quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:55 schreef yvonne het volgende:
De afgelopen week is er gewoon zonder iets te zeggen een hoop bagger gewoon gesloten of naar een beter forum getrapt.
KLB-ers hoeven dus niet alles voorgekauwd te krijgen, je weet donders goed wat kan en wat niet kan.
Kom hier dan ook niet miepen naar de bekende weg.
Nu beginnen we het een beetje zat te worden dat de eerste stap, het sluiten niet hielp,
en gaan we over tot de tweede stap:
bij constant moderatie uitlokken ( lekker breed) ben je je account een poos kwijt.
Verder:
We hebben de afgelopen week de SC eens bijgehouden,
Nog steeds het JUUP gezeik
Geroddel over SF
Danny is constant de klos
we deugen niet, FOK! deugt niet, niks deugt
Dit is by far de meest aso SC van heel FOK!
Goed onthouden, je bent hier te gast.
In een SC is het geen luilekkerland waar je alles tegen de policy kunt doen
Oplossing is heel simpel:
Doe normaal-SC blijft open en je behoud je account
Doe niet normaal- je verpest het voor iedereen de SC gaat dicht én je verliest je account
En deze gaat in de OP mee.
Ja is ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ga dan gewoon naar Berlijn zelf want de omgeving is geen fuck aan
Ik was tijdens het kampioensfeest van Barca in Barcelonaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:08 schreef L0t.. het volgende:
We zitten btw in Spanje tijdens Chili - Spanje, lijkt me echt gaaf daar
Oja, ik wel hequote:
Ohh dat is ook supergaaf!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik was tijdens het kampioensfeest van Barca in Barcelona. Die lui kunnen feesten
Ja, het is ook nog maar even afwachten of het lekker weer is in Italiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh das laat! Waarheen?
Wij zouden eerst helemaal niet weg gaan, maar dan heb je toch niet echt het idee dat je vakantie hebt gehad.. Even 4 daagjes Barcelona is wel lekker
Nee want iPhonequote:
Toevalquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh dat is ook supergaaf!Was dat zo gepland of toeval?
Lingerie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
ZO! Wat voor dingen zal ik allemaal bestellen op Amazon?
http://www.amazon.com/Ecstasy-Beige/dp/B0039KT810/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=hpc&qid=1275160503&sr=8-1quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
bierquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:15 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Ecstasy-Beige/dp/B0039KT810/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=hpc&qid=1275160503&sr=8-1
Wanneer?quote:
Nee, mag nietquote:
Hebben ze datquote:
Niet nodig!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:15 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Ecstasy-Beige/dp/B0039KT810/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=hpc&qid=1275160503&sr=8-1
Hebben ze niet.quote:
Erhmm, wat in een enkel geval goedkoper is en sneller geleverd wordt dan op Play?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
Wij gingen toch samen weekendje hotelletje in Drachtenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Lakitu het volgende:
Ik weet niet eens waar ik heen ga. lastminutes alles
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh ik niet meer dan, ik ben er vann 30 juli tot 6 augustus.
Renesse is toch buitenland?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, mag niet.
En ik ging liever naar het buitenland, maar die vriendinnen van me zijn 16 en 17 en die mochten niet. Dus tja. Achja, dat maakt het denk ik niet minder gezellig
.
Ohja. Alleen chuckiecheese zegt dat ie niet weet wanneer de volgende party is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wij gingen toch samen weekendje hotelletje in Drachten?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:20 schreef Broekpaling het volgende:
Noes mijn anonimiteit. Ik sta op enkele PinkPop foto's
Ik was er alleen gister met het mooie weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ksst.
Ben je al verzopen in je tent?
Hij wil ons gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ohja. Alleen chuckiecheese zegt dat ie niet weet wanneer de volgende party is.
Mooi weer toerist.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik was er alleen gister met het mooie weer.
Volgens mij kan dat best leuk zijn. Sowieso als je met leuke mensen bent is het overal wel leuk te makenquote:
Ja straks verpesten we z'n 100% ratioquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi weer toerist.![]()
Maar het was wel leuk?
Ja dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat best leuk zijn. Sowieso als je met leuke mensen bent is het overal wel leuk te maken
Waarom ken ik die niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook al. Sowieso strand en vriendinnen, dus dat is echt al heel gezellig
.
Maar ik bedoelde meer die verhalen over Renesse.
ik ga voor headshots =$quote:
Ja ach, dat is ook bij al die jongeren-vakantieplaatsen hetzelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook al. Sowieso strand en vriendinnen, dus dat is echt al heel gezellig
.
Maar ik bedoelde meer die verhalen over Renesse.
Mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja heul leuks.Er waren ook paarden bij het parkeerveld met zoveel haar om de voeten dat het uggs leken.
HEYquote:
Ik ga gewoon voor jantje, ik ga niet te fur.quote:
Grazen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat deden die paarden daar?
Snert ... in de lente?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer zout en peper in mijn snert.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Met wie was je naar pinkpopz danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Oh geil, vertel meer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verhalen van drugs en dat je half verkracht wordt blabla
Jummiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grazen?We parkeerden in een boerenveld. De verse vlaaien lagen voor het oprapen.
Nu nog erwtensoepquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dat is op Renesse niet zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verhalen van drugs en dat je half verkracht wordt blabla
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:27 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ach, dat is ook bij al die jongeren-vakantieplaatsen hetzelfde
Chersoquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is op Renesse niet zo. Lloret is dat wel.
Ah ok, ik hoorde allemaal "JA RENESSE, HAHA 100 KEER ERGER DAN HET BUITENLAND HOORquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:30 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar dat is op Renesse niet zo. Lloret is dat wel.
Mooi, ik heb ook helemaal niks met dat jonge grutquote:
Ja maar die kinderen zijn nog nooit in het buitenland geweestquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah ok, ik hoorde allemaal "JA RENESSE, HAHA 100 KEER ERGER DAN HET BUITENLAND HOOR![]()
![]()
"
Snap ik, jij gaat voor inhoud en levenservaring, niet voor kleuters.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mooi, ik heb ook helemaal niks met dat jonge grut
True, degene die dat zei was zelf 16 dusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja maar die kinderen zijn nog nooit in het buitenland geweest.
Haha, Chai is 16.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
True, degene die dat zei was zelf 16 dus.
Idd.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Niks mis met zout en peper op z'n tijd.
Ommen, Urk, Callantsoog, Biggekerke en scharendijke zijn best leuk.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
Vakantie binnen Nederland![]()
![]()
Alsof dat vakantie is
Mensen als jij verpesten het voor ons.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Ouders die hun 16-jarige dochter naar Lloret of Salou laten gaan!
Die van mij is groter.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga een te grote kooi voor mn hamster kopen, 80x47x38.
Onderkant van de samenleving.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:34 schreef L0t.. het volgende:
Ouders die hun 16-jarige dochter naar Lloret of Salou laten gaan!
Als ik nou heel veel drink dan weet ik niet meer waar ik benquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Lakitu het volgende:
Vakantie binnen Nederland![]()
![]()
Alsof dat vakantie is
Biggekerke?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ommen, Urk, Callantsoog, Biggekerke en scharendijke zijn best leuk.
Nee een Degu, en ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij een hamster dan en staat jouw kooi ook op je kamer?
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen als jij verpesten het voor ons.
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?quote:
Dat zat ook bij de tour inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Biggekerke?Ga dan naar zoutelande of domburg
Ook jouw dochter later?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
Ja en. Kan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen die paren met mijn dochters? =$quote:
Op dit moment ben ik alleen met mn Bachelor afstuderen bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?
quote:
12quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
Tuurlijk wil ik dochters. =$ En vanaf hun 25e.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en. Kan toch.
Oh wacht BP denkt natuurlijk bij neuken meteen aan het toppunt. [ afbeelding ]Mompel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Het worden wel eckte Ajacieden, that's for sure.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uiteraard, daar komt de echte top notch uit voort.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het worden wel eckte Ajacieden, that's for sure.
En als je alleen maar meisjes krijgt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja echt, ik zie mezelf wel als zo'n jongens-moeder zo aan het voetbalveld
Voetbalmeisjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je alleen maar meisjes krijgt?
En dan scheuren ze hun kruisbanden.quote:
Mensen die zich blesseren. Ik ben maar een keer geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan scheuren ze hun kruisbanden.
Dan zou ik wel teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je alleen maar meisjes krijgt?
Oh, ik continu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zich blesseren. Ik ben maar een keer geblesseerd geweest.
quote:
Nee hebben we niet op onze afdeling, omdat dat in principe niet zo vaak zal voorkomen. Maar uiteindelijk moet je toch vaak mensen omhoog helpen in bed omdat ze het gewoon niet meer kunnen omdat ze oud zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je daar geen mini-hijskraan voor?
Als je nou zo'n hijskraan koopt, zou dat niet opwegen tegen de kosten bij de fysio etc. van jou en je collega's?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hebben we niet op onze afdeling, omdat dat in principe niet zo vaak zal voorkomen. Maar uiteindelijk moet je toch vaak mensen omhoog helpen in bed omdat ze het gewoon niet meer kunnen omdat ze oud zijn
Op de lange termijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat zo'n hijskraan best duur is!
Faro niet danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn uitgebreide weekend weg wordt in Barcelona, Faro, of Ibiza. Maar die laatste, kweetnietstrand enzo lijkt me wel tof maar het is zoooo'n zuipvakantie losgeslagen bedoeling volgens mij
Ja, dan zou het geld besparend kunnen zijn.quote:
Ken het totaal niet goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Faro niet dan. Ligt 1cm van Albufeira vandaan, dan weet je het wel.
Wanneer wil je gaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn uitgebreide weekend weg wordt in Barcelona, Faro, of Ibiza. Maar die laatste, kweetnietstrand enzo lijkt me wel tof maar het is zoooo'n zuipvakantie losgeslagen bedoeling volgens mij
Uhm, 3 sterren hotelletje in de Gotische wijk, niets bijzonders maar dat hoeft ook niet, we zullen toch niet veel in het hotel zijn. Locatie is wel heel goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:26 schreef Maisnon het volgende:
waar zitten jullie precieswat voor hotel ofzo
Barcelona. Easy. Twee keer op vakantie geweest en ik wil eigenlijk nog wel weer een keer. Mooie stad, strand, lekker eten, goed stappen, veel winkelsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur hahaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:32 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Barcelona. Easy. Twee keer op vakantie geweest en ik wil eigenlijk nog wel weer een keer. Mooie stad, strand, lekker eten, goed stappen, veel winkels
Welke had je gevonden?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur haha
We hadden er al 2 gevonden maar die komen nogal el cheapo over, maarja, zo veel ben je er niet natuurlijk
Ik heb de eerste keer de hele vakantie in een appartement gezeten op het dak van een gebouw in de Carrer del Rec (Gotische wijk). De tweede keer eerst een paar dagen in een hotel in de Carrer de la Princesa (steenworp afstand van het eerste appartement) gezeten. Was wel duur, maar op zich wel mooi. De naam ben ik helaas alleen even kwijt. De rest van de vakantie in een superklein appartementje gezeten vlakbij de Sagrada Familia, wat een stuk minder geslaagd was dan het appartement de eerste keer. De appartementen hadden we geloof ik geboekt bij GoBCN, maar dat weet ik niet zeker meer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Heb je nog aanraad hotelletjes? niet te duur haha
We hadden er al 2 gevonden maar die komen nogal el cheapo over, maarja, zo veel ben je er niet natuurlijk
Ik ben daar ook echt superslecht in, er is gewoon te veel keusquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Dus als jullie tips hebben hoe je uberhaupt iets vind haha
Eerst een goed idee hebben van wat je wilt lijkt me op zich handigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:43 schreef Maisnon het volgende:
Dus als jullie tips hebben hoe je uberhaupt iets vind haha
Was jij Jaap maar.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:51 schreef L0t.. het volgende:
Die Jaap van X-factor heeft echt een mooie vriendin
Is lekker warm.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Als ik ook maar 5 minuten van mn stoel weg loop, gaat onze poes er op liggen slapen
Ik ben er op gelandquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:10 schreef Maisnon het volgende:
is iemand van jullie ooit in Faro geweest?
Dat was ook mijn ervaring inderdaad! Veel bezienswaardigheden.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ben een dag in Breathtaking geweest en inderdaad een erg mooi en leuk meisje!
Zozo, wat moet je daar?quote:
Vooruit.quote:
quote:
Ik hou van je, dat weet je, maar iPhone.quote:
Wat?quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Moet dat nou?
* Jeugdtrauma komt naar boven.
"EN JE EET DIE RABARBER OP EN JE VINDT HET HEEL LEKKER."
Met harde hand.quote:
Als ik zoiets bij iemand anders had meegemaakt betwijfel ik of dat iemand is voor in je kennissenkring.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met harde hand.
Nee, dat was eigenlijk bij iemand anders, maar dan kun je het zo moeilijk uitspugen, want dat is niet beleefd.
Weet je wat pas leuk is?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ademde gister trouwens een klein vliegje in. Hij crashde tegen mijn slokdarm en door het ingebouwde reflex van de mens slikte ik automagisch.
Ja, hallo ik was pas 5 en die persoon volwassen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik zoiets bij iemand anders had meegemaakt betwijfel ik of dat iemand is voor in je kennissenkring.
Ik ben afgehaakt bij een level dat te moeilijk was om in één keer te doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:23 schreef Maisnon het volgende:
echt geweldigop een gegeven moment kom je een gigantische moer tegen (bout - moer) en dan moet je ook een supergrote moersleutel aan je schip tekenen
Dat lijkt mij helemaal niet leuk?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas leuk is?
Een vliegje in je oog en dat er dan pootjes en vleugeltjes loskomen en dat je die dan even eruit mag frutten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
Ahwww, baby 4EBE
Jullie gourmetten met een magnetron?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel lachen toen er een ei ontplofte tijdens het gourmetten, recht in het gezicht van die persoon.
Nee, het zal je misschien verbazen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie gourmetten met een magnetron?
Huh.. Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel lachen toen er een ei ontplofte tijdens het gourmetten, recht in het gezicht van die persoon.
Ik verwachte een raar antwoord na je 1e zin.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het zal je misschien verbazen.
Met een gourmetstel.
Veel plezier.quote:
Een veel te heet gourmetstel en niet opletten.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Veel plezier.
Doe de kanker de groeten van me.
Nee, ik blijf nog wel eventjes op.quote:
zie het verslavend zijn. dankquote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Nogmaals http://www.kongregate.com(...)omit-sprocket-rocket !
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij een level dat te moeilijk was om in één keer te doen.
Te moeilijk level om in één keer te doen ≠ moeilijk spelquote:Op zondag 30 mei 2010 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Dat spel al moeilijk vindenje wordt echt overladen met hints!
quote:Op zondag 30 mei 2010 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mij willen hacken dmv een passwordaanvraag.
Tof, erg tofquote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb het gister als uitgespeeld.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Inderdaad makkelijk, maar je bent er wel een aardig tijdje mee bezig.quote:
Uurtje ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Inderdaad makkelijk, maar je bent er wel een aardig tijdje mee bezig.
Oke.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:42 schreef Banzaiaap het volgende:
MENSEN MENSEN IK BEN TOCH ZO LEKKER MET STAGE BEZIG!![]()
![]()
![]()
![]()
Lol.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mij willen hacken dmv een passwordaanvraag.
Ik ken het probleem. Ik moet nog een interview dat ik donderdag heb gehouden helemaal uitschrijven, alleen ik heb er eigenlijk geen zin in dus ik doe steeds 3 regels (ongeveer 1 minuut van het interview dat anderhalf uur duurdequote:
Verbatim.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik moet nog een interview dat ik donderdag heb gehouden helemaal uitschrijven, alleen ik heb er eigenlijk geen zin in dus ik doe steeds 3 regels (ongeveer 1 minuut van het interview dat anderhalf uur duurde).
Ah well, het moet gebeuren (ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Nooit weggeweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MSN smilies zijn weer helemaal hot in KLB zie ik?
Natuurlijk, hoe kon ik het er niet mee eens zijn? Het was gewoon overduidelijk.quote:
my pm box is openquote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki, ik heb een "would you give?"-advies nodig.
Waarom PM'en als er ook een SC bestaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom PM'en als er ook een SC bestaat.
Zou je?Ik zou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen om meer picca's ter beoordeling.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Uw verzoek is bij dezen ingewilligd.Ze komt eng bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou wel tappen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ze lijkt eigenlijk op 2 chicks die ik ken. Maar ze zit er een beetje tussenin qua gelijkenis.quote:
Wat voor mensen ken jijquote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die '9 juli stemmen' in hun msn naam zetten
Bedoelen ze daarmee dat ze het zelf gaan doen of willen ze anderen oproepen dat te gaan doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die '9 juli stemmen' in hun msn naam zetten
Die kop van zijn vriendinquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef reetveter het volgende:
Oh mijn fouter hoort wel juni te staan
http://tomholland1.hyves.nl/ deze dus he
wat. Een J gek. PM me.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk op 2 chicks die ik ken. Maar ze zit er een beetje tussenin qua gelijkenis.Haar naam begint toevallig niet met een J of een L he?
Heet Laki Hans?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Oh laat dan maar, dan is het haar niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Mensen die niet wetenquote:
En je hebt haar geneukt?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet hitten trouwens.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
wat is ditquote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is iets té smal gezien haar armen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou haar niet hitten trouwens.
Ze is iets té smal gezien haar armen.
En die herrie van jullie vonden die ouders niet erg?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |