abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82092853
ik zelf vind dat het er bij hoort en dat je dit voor je partner over moet hebben.
Vinden jullie dat je dit verplicht ben of hoeft dit niet?
pi_82092890
Niets moet, het is wel zo netjes om met enige regelmaat mee te gaan. Zeker wanneer je al tijden samen bent.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:14:55 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_82092919
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.

En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_82092955
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:14 schreef LasTeR het volgende:
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.

En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
  zondag 30 mei 2010 @ 11:16:10 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82092958
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82092979
Wordt dat over het algemeen van je verwacht? Ja. Moet het? Nee.
Iedere relatie is anders.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:17:03 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_82092983
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:

[..]

gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Daar zijn geen regels voor. Zolang je partner nog niet mee wilt hoeft dat niet m.i.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_82093008
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:

[..]

Niets moet.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:18:51 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_82093025
Je kan elkaar niets verplichten in een relatie. Hoogstens iets afspreken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_82093072
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Re het volgende:
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
Ik heb er altijd een broertje dood aan gehad.

De ene week was de hele familie van haar hier inclusief neven, nichten, ooms, tantes, opa en oma en dan de week erop was oma ofzo jarig en dan moest ik mee naar Emmen. Vanuit Limburg. Terwijl ik de hele familie de week ervoor nog gezien had.

Dankje de koekoek. Mij niet gezien.

Dus daar heb ik nooit zo aan mee gedaan zegmaar. Het is ook echt niet zo dat dan zo een hele dag in het teken staat van mijn afwezigheid.

Ik zie het eik aan zo een beetje iedereen dat die werkelijk waar tegen heug en meug iedere keer weer meegaan met zoiets en dan niet alleen even op bezoek ofzo, maar ook kerst, pasen, sinterklaas etc etc etc.

Rot lekker een end op, ik ga best wel eens mee, maar zeker niet iedere keer

Jamaar als ik niet ga dan wordt de familie boos!!

Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.

Niemand lijkt dat te snappen in mijn omgeving als ik naar vrienden en kennissen kijk.
Die blijven maar vasthangen in dat debiele stramien.

Maargoed, whatever rocks your boat; ik doe er niet aan mee iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:28:13 #11
pi_82093245
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef vosss het volgende:

Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.
Precies, gewoon opvoeden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 30 mei 2010 @ 11:36:34 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_82093429
Het is niet verplicht, maar ik vind ook wel dat het erbij hoort. Maargoed, ik heb makkelijk praten omdat we niet zo vaak naar familie gaan. Plus dat we gewoon leuke familie hebben. Als verwacht wordt dat je er om de twee weken zit, dan snap ik ook wel dat je daar geen trek in hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 30 mei 2010 @ 11:38:45 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82093497
Gelukkig zijn we allebei vrij wars van dergelijke verplichte nummers, dus we gaan heel gedoseerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_82093514
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
pi_82093548
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Ik had het bij de laatste schoonfamilie ook altijd leuk hoor. Daar gaat het niet om.

Het gaat me er meer om dat ik 2 dagen in de week vrij heb en die niet weken achter elkaar vol wil plannen met dergelijke onzin. Ik heb wel wat beters te doen. En als niet dan verzin ik wel wat
vosss is de naam,
  zondag 30 mei 2010 @ 11:44:19 #16
pi_82093648
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat je weer weg mag?
pi_82093675
Ik vind wel dat ik het moet doen. Als er iets is, ga ik mee. Bovendien voel ik het niet als een verplichting, maar doe ik het ook graag, Sinterklaas, Kerst, verjaardagen, ik vind dat gewoon leuk. Andersom verwacht ik niet van mn vriend dat hij altijd mee gaat. Het kan ook gewoon niet uitkomen, om de een of andere reden. Ik verwacht wel dat hij dat af en toe een keer doet, ik zou het heel erg vinden als hij altijd iets anders had.
compact en kleverig.
pi_82093806
Ik ga amper naar de verjaardagen van mijn eigen familie. Dus ik zou ook niet naar de schoonfamilie gaan. Helemaal niet als je het ziet als iets dat je "voor je partner over moet hebben". De grotere dingen zoals bruiloften etc zou ik wel mee gaan. En natuurlijk ook af en toe misschien een keer een verjaardag als dit bijvoorbeeld zijn ouders zijn ofzo, maar echt niet voor elk lullig kut neefje hoor.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:51:40 #19
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82093810
Ik hoef het niet perse, maar ik ga wel af en toe mee. Sowieso wel met Kerst/Sinterklaas, maar ik ben niet bij alle verjaardagen van de schoonfamilie. Ze vinden ook dat ik er tijd voor voor moet hebben, maar als ik dat heb dan maak ik best een middag vrij hoor
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_82094014
Ik moet dat wel ja en ja als het familie van mijn kant is gaat mn vriend mee, maar dat is 2x per jaar (alleen ouders). En die zijn daar daarom heel makkelijk in, want wij zijn de enigen die komen dus het wordt gezamenlijk gepland en kan dus wel 3 weken na de echte datum zijn als dat zo uitkomt.
pi_82094256
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Mijn familie is veel makkelijker, kom je is het goed, kom je niet ook goed.
pi_82094458
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat je weer weg mag?
Altijd leuk om de verhoudingen en vetes onderling te zien.
En dan 's avonds als een blij mens met een gezegend gevoel weer de auto in.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:13:31 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82094852
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Bombshell het volgende:
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Je moet helemaal niks
vosss is de naam,
pi_82094932
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:59 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet dat wel ja
Ook jij moet niks. Als je niet gaat denk maar niet dat jij zo fucking belangrijk bent dat de hele dag in het teken van jouw afwezigheid staat.

Misschien hebben ze het er even over, of misschien spreken ze er zelfs schande van of weet ik het wat, maar dat is het dan ook.

Gewoon een paar keer bewust niet gaan en na een keer of 3 zeggen ze de 4de keer ow hij zal wel geen zin hebben gehad of andere plannen of iets.

Jij bent echt niet zo belangrijk als je denkt hoor.

En dat is niet persoonlijk op jou, maar op al die debiele makke schapen die zeggen dat ze MOETEN.

Het enige wat je moet in het leven is dood gaan en voor de rest er gewoon een leuke tijd van maken. Als je ergens geen zin in hebt dan doe je het gewoon niet. Zo moeilijk is dat heul niet
vosss is de naam,
pi_82095283
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:26 schreef vosss het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks
Zeg dat maar tegen mn ex. Gevolg hiervan is dat de relatie over is. Had zelf ook altijd iets van die verjaardag kan best zonder mij. Zie het bij een vriend van me die moet echt zowat elk weekend opdraven bij zn schoonfamilie terijl die er een hekel aan heeft. Maar die doet het braaf, te bang om er ruzie over te krijgen.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:40:39 #27
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_82095341
Ten eerste gaat sport voor, dus als ik een wedstrijd heb dan ga ik niet en dat geld trouwens ook voor verjaardagen van mijn familie.

Ben overigens gestopt met mijn sport, dus wedstrijden komen er niet meer. Maar dan nog, ik ga niet ieder weekend het ganse land doorijden en heb ook wel eens andere dingen te doen.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_82095459
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Bombshell het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen mn ex. Gevolg hiervan is dat de relatie over is. Had zelf ook altijd iets van die verjaardag kan best zonder mij. Zie het bij een vriend van me die moet echt zowat elk weekend opdraven bij zn schoonfamilie terijl die er een hekel aan heeft. Maar die doet het braaf, te bang om er ruzie over te krijgen.
Kruip maar lekker in de slachtoffer rol.

Ik zal het je anders vertellen. Dat die relatie over is, is je eigen schuld.

Het is van de zotte van je ex om te roepen dat je niks voor haar over hebt als je op een jaar tijd 2x niet mee gaat en de rest van de tijd wel terwijl je er geen sodeflikker zin in had.

Daar had je je ex op moeten wijzen en haar tot inkeer moeten doen komen dat ze compleet ridicule eisen stelt aan jullie relatie

Komop zeg, durven jullie allemaal compleet niks te zeggen. Godsklere, en dan achteraf klagen hoe slecht je het wel niet had. Schei toch uit. Kweek eens wat ruggegraat en durf gewoon te zeggen waar het op staat. Slappe zak hooi
vosss is de naam,
pi_82095664
Ik ben allergisch voor dingen moeten binnen mijn relatie. Los daarvan ga ik wel gewoon mee naar de verjaardag van schoonouders en schoonbroertje (die het gelukkig samen met mijn zusje viert, scheelt weer een vrije dag half nederland door moeten rijden), maar daar blijft het ook bij, vriend gaat trouwens zelf ook niet altijd naar de andere verjaardagen binnen zijn familie. Andersom hoeft hij ook niet mee naar de verjaardagen die ik heb, hoewel hij meestal wel mee gaat, maar dat doet hij dan uit zichzelf.
Met feestdagen doen wij al helemaal niet aan verplichtingen, sinterklaas doe ik niet aan, met eerste kerstdag willen we nog wel een rondje familie doen, maar tweede kerstdag is voor onszelf.
En ten alle tijden geldt: als ik moet werken (zeer afwijkende werktijden, ook in het weekend), dan gaat dat voor, ik ga niet vrijnemen voor een verjaardag.
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_82095790
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Kruip maar lekker in de slachtoffer rol.

Ik zal het je anders vertellen. Dat die relatie over is, is je eigen schuld.

Het is van de zotte van je ex om te roepen dat je niks voor haar over hebt als je op een jaar tijd 2x niet mee gaat en de rest van de tijd wel terwijl je er geen sodeflikker zin in had.

Daar had je je ex op moeten wijzen en haar tot inkeer moeten doen komen dat ze compleet ridicule eisen stelt aan jullie relatie

Komop zeg, durven jullie allemaal compleet niks te zeggen. Godsklere, en dan achteraf klagen hoe slecht je het wel niet had. Schei toch uit. Kweek eens wat ruggegraat en durf gewoon te zeggen waar het op staat. Slappe zak hooi
Hoe weet jij dat ik haar er niet op heb gewezen? Heb haar er wel op gewezen maar op dat punt konden we het dus blijkbaar niet eens worden. Je moet wel goed lezen en niet overhaast conclusies trekken simpele.
pi_82095849
quote:
Heb haar er wel op gewezen maar op dat punt konden we het dus blijkbaar niet eens worden.
Okay, prima. Dan was het dus gewoon een debiel kutwijf.

Ik ben blij voor je dat je er vanaf bent
vosss is de naam,
pi_82095986
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Okay, prima. Dan was het dus gewoon een debiel kutwijf.

Ik ben blij voor je dat je er vanaf bent
Whehe nou bedankt!
pi_82096155
Mag ze helemaal zelf weten. En ik ook
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_82112366
nee Ik ga ook niet naar mijn eigen familie.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  zondag 30 mei 2010 @ 19:58:38 #35
pi_82113275
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Kimsywimsy het volgende:
nee Ik ga ook niet naar mijn eigen familie.
Mag ik mee?
pi_82113368
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mag ik mee?
Alleen als je seks met me wilt, anders hoeft het voor mij niet.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
  zondag 30 mei 2010 @ 20:01:06 #37
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82113405
Nee, je moet niks.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_82113607
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:12 schreef Don-enzone het volgende:
ik zelf vind dat het er bij hoort en dat je dit voor je partner over moet hebben.
Vinden jullie dat je dit verplicht ben of hoeft dit niet?
Verjaardagen van ouders en zusje vind ik het wel zo prettig als mijn vriendin erbij is. En andersom verwacht ze dat van mij ook. Voor de rest boeit het weinig .
pi_82113766
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:04 schreef FireFox1 het volgende:
Mag ze helemaal zelf weten. En ik ook
Dat dus.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:09:20 #40
67174 Dos37
Come on Twente
pi_82113796
Je moet niets, alleen soms poepen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_82114322
Ik kan geen enkele zinnige reden verzinnen om mee te gaan naar een verjaardag als je dat zelf niet wilt.

Dus nee.
Je hebt met elkaar een relatie, daar ´horen´ niet bepaalde dingen bij. Het is maar wat je met elkaar afspreekt. Bovendien heb je je partner niet nodig voor die verjaardag om een leuke dag te hebben.

Sowieso, mensen die uit plichtsgevoel naar een verjaardag gaan.
zelfde als diginoob
  zondag 30 mei 2010 @ 20:22:53 #42
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_82114384
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef diginoob2 het volgende:
Ik kan geen enkele zinnige reden verzinnen om mee te gaan naar een verjaardag als je dat zelf niet wilt.

Dus nee.
Je hebt met elkaar een relatie, daar ´horen´ niet bepaalde dingen bij. Het is maar wat je met elkaar afspreekt. Bovendien heb je je partner niet nodig voor die verjaardag om een leuke dag te hebben.
Mee eens
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
pi_82114743
Ik vind dat dat wel zo hoort

Er gaat niets boven een goede fband tussen familieleden. En als je een relatie hebt hoor je daar ook bij.
  zondag 30 mei 2010 @ 21:28:07 #44
pi_82118432
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Kimsywimsy het volgende:

[..]

Alleen als je seks met me wilt, anders hoeft het voor mij niet.
Dat heb ik er wel voor over
  zondag 30 mei 2010 @ 22:18:33 #45
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_82122184
Ouders en directe familie van partner wel. Maar om nou iedere vage oom en betovergroot achternichtje af te lopen.

Vooral lastig wanneer jij in je stad studeert en schoonfamilie zo'n 'achterdeur familie' is.

Van die lui die allemaal op 5 min lopen van elkaar in hetzelfde gat wonen. Die uit gewoonte via de achterdeur bij elkaar naar binnen wippen ('volluk!?'). Die niet veel anders te doen hebben dan constant bij elkaar op de koffie gaan.

Leuk, zo'n hechte familie. Maar die verwachten ook dat jij voor elke scheet op komt draven. Dat dat je elke keer 2x anderhalf uur OV en een halve werkdag kost, ipv 5 min fietsen, dat kwartje wil helaas nog niet zo vallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 31-05-2010 16:01:35 ]
pi_82126361
Ik ga niet naar verjaardagen van schoonfamilie (en ik vier zelf mijn verjaardag ook niet, niet zielig, zie er gewoon het nut niet van in), om twee redenen:
Ten eerste, een verjaardag (voor mij) is gewoon een dag zoals een ander op de globale kalender en kan het me uitermate weinig boeien wanneer het om iemand gaat waarvoor ik geen affiniteit voel en ten tweede, zijn familie woont aan de andere kant van het land, godzijdank . Ik ga ook zelden naar verjaardagen van mijn eigen familie en mijn vriend hoeft ook nooit mee als die geen zin heeft.

Overigens stel ik het ook niet op prijs als familie / schoonfamilie ongevraagd op mijn verjaardag op bezoek komen want dan is het niets meer dan een bron van stress.

Mijn vriend is hier ook oké mee (maar voor hem koop ik dan wel weer een cadeautje ). In een relatie hoeft niets te 'moeten', er zijn duizend andere dingen die ik wel voor hem over heb maar dit gewoon niet.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:16:39 #47
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_82132382
Bij ons wordt het vooral op prijs gesteld bij de belangrijkere feestjes zoals trouwerijen of als iemand een rond getal bereikt qua leeftijd. Maar niet bij iedere verjaardag, alsjeblieft niet zeg. Niet dat ik de mensen niet aardig vind maar ik heb meestal wel wat beters te doen.

Ik vind het ook maar dom om te gaan verwachten dat partners overal en altijd maar mee naartoe gaan. Dat dat soms moet, oke maar lang niet iedere keer.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:09:40 #48
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_82133549
Ik sla de ongeveer de helft van de verjaardagen van m'n eigen familie zelf al over, dus daar hoeft m'n vriendin dan ook niet heen hoor!
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  maandag 31 mei 2010 @ 14:08:22 #49
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_82142006
Ik waardeer het als ze meegaat naar de verjaardag van mn ouders en zussen, maar als ze geen zin heeft vind ik het ook prima als ze niet meegaat. Ik heb ondertussen ook wel door dat je dan tegen de rest van de familie een smoesje moet verzinnen waarom ze er niet is; eerlijk zijn en 'ze had geen zin' als reden geven voor haar afwezigheid wordt niet gewaardeerd
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
pi_82145852
Helaas heeft mijn vriend een zeer-sociale-bij-iedereen-op-de-verjaardag-koffie familie, bleeeeeeh word altijd gek van die sociale verplichtingen, het is nog niet eens altijd erg om te gaan , soms erg gezelli!
Maar dat ik me automatisch verplicht voel is zeer irritant, en als ik n keertje niet meega is mijn lieve vriendje heel erg teleurgesteld... en dat wil ik ook weer niet hebben
Neeeee niet omdat ik niet meega na zn familie maar omdat ie me zo gezellig vind en graag om zich heen heeft....eeeeeeh offfff bedenk ik nu zou dat emotionele chantage zijn? wacht maar als ie thuis komt
Youre the chocolate at the end of my cornetto
  maandag 31 mei 2010 @ 16:13:58 #51
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82147723
De deal bij ons is dat ie wel komt op verjaardagen van mijn pa, ma en zusje en haar zoontje. De rest hoeft niet. Andersom mag ik zelf weten, maar ik vind het wel egzellig als het zo uitkomt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82148091
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Ripley het volgende:
De deal bij ons is dat ie wel komt op verjaardagen van mijn pa, ma en zusje en haar zoontje. De rest hoeft niet. Andersom mag ik zelf weten, maar ik vind het wel egzellig als het zo uitkomt.
Heb je aardig uitonderhandeld.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:34:10 #53
205909 otacon
Rude Boy
pi_82148812
My niet gezien!

Ik ben der alleen op de verjaardag van mijn vriendin der. Voor de rest mogen ze stikken. Ze haten me en moeten niks van mij hebben. Ze doen lief tegen me als ik er ben, maar mijn vriendin heeft al duidelijk gemaakt hoe ze over me denken. Ik sta er niet echt erop te trappelen om dan langs te komen. Dus ik hou maar lekker mijn afstand
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:35:09 #54
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82148854
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Heb je aardig uitonderhandeld.
Niks onderhandeld eigenlijk. Hij stelde dit voor en ik vond het prima.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:42:00 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82149245
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:43:19 #56
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82149326
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben .
Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:44:40 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82149419
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Maar je mist ook de leuke dingen van een relatie.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:19 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82149451
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.
Precies, en daar hou ik helemaal niet van denk ik . Ik open er wel een nieuw topique over .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82153186
We verplichten elkaar allebei niet om ergens heen te gaan tegen ons zin, gelukkig
Mijn vriendin heeft gelukkig maar een hele kleine familie, 1 oom en tante, opa en oma, ouders en 2 zusjes. Dus dat is paar keer per jaar een etentje met zen allen ergens maar niet perse op verjaardagen dus dat scheelt weer en dan vind ik het ook niet erg
Mijn eigen familie is veel groter, en daar ga ik zelf ook lang niet alles af, ben niet gek
pi_82155406
Gelukkig niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:25:07 #61
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_82178344
Feestjes van directe schoonfamilie (ouders en zusjes) moet kunnen, maar heb er een hekel aan als ik wordt meegesleept naar verjaardagen van de meest vage achterneven etc.

Zeker als het gaat om van die afschuwelijke huiskamer-bijeenkomsten waar je verplicht in een kring zit en als het te druk wordt, het Gardena tuinmeubilair uit de schuur erbij wordt gehaald.
Ik heb dan altijd de pech te zitten tussen 2 sufmutsen die alleen maar over sportvissen praten.

Een Amerikaanse ex van mij noemde dat: A dutch circle of Death..
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:12:37 #62
245974 QueenOfHearts_4
alea iacta est.
pi_82185875
Verplichten vind ik niet echt nodig... maar als m'n vriend wil dat ik mee ga, ga ik graag mee. En bij mijn familie is het gewoon logisch dat hij met me mee gaat, want hij is gek op mijn familie. Gelukkig. Terwijl ik dan niet eens echt wil, hij wil heel graag.
or maybe i'm just another megalomaniac.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 13:15:00 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_82185982
Ik ging gewoon mee en hij ging met mij mee, zo veel verjaardagen waren het nou ook weer niet, de meeste volwassenen vierden hun verjaardag niet eens.

Nu geen last meer van geen schoonfamilie meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:16:20 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_82186049
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:25 schreef MrSelecta het volgende:

Een Amerikaanse ex van mij noemde dat: A dutch circle of Death..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:18:34 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82186151
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef Karina het volgende:
Ik ging gewoon mee en hij ging met mij mee, zo veel verjaardagen waren het nou ook weer niet, de meeste volwassenen vierden hun verjaardag niet eens.

Nu geen last meer van geen schoonfamilie meer.
wat niet is kan nog komen he
Een gedicht over Maanvis
pi_82195914
Ik moet niks en mijn vriend evenmin. Ikzelf heb gelukkig maar een kleine familie en we gaan maar naar een paar verjaardagen: die van mijn oom en tante. Dan hoeven we niet eens mee als we niet kunnen/willen wat dan ook, maar hij gaat meestal wel mee. En hij is er altijd bij op de verjaardag van mijn ouders, omdat hij gewoon ook graag bij mij thuis komt. Mijn vriend heeft wel een gigantische familie, maar wij komen ook niet op iedere verjaardag opdraven. Zijn ouders en opa's en oma's zijn het belangrijkste. Bepaalde neven en nichten waar we veel mee omgaan, gaan we meestal ook heen, maar de rest niet, eigenlijk.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:28:23 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82200042
Het hoort erbij.Heb ik er zin in? Nee..Ik ga altijd uit pure verveling teveel drinken.En dan blijkt het ineens toch nog gezellig te worden.Je moet jezelf toch vermaken
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:37:09 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82200343
Mijn schoonouders zijn jehova en een groot deel van de overige familie ook, dat scheelt een hoop 'over de vloer komen' moet ik zeggen aangezien ze sowieso niet aan verjaardagen doen.
En ik moet niets, heb ook weinig met m'n schoonouders en kom er zodoende ook niet echt vaak, je hebt ze nou eenmaal niet voor het uitkiezen en deze zijn niet geweldig.

D'r zussen zijn wel tof, die zie ik dan wel weer geregeld en komen ook vaak bij ons langs.
Ik vind het zo heerlijk simpel, dat het er nou eenmaal bij hoort, als ik er zin in heb dan ga ik mee en anders ga ik lekker wat anders doen en ik zou willen dat het andersom ook zo was, dat geforceerd gezellig bij elkaar een cola-tje drinken en maar wachten tot dat de eerste gast zegt te vertrekken zodat je in de slipstream ook weg kunt ... niet mijn ding.
  zondag 6 juni 2010 @ 16:30:25 #69
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_82400469
Verplicht? Nee. Wel gezellig af en toe.

Het scheelt hier wel dat m'n ouders op meer dan een uur, en mijn schoonouders op meer dan 2 uur rijden van ons vandaan wonen. We gaan dan meestal een heel weekend op bezoek. Vaak dus ook op een andere dag dan de verjaardag zelf (scheelt soms weer een hoop gedoe, al die visite heb ik niet altijd zin in )

We gaan niet vaak naar mijn schoonouders, maar als we gaan "moet" ik mee want ik ben degene met het rijbewijs (vind ik niet erg want m'n schoonouders zijn super aardig). Mijn vriend gaat niet altijd mee naar mijn ouders/zusje + familie/beste vriendin; ik kom graag en vaak bij m'n familie en als ik mijn schoonfamilie 4 keer per jaar zie hoeft hij zijn schoonfamilie ook niet persé vaker te zien. Vind ik dan. Daarnaast komen mijn ouders/zusje ook weleens bij ons, mijn schoonouders kunnen dat helaas niet (meer).

Het verder weg wonen kan iig wel een "makkelijk" smoesje zijn; je wilt ook weleens een weekend niks hebben (of je bent moe of je moet leren)
pi_82404502
Dit zou mn ex moeten lezen bij haar was het niet bespreekbaar om een keer niet mee te gaan. Als je voet bij suk hield werd het janken en ruzie de komende paar dagen. Is de relatie ook op stuk gelopen snap echt niks van dat kind.
pi_82473696
Ik vind het wel zo netjes. Zeker naar de verjaardag van broer zus/ouders van je vriend(in). Oom of tante hoeft niet perse, maar kan best gezellig zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')