Biggekerke?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ommen, Urk, Callantsoog, Biggekerke en scharendijke zijn best leuk.
Nee een Degu, en ja.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb jij een hamster dan en staat jouw kooi ook op je kamer?
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereldquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen als jij verpesten het voor ons.
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?quote:
Dat zat ook bij de tour inbegrepen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Biggekerke?Ga dan naar zoutelande of domburg
Ook jouw dochter later?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Sorry Laki, ik gun je alle sletjes van de wereld
Ja en. Kan toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen die paren met mijn dochters? =$quote:
Op dit moment ben ik alleen met mn Bachelor afstuderen bezigquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe staat het met je nieuwe teken-project ding?
quote:
12quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
Tuurlijk wil ik dochters. =$ En vanaf hun 25e.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Laki wil jij dochters dan? En vanaf hoe oud mogen ze dan paren?
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en. Kan toch.
Oh wacht BP denkt natuurlijk bij neuken meteen aan het toppunt. [ afbeelding ]Mompel*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
Het worden wel eckte Ajacieden, that's for sure.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:46 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Uiteraard, daar komt de echte top notch uit voort.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:49 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het worden wel eckte Ajacieden, that's for sure.
En als je alleen maar meisjes krijgt?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja echt, ik zie mezelf wel als zo'n jongens-moeder zo aan het voetbalveld
Voetbalmeisjes.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je alleen maar meisjes krijgt?
En dan scheuren ze hun kruisbanden.quote:
Mensen die zich blesseren. Ik ben maar een keer geblesseerd geweest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan scheuren ze hun kruisbanden.
Dan zou ik wel teleurgesteld zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En als je alleen maar meisjes krijgt?
Oh, ik continu.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Mensen die zich blesseren. Ik ben maar een keer geblesseerd geweest.
quote:
Nee hebben we niet op onze afdeling, omdat dat in principe niet zo vaak zal voorkomen. Maar uiteindelijk moet je toch vaak mensen omhoog helpen in bed omdat ze het gewoon niet meer kunnen omdat ze oud zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Heb je daar geen mini-hijskraan voor?
Als je nou zo'n hijskraan koopt, zou dat niet opwegen tegen de kosten bij de fysio etc. van jou en je collega's?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:05 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee hebben we niet op onze afdeling, omdat dat in principe niet zo vaak zal voorkomen. Maar uiteindelijk moet je toch vaak mensen omhoog helpen in bed omdat ze het gewoon niet meer kunnen omdat ze oud zijn
Op de lange termijn.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik denk dat zo'n hijskraan best duur is!
Faro niet danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn uitgebreide weekend weg wordt in Barcelona, Faro, of Ibiza. Maar die laatste, kweetnietstrand enzo lijkt me wel tof maar het is zoooo'n zuipvakantie losgeslagen bedoeling volgens mij
Ja, dan zou het geld besparend kunnen zijn.quote:
Ken het totaal niet goedquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Faro niet dan. Ligt 1cm van Albufeira vandaan, dan weet je het wel.
Wanneer wil je gaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:11 schreef Maisnon het volgende:
Mijn uitgebreide weekend weg wordt in Barcelona, Faro, of Ibiza. Maar die laatste, kweetnietstrand enzo lijkt me wel tof maar het is zoooo'n zuipvakantie losgeslagen bedoeling volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |