abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 mei 2010 @ 16:13:58 #51
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82147723
De deal bij ons is dat ie wel komt op verjaardagen van mijn pa, ma en zusje en haar zoontje. De rest hoeft niet. Andersom mag ik zelf weten, maar ik vind het wel egzellig als het zo uitkomt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82148091
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:13 schreef Ripley het volgende:
De deal bij ons is dat ie wel komt op verjaardagen van mijn pa, ma en zusje en haar zoontje. De rest hoeft niet. Andersom mag ik zelf weten, maar ik vind het wel egzellig als het zo uitkomt.
Heb je aardig uitonderhandeld.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:34:10 #53
205909 otacon
Rude Boy
pi_82148812
My niet gezien!

Ik ben der alleen op de verjaardag van mijn vriendin der. Voor de rest mogen ze stikken. Ze haten me en moeten niks van mij hebben. Ze doen lief tegen me als ik er ben, maar mijn vriendin heeft al duidelijk gemaakt hoe ze over me denken. Ik sta er niet echt erop te trappelen om dan langs te komen. Dus ik hou maar lekker mijn afstand
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:35:09 #54
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82148854
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Heb je aardig uitonderhandeld.
Niks onderhandeld eigenlijk. Hij stelde dit voor en ik vond het prima.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:42:00 #55
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82149245
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 31 mei 2010 @ 16:43:19 #56
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82149326
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Al die afspraken en deals, en het 'moeten'. Dan ben ik blij dat ik vrijgezel ben .
Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:44:40 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82149419
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:42 schreef Maanvis het volgende:
Maar je mist ook de leuke dingen van een relatie.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 31 mei 2010 @ 16:45:19 #58
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82149451
quote:
Op maandag 31 mei 2010 16:43 schreef Ripley het volgende:

[..]

Moeten is een groot woord, in een relatie sluit je nu eenmaal af en toe een compromis waar je je beiden in kunt vinden.
Precies, en daar hou ik helemaal niet van denk ik . Ik open er wel een nieuw topique over .
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_82153186
We verplichten elkaar allebei niet om ergens heen te gaan tegen ons zin, gelukkig
Mijn vriendin heeft gelukkig maar een hele kleine familie, 1 oom en tante, opa en oma, ouders en 2 zusjes. Dus dat is paar keer per jaar een etentje met zen allen ergens maar niet perse op verjaardagen dus dat scheelt weer en dan vind ik het ook niet erg
Mijn eigen familie is veel groter, en daar ga ik zelf ook lang niet alles af, ben niet gek
pi_82155406
Gelukkig niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 1 juni 2010 @ 09:25:07 #61
199339 MrSelecta
Looie Dakduvel
pi_82178344
Feestjes van directe schoonfamilie (ouders en zusjes) moet kunnen, maar heb er een hekel aan als ik wordt meegesleept naar verjaardagen van de meest vage achterneven etc.

Zeker als het gaat om van die afschuwelijke huiskamer-bijeenkomsten waar je verplicht in een kring zit en als het te druk wordt, het Gardena tuinmeubilair uit de schuur erbij wordt gehaald.
Ik heb dan altijd de pech te zitten tussen 2 sufmutsen die alleen maar over sportvissen praten.

Een Amerikaanse ex van mij noemde dat: A dutch circle of Death..
I don't have a girlfriend, but I do know a woman who gets mad everytime I say this.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:12:37 #62
245974 QueenOfHearts_4
alea iacta est.
pi_82185875
Verplichten vind ik niet echt nodig... maar als m'n vriend wil dat ik mee ga, ga ik graag mee. En bij mijn familie is het gewoon logisch dat hij met me mee gaat, want hij is gek op mijn familie. Gelukkig. Terwijl ik dan niet eens echt wil, hij wil heel graag.
or maybe i'm just another megalomaniac.
  Moderator dinsdag 1 juni 2010 @ 13:15:00 #63
9859 crew  Karina
Woman
pi_82185982
Ik ging gewoon mee en hij ging met mij mee, zo veel verjaardagen waren het nou ook weer niet, de meeste volwassenen vierden hun verjaardag niet eens.

Nu geen last meer van geen schoonfamilie meer.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:16:20 #64
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_82186049
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 09:25 schreef MrSelecta het volgende:

Een Amerikaanse ex van mij noemde dat: A dutch circle of Death..
  dinsdag 1 juni 2010 @ 13:18:34 #65
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_82186151
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 13:15 schreef Karina het volgende:
Ik ging gewoon mee en hij ging met mij mee, zo veel verjaardagen waren het nou ook weer niet, de meeste volwassenen vierden hun verjaardag niet eens.

Nu geen last meer van geen schoonfamilie meer.
wat niet is kan nog komen he
Een gedicht over Maanvis
pi_82195914
Ik moet niks en mijn vriend evenmin. Ikzelf heb gelukkig maar een kleine familie en we gaan maar naar een paar verjaardagen: die van mijn oom en tante. Dan hoeven we niet eens mee als we niet kunnen/willen wat dan ook, maar hij gaat meestal wel mee. En hij is er altijd bij op de verjaardag van mijn ouders, omdat hij gewoon ook graag bij mij thuis komt. Mijn vriend heeft wel een gigantische familie, maar wij komen ook niet op iedere verjaardag opdraven. Zijn ouders en opa's en oma's zijn het belangrijkste. Bepaalde neven en nichten waar we veel mee omgaan, gaan we meestal ook heen, maar de rest niet, eigenlijk.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:28:23 #67
251095 Purdey
Better off alone..
pi_82200042
Het hoort erbij.Heb ik er zin in? Nee..Ik ga altijd uit pure verveling teveel drinken.En dan blijkt het ineens toch nog gezellig te worden.Je moet jezelf toch vermaken
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 18:37:09 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82200343
Mijn schoonouders zijn jehova en een groot deel van de overige familie ook, dat scheelt een hoop 'over de vloer komen' moet ik zeggen aangezien ze sowieso niet aan verjaardagen doen.
En ik moet niets, heb ook weinig met m'n schoonouders en kom er zodoende ook niet echt vaak, je hebt ze nou eenmaal niet voor het uitkiezen en deze zijn niet geweldig.

D'r zussen zijn wel tof, die zie ik dan wel weer geregeld en komen ook vaak bij ons langs.
Ik vind het zo heerlijk simpel, dat het er nou eenmaal bij hoort, als ik er zin in heb dan ga ik mee en anders ga ik lekker wat anders doen en ik zou willen dat het andersom ook zo was, dat geforceerd gezellig bij elkaar een cola-tje drinken en maar wachten tot dat de eerste gast zegt te vertrekken zodat je in de slipstream ook weg kunt ... niet mijn ding.
  zondag 6 juni 2010 @ 16:30:25 #69
300111 Elynasedai
Kissed by fire
pi_82400469
Verplicht? Nee. Wel gezellig af en toe.

Het scheelt hier wel dat m'n ouders op meer dan een uur, en mijn schoonouders op meer dan 2 uur rijden van ons vandaan wonen. We gaan dan meestal een heel weekend op bezoek. Vaak dus ook op een andere dag dan de verjaardag zelf (scheelt soms weer een hoop gedoe, al die visite heb ik niet altijd zin in )

We gaan niet vaak naar mijn schoonouders, maar als we gaan "moet" ik mee want ik ben degene met het rijbewijs (vind ik niet erg want m'n schoonouders zijn super aardig). Mijn vriend gaat niet altijd mee naar mijn ouders/zusje + familie/beste vriendin; ik kom graag en vaak bij m'n familie en als ik mijn schoonfamilie 4 keer per jaar zie hoeft hij zijn schoonfamilie ook niet persé vaker te zien. Vind ik dan. Daarnaast komen mijn ouders/zusje ook weleens bij ons, mijn schoonouders kunnen dat helaas niet (meer).

Het verder weg wonen kan iig wel een "makkelijk" smoesje zijn; je wilt ook weleens een weekend niks hebben (of je bent moe of je moet leren)
pi_82404502
Dit zou mn ex moeten lezen bij haar was het niet bespreekbaar om een keer niet mee te gaan. Als je voet bij suk hield werd het janken en ruzie de komende paar dagen. Is de relatie ook op stuk gelopen snap echt niks van dat kind.
pi_82473696
Ik vind het wel zo netjes. Zeker naar de verjaardag van broer zus/ouders van je vriend(in). Oom of tante hoeft niet perse, maar kan best gezellig zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')