gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:14 schreef LasTeR het volgende:
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.
En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
Daar zijn geen regels voor. Zolang je partner nog niet mee wilt hoeft dat niet m.i.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:
[..]
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Niets moet.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:
[..]
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Ik heb er altijd een broertje dood aan gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Re het volgende:
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
Precies, gewoon opvoeden.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef vosss het volgende:
Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.
Ik had het bij de laatste schoonfamilie ook altijd leuk hoor. Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Omdat je weer weg mag?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Altijd leuk om de verhoudingen en vetes onderling te zien.quote:
Je moet helemaal niksquote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Bombshell het volgende:
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Ook jij moet niks. Als je niet gaat denk maar niet dat jij zo fucking belangrijk bent dat de hele dag in het teken van jouw afwezigheid staat.quote:
Zeg dat maar tegen mn ex. Gevolg hiervan is dat de relatie over is. Had zelf ook altijd iets van die verjaardag kan best zonder mij. Zie het bij een vriend van me die moet echt zowat elk weekend opdraven bij zn schoonfamilie terijl die er een hekel aan heeft. Maar die doet het braaf, te bang om er ruzie over te krijgen.quote:
Kruip maar lekker in de slachtoffer rol.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mn ex. Gevolg hiervan is dat de relatie over is. Had zelf ook altijd iets van die verjaardag kan best zonder mij. Zie het bij een vriend van me die moet echt zowat elk weekend opdraven bij zn schoonfamilie terijl die er een hekel aan heeft. Maar die doet het braaf, te bang om er ruzie over te krijgen.
Hoe weet jij dat ik haar er niet op heb gewezen? Heb haar er wel op gewezen maar op dat punt konden we het dus blijkbaar niet eens worden. Je moet wel goed lezen en niet overhaast conclusies trekken simpele.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Kruip maar lekker in de slachtoffer rol.
Ik zal het je anders vertellen. Dat die relatie over is, is je eigen schuld.
Het is van de zotte van je ex om te roepen dat je niks voor haar over hebt als je op een jaar tijd 2x niet mee gaat en de rest van de tijd wel terwijl je er geen sodeflikker zin in had.
Daar had je je ex op moeten wijzen en haar tot inkeer moeten doen komen dat ze compleet ridicule eisen stelt aan jullie relatie
Komop zeg, durven jullie allemaal compleet niks te zeggen. Godsklere, en dan achteraf klagen hoe slecht je het wel niet had. Schei toch uit. Kweek eens wat ruggegraat en durf gewoon te zeggen waar het op staat. Slappe zak hooi
Okay, prima. Dan was het dus gewoon een debiel kutwijf.quote:Heb haar er wel op gewezen maar op dat punt konden we het dus blijkbaar niet eens worden.
Whehe nou bedankt!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Okay, prima. Dan was het dus gewoon een debiel kutwijf.
Ik ben blij voor je dat je er vanaf bent
Mag ik mee?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:40 schreef Kimsywimsy het volgende:
neeIk ga ook niet naar mijn eigen familie.
Alleen als je seks met me wilt, anders hoeft het voor mij niet.quote:
Verjaardagen van ouders en zusje vind ik het wel zo prettig als mijn vriendin erbij is. En andersom verwacht ze dat van mij ook. Voor de rest boeit het weinigquote:Op zondag 30 mei 2010 11:12 schreef Don-enzone het volgende:
ik zelf vind dat het er bij hoort en dat je dit voor je partner over moet hebben.
Vinden jullie dat je dit verplicht ben of hoeft dit niet?
Mee eensquote:Op zondag 30 mei 2010 20:21 schreef diginoob2 het volgende:
Ik kan geen enkele zinnige reden verzinnen om mee te gaan naar een verjaardag als je dat zelf niet wilt.![]()
Dus nee.
Je hebt met elkaar een relatie, daar ´horen´ niet bepaalde dingen bij. Het is maar wat je met elkaar afspreekt. Bovendien heb je je partner niet nodig voor die verjaardag om een leuke dag te hebben.
Dat heb ik er wel voor overquote:Op zondag 30 mei 2010 20:00 schreef Kimsywimsy het volgende:
[..]
Alleen als je seks met me wilt, anders hoeft het voor mij niet.
Heb je aardig uitonderhandeld.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Ripley het volgende:
De deal bij ons is dat ie wel komt op verjaardagen van mijn pa, ma en zusje en haar zoontje. De rest hoeft niet. Andersom mag ik zelf weten, maar ik vind het wel egzellig als het zo uitkomt.
Niks onderhandeld eigenlijk. Hij stelde dit voor en ik vond het prima.quote:
Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben.
Maar je mist ook de leuke dingen van een relatie.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben.
Precies, en daar hou ik helemaal niet van denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:25 schreef MrSelecta het volgende:
Een Amerikaanse ex van mij noemde dat: A dutch circle of Death..
wat niet is kan nog komen hequote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef Karina het volgende:
Ik ging gewoon mee en hij ging met mij mee, zo veel verjaardagen waren het nou ook weer niet, de meeste volwassenen vierden hun verjaardag niet eens.
Nu geen last meer vangeen schoonfamilie meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |