Klacht: 2 cognities die elkaar tegenwerken.quote:Scherper geformuleerd is het de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee "cognities", waarbij een cognitie moet worden gezien als elk element van kennis, inclusief houding, emotie, geloof of gedrag
En die bueno erachter. Gadverdamme wat een vet mormel en maar blijven vreten he.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Die armenRanzig vet wijf man [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Trollface. het volgende:
ik zou r niet raken mattie [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
die zag ik nog niet eens, komt door d'r vette pensquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:38 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En die bueno erachter. Gadverdamme wat een vet mormel en maar blijven vreten he.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Splutje het volgende:
Ik zou haar rakenhaha doe danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef Splutje het volgende:
Ik zou haar rakenlulz xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
ultralulz xD xDquote:
epic winquote:
Ik heb oog voor detail.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
die zag ik nog niet eens, komt door d'r vette pens [ afbeelding ]
whaha ze heeft wel dikke uiers jaquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
ik zou niet geven maar wel even aan die tieten willen zitten gwn whaha[ afbeelding ]
whahah ej mattie jy begrypt gwn hoe t zit :p k zou die kklekkere boobies ook neit kunne weigere :p haha ok later manquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
ik zou niet geven maar wel even aan die tieten willen zitten gwn whaha[ afbeelding ]
zou jij dan niet ff dr aan wille zitte danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
whaha ze heeft wel dikke uiers ja [ afbeelding ]
jawel maar check die armen dangquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
zou jij dan niet ff dr aan wille zitte dan [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:44 schreef Trollface. het volgende:
[ afbeelding ] ђἂէḙȑṧ ցἀ₳ɳ ĥàτєᾕ [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |