gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:14 schreef LasTeR het volgende:
Het hoort er bij, maar als je partner niet iedere keer mee zou willen moet je daar begrip voor hebben vind ik.
En met partner, bedoel je dat in de vorm van een relatie of getrouwd?
Daar zijn geen regels voor. Zolang je partner nog niet mee wilt hoeft dat niet m.i.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:
[..]
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Niets moet.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Don-enzone het volgende:
[..]
gewoon in een relatie bedoel ik. Ook bijvoorbeeld als het de 1e keer is, moet je dan meteen mee, of het blijven uitstellen?
Ik heb er altijd een broertje dood aan gehad.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Re het volgende:
verplichtingen in een relatie werkt sowieso niet... maar blijkbaar is de maatschappelijke druk toch groot als het om de schoonfamilie gaat
Precies, gewoon opvoeden.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:20 schreef vosss het volgende:
Uhuh, de eerste keer ja. De volgende keer maakt er misschien nog iemand een opmerking van goh, is vosss er niet vandaag? En de keer erop wordt er gewoon gezegd ow hij zal wel wat anders te doen hebben gehad.
Ik had het bij de laatste schoonfamilie ook altijd leuk hoor. Daar gaat het niet om.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Omdat je weer weg mag?quote:Op zondag 30 mei 2010 11:39 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind het altijd wel leuk bij de schoonfamilie. Ook als de schoonfamilie niet zo leuk is.
Altijd leuk om de verhoudingen en vetes onderling te zien.quote:
Je moet helemaal niksquote:Op zondag 30 mei 2010 12:06 schreef Bombshell het volgende:
Mijn relatie is er op stuk gelopen. Ging naar elk dingetje mee wel soms onder protest. 2 keer in een jaar geweigerd mee te gaan waaronder een verjaardag van een nichtje 150 km verderop. Was gelijk het einde van de relatie, zou niks voor dr over hebben. Heb echt nergens meer een hekel aan om op je vrije weekend, en dan vooral zondag, op te moeten draven op een suffe verjaardag.
Ook jij moet niks. Als je niet gaat denk maar niet dat jij zo fucking belangrijk bent dat de hele dag in het teken van jouw afwezigheid staat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |