abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82092853
ik zelf vind dat het er bij hoort en dat je dit voor je partner over moet hebben.
Vinden jullie dat je dit verplicht ben of hoeft dit niet?
pi_82092890
Niets moet, het is wel zo netjes om met enige regelmaat mee te gaan. Zeker wanneer je al tijden samen bent.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:14:55 #3
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_82092919
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.

En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_82092955
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:14 schreef LasTeR het volgende:
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.

En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
  zondag 30 mei 2010 @ 11:16:10 #5
262 Re
Kiss & Swallow
pi_82092958
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_82092979
Wordt dat over het algemeen van je verwacht? Ja. Moet het? Nee.
Iedere relatie is anders.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:17:03 #7
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_82092983
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:

[..]

gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Daar zijn geen regels voor. Zolang je partner nog niet mee wilt hoeft dat niet m.i.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_82093008
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:

[..]

Niets moet.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:18:51 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_82093025
Je kan elkaar niets verplichten in een relatie. Hoogstens iets afspreken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_82093072
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Re het volgende:
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
Ik heb er altijd een broertje dood aan gehad.

De ene week was de hele familie van haar hier inclusief neven, nichten, ooms, tantes, opa en oma en dan de week erop was oma ofzo jarig en dan moest ik mee naar Emmen. Vanuit Limburg. Terwijl ik de hele familie de week ervoor nog gezien had.

Dankje de koekoek. Mij niet gezien.

Dus daar heb ik nooit zo aan mee gedaan zegmaar. Het is ook echt niet zo dat dan zo een hele dag in het teken staat van mijn afwezigheid.

Ik zie het eik aan zo een beetje iedereen dat die werkelijk waar tegen heug en meug iedere keer weer meegaan met zoiets en dan niet alleen even op bezoek ofzo, maar ook kerst, pasen, sinterklaas etc etc etc.

Rot lekker een end op, ik ga best wel eens mee, maar zeker niet iedere keer

Jamaar als ik niet ga dan wordt de familie boos!!

Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.

Niemand lijkt dat te snappen in mijn omgeving als ik naar vrienden en kennissen kijk.
Die blijven maar vasthangen in dat debiele stramien.

Maargoed, whatever rocks your boat; ik doe er niet aan mee iig
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:28:13 #11
pi_82093245
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef vosss het volgende:

Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.
Precies, gewoon opvoeden.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  zondag 30 mei 2010 @ 11:36:34 #12
30252 Soempie
Procreating
pi_82093429
Het is niet verplicht, maar ik vind ook wel dat het erbij hoort. Maargoed, ik heb makkelijk praten omdat we niet zo vaak naar familie gaan. Plus dat we gewoon leuke familie hebben. Als verwacht wordt dat je er om de twee weken zit, dan snap ik ook wel dat je daar geen trek in hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  zondag 30 mei 2010 @ 11:38:45 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_82093497
Gelukkig zijn we allebei vrij wars van dergelijke verplichte nummers, dus we gaan heel gedoseerd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_82093514
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
pi_82093548
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Ik had het bij de laatste schoonfamilie ook altijd leuk hoor. Daar gaat het niet om.

Het gaat me er meer om dat ik 2 dagen in de week vrij heb en die niet weken achter elkaar vol wil plannen met dergelijke onzin. Ik heb wel wat beters te doen. En als niet dan verzin ik wel wat
vosss is de naam,
  zondag 30 mei 2010 @ 11:44:19 #16
pi_82093648
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Omdat je weer weg mag?
pi_82093675
Ik vind wel dat ik het moet doen. Als er iets is, ga ik mee. Bovendien voel ik het niet als een verplichting, maar doe ik het ook graag, Sinterklaas, Kerst, verjaardagen, ik vind dat gewoon leuk. Andersom verwacht ik niet van mn vriend dat hij altijd mee gaat. Het kan ook gewoon niet uitkomen, om de een of andere reden. Ik verwacht wel dat hij dat af en toe een keer doet, ik zou het heel erg vinden als hij altijd iets anders had.
compact en kleverig.
pi_82093806
Ik ga amper naar de verjaardagen van mijn eigen familie. Dus ik zou ook niet naar de schoonfamilie gaan. Helemaal niet als je het ziet als iets dat je "voor je partner over moet hebben". De grotere dingen zoals bruiloften etc zou ik wel mee gaan. En natuurlijk ook af en toe misschien een keer een verjaardag als dit bijvoorbeeld zijn ouders zijn ofzo, maar echt niet voor elk lullig kut neefje hoor.
  zondag 30 mei 2010 @ 11:51:40 #19
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_82093810
Ik hoef het niet perse, maar ik ga wel af en toe mee. Sowieso wel met Kerst/Sinterklaas, maar ik ben niet bij alle verjaardagen van de schoonfamilie. Ze vinden ook dat ik er tijd voor voor moet hebben, maar als ik dat heb dan maak ik best een middag vrij hoor
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_82094014
Ik moet dat wel ja en ja als het familie van mijn kant is gaat mn vriend mee, maar dat is 2x per jaar (alleen ouders). En die zijn daar daarom heel makkelijk in, want wij zijn de enigen die komen dus het wordt gezamenlijk gepland en kan dus wel 3 weken na de echte datum zijn als dat zo uitkomt.
pi_82094256
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Mijn familie is veel makkelijker, kom je is het goed, kom je niet ook goed.
pi_82094458
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat je weer weg mag?
Altijd leuk om de verhoudingen en vetes onderling te zien.
En dan 's avonds als een blij mens met een gezegend gevoel weer de auto in.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:13:31 #23
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_82094852
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Bombshell het volgende:
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Je moet helemaal niks
vosss is de naam,
pi_82094932
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:59 schreef Dipkip het volgende:
Ik moet dat wel ja
Ook jij moet niks. Als je niet gaat denk maar niet dat jij zo fucking belangrijk bent dat de hele dag in het teken van jouw afwezigheid staat.

Misschien hebben ze het er even over, of misschien spreken ze er zelfs schande van of weet ik het wat, maar dat is het dan ook.

Gewoon een paar keer bewust niet gaan en na een keer of 3 zeggen ze de 4de keer ow hij zal wel geen zin hebben gehad of andere plannen of iets.

Jij bent echt niet zo belangrijk als je denkt hoor.

En dat is niet persoonlijk op jou, maar op al die debiele makke schapen die zeggen dat ze MOETEN.

Het enige wat je moet in het leven is dood gaan en voor de rest er gewoon een leuke tijd van maken. Als je ergens geen zin in hebt dan doe je het gewoon niet. Zo moeilijk is dat heul niet
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')