Is ook zo!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, tegenvaller. Alhoewel ik het Tom ook wel gun hoor, stiekem![]()
En Duitsland is ook dichtbij
Ik denk het ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat die gekke Lena gewoon gaat winnen he?
Geen eprikut?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Karina het volgende:
Hoppa![]()
Weer Duitslandik snap er geen kut van.
Ik kan daar best mee leven. Bovendien is het een keer iets heel anders dan standaard songfestivalgedoe.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Ik denk trouwens dat die gekke Lena gewoon gaat winnen he?
Niet onverwachts, ze is al heel lang een van de grote favorietenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Sk00p het volgende:
Serieus! Duitsland... heel onverwachts dit!
Toch raar dat wij er niet tussenstaan danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:34 schreef groenen het volgende:
Duitsland en Belgie bovenaan, Oostblok festival?
Zou een leuk stelletje zijn ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik denk het ook.
Moet eerlijk zeggen dat ik dat wel een beetje in lijn vind met Alexander Rybak vorig jaar... het klopt wel wat dat betreft op ene of andere manier...
quote:
Ik heb alleen de roundup gezien. Vond haar wel van Duitsland wel cute. En Denemarken is lekker afgezaagd, maar wel echt ESF en pakkendquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ook zo!
Maar ik gun het Tom toch meer
Ik had het voor vandaag nog nooit gehoord, en daar moet je op beoordelen lijkt mequote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet onverwachts, ze is al heel lang een van de grote favorieten
1 GER 2 TUR 3 DKquote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:36 schreef Kinga het volgende:
Wat is de top 3? Heb geen tv voor me.
Dat manga uberhaupt meedeed was al niet eerlijk, al bekende band, stomme linkin park rip off ook....
Een kutnummer blijft een kutnummer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |