Ja, hallo ik was pas 5 en die persoon volwassen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als ik zoiets bij iemand anders had meegemaakt betwijfel ik of dat iemand is voor in je kennissenkring.
Ik ben afgehaakt bij een level dat te moeilijk was om in één keer te doen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:23 schreef Maisnon het volgende:
echt geweldigop een gegeven moment kom je een gigantische moer tegen (bout - moer) en dan moet je ook een supergrote moersleutel aan je schip tekenen
Dat lijkt mij helemaal niet leuk?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat pas leuk is?
Een vliegje in je oog en dat er dan pootjes en vleugeltjes loskomen en dat je die dan even eruit mag frutten.
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:31 schreef Crack_ het volgende:
Ahwww, baby 4EBE
Jullie gourmetten met een magnetron?quote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel lachen toen er een ei ontplofte tijdens het gourmetten, recht in het gezicht van die persoon.
Nee, het zal je misschien verbazen.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie gourmetten met een magnetron?
Huh.. Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 30 mei 2010 01:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik moest wel lachen toen er een ei ontplofte tijdens het gourmetten, recht in het gezicht van die persoon.
Ik verwachte een raar antwoord na je 1e zin.quote:Op zondag 30 mei 2010 01:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het zal je misschien verbazen.
Met een gourmetstel.
Veel plezier.quote:
Een veel te heet gourmetstel en niet opletten.quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:38 schreef Bragi het volgende:
[..]
Veel plezier.
Doe de kanker de groeten van me.
Nee, ik blijf nog wel eventjes op.quote:
zie het verslavend zijn. dankquote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Nogmaals http://www.kongregate.com(...)omit-sprocket-rocket !
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:49 schreef Maisnon het volgende:
Nogmaals http://www.kongregate.com(...)omit-sprocket-rocket !
quote:Op zondag 30 mei 2010 01:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt bij een level dat te moeilijk was om in één keer te doen.
Te moeilijk level om in één keer te doen ≠ moeilijk spelquote:Op zondag 30 mei 2010 01:58 schreef Maisnon het volgende:
Dat spel al moeilijk vindenje wordt echt overladen met hints!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |