Volgens mij kan dat best leuk zijn. Sowieso als je met leuke mensen bent is het overal wel leuk te makenquote:
Ja straks verpesten we z'n 100% ratioquote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi weer toerist.![]()
Maar het was wel leuk?
Ja dat zei ik net ook alquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat best leuk zijn. Sowieso als je met leuke mensen bent is het overal wel leuk te maken
Waarom ken ik die niet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook al. Sowieso strand en vriendinnen, dus dat is echt al heel gezellig
.
Maar ik bedoelde meer die verhalen over Renesse.
ik ga voor headshots =$quote:
Ja ach, dat is ook bij al die jongeren-vakantieplaatsen hetzelfdequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja dat zei ik net ook al. Sowieso strand en vriendinnen, dus dat is echt al heel gezellig
.
Maar ik bedoelde meer die verhalen over Renesse.
Mooiquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ja heul leuks.Er waren ook paarden bij het parkeerveld met zoveel haar om de voeten dat het uggs leken.
HEYquote:
Ik ga gewoon voor jantje, ik ga niet te fur.quote:
Grazen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wat deden die paarden daar?
Snert ... in de lente?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Er moet meer zout en peper in mijn snert.
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Met wie was je naar pinkpopz danquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Oh geil, vertel meer!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die verhalen van drugs en dat je half verkracht wordt blabla
Jummiequote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Grazen?We parkeerden in een boerenveld. De verse vlaaien lagen voor het oprapen.
Nu nog erwtensoepquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |