlijk dat de wereld is afgelopen als je bij jou de bebouwde kom uitrijdt. Even een paar vooroordelen van jou uit de weg ruimen. Ik woon in een klein stadje op de Veluwe en ik kan kiezen uit 2 ziekenhuizen op 20 minuten rijden en 2 andere ziekenhuizen op een half uur. Toen ik nog op school zat fietste ik 5 minuten terwijl de eerste bushalte op 5 minuten lopen was. Tja soms ruikt het naar mest maar bij jou ruikt het altijd naar hondepoep en zeik van zwervers die in de portieken pissen.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen? Uren verwijderd van de dichtsbijzijnde beschaving. Een uur met de auto voor je bij een ziekenhuis bent, naar school fietsen want er rijdt geen bus en dus moet je om 6 uur al op om er om 9 te zijn. Geen winkels, behalve de buurtsuper en het stinkt er naar mest! Echt, de gemiddelde boerendorpen in Groningen zijn precies zo. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 14:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben wel vaak in die stad van je geweest, maar dan vielen er ook paar gewonden
Haha, wat ben je toch ook dom Otis.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!
Fuck hij rijgt me aan zn hooivork.quote:Op zondag 30 mei 2010 14:40 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haha, wat ben je toch ook dom Otis.
Nu gaat hij je in elkaar slaan.
RUSTIG AAN OTIS STRAKS VALLEN ER GEWONDENquote:Op zondag 30 mei 2010 14:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ATTENTIE DAMES EN HEREN WE HEBBEN EEN STOERE JONGEN IN DE ZAAL!!!!!!
Iedereen is raar behalve jij.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Zullen we naar die faalstad gaan?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
RUSTIG AAN OTIS STRAKS VALLEN ER GEWONDEN
Ik ben gerustgesteld.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Ja zeker man, leuke steden! Almere, Lelystad en Urk!quote:
Noord-Hollandquote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
[img]quote:Op zondag 30 mei 2010 15:23 schreef Splutje het volgende:
Limburg
Brabant
Friesland
Drenthe
Gelderland
Groningen
Overijssel
Leuke steden?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ja zeker man, leuke steden! Almere, Lelystad en Urk!!!!!!!!!!!
Dat wil ik niet zeggen maar Flevoland kun je moeilijk platteland noemenquote:
De gemiddelde boer is een stuk ontwikkelder als jij als ik je topic zo eens doorlees. Ook een stuk positiever.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Waarom zou je daar in godsnaam willen wonen? Uren verwijderd van de dichtsbijzijnde beschaving. Een uur met de auto voor je bij een ziekenhuis bent, naar school fietsen want er rijdt geen bus en dus moet je om 6 uur al op om er om 9 te zijn. Geen winkels, behalve de buurtsuper en het stinkt er naar mest! Echt, de gemiddelde boerendorpen in Groningen zijn precies zo. Oosterwijtwerd, Sauwerd.. Delfzijl (oh nee, dat is een 'stad' ). Maar je hebt wel rust en natuur hoor!
In Amsterdam heb je een prachtig rustig park waar je je terug kan trekken zoals Frankendael etc.
Ik haat boeren.
Amsterdam 80% allochtoon en 20% autochtoon en die 20% wonen in de Jordaan, waar wil jij dan nog wonen?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:03 schreef artisdemarsis het volgende:
Alleen paupers wonen in het neger/mocro deel
Deze uitspraak blijkt maar weer eens waar te zijn. Verwende nestenquote:'' Die Westerlingen hebben altijd wat te jammeren ''
Verwend?quote:Op zondag 30 mei 2010 17:15 schreef Runselpink het volgende:
'' Die Westerlingen hebben altijd wat te jammeren ''
Deze uitspraak blijkt maar weer eens waar te zijn. Verwende nesten.
Onwetendquote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef Leevancleef het volgende:
Eens. Kutplatteland. Het is er zo gemoedelijk... Not. Tenzij je onder gemoedelijk verstaat dat mensen de hele tijd nukkig tegen elkaar zwijgen en zich om de haverklap bedrinken om hun grauwe bestaan te verlichten.
Het platteland![]()
Door inteelt misvormde plattelanders![]()
Onverstaanbare dialecten![]()
Plattelanders die trots zijn op hun kutregio
Mensen uit het westen die de mensen uit het platteland gaan bashen. Jullie zijn gewoon verwend. En mensen uit het platteland die zich gaan bedrinken? Het uiterste platteland misschien maar daar houdt het ook op. Ik weet niet wat jij onder platteland ziet, maar het is niet zo dat ze daar nog met paard en wagen reizen.quote:Eens. Kutplatteland. Het is er zo gemoedelijk... Not. Tenzij je onder gemoedelijk verstaat dat mensen de hele tijd nukkig tegen elkaar zwijgen en zich om de haverklap bedrinken om hun grauwe bestaan te verlichten.
Het platteland![]()
Door inteelt misvormde plattelanders![]()
Onverstaanbare dialecten![]()
Plattelanders die trots zijn op hun kutregio![]()
Eensch.quote:De stad
Steden zijn tegenwoordig niets meer dan verzamelplaatsen voor pedo's, cokerokers, heroinespuiters en ratten.
Ik hoef ook geen hele gesprekken, maar hier wordt er nog gewoon eens vriendelijk geknikt en als iemand bijvoorbeeld zijn tas laat pleuren wordt diegene gewoon geholpen. Zoals het hoort.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef EcktenBaas het volgende:
Geen saamhorigheid (Zelf heb ik dat ook niet veel, maar in de stad zegt iemand nog niet eens "hoi")
quote:Op zondag 30 mei 2010 19:21 schreef nattermann het volgende:
Mensen die andere mensen als provincialen bestempelen
Volgens mij is hier iedereen een provinciaal
quote:Op zondag 30 mei 2010 13:21 schreef artisdemarsis het volgende:
Ik haat boeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |