Lol.quote:Op zondag 30 mei 2010 02:18 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die mij willen hacken dmv een passwordaanvraag.
Ik ken het probleem. Ik moet nog een interview dat ik donderdag heb gehouden helemaal uitschrijven, alleen ik heb er eigenlijk geen zin in dus ik doe steeds 3 regels (ongeveer 1 minuut van het interview dat anderhalf uur duurdequote:
Verbatim.quote:Op zondag 30 mei 2010 10:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ken het probleem. Ik moet nog een interview dat ik donderdag heb gehouden helemaal uitschrijven, alleen ik heb er eigenlijk geen zin in dus ik doe steeds 3 regels (ongeveer 1 minuut van het interview dat anderhalf uur duurde).
Ah well, het moet gebeuren (ooitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
Nooit weggeweest.quote:Op zondag 30 mei 2010 11:24 schreef Gizmore het volgende:
[..]
MSN smilies zijn weer helemaal hot in KLB zie ik?
Natuurlijk, hoe kon ik het er niet mee eens zijn? Het was gewoon overduidelijk.quote:
my pm box is openquote:Op zondag 30 mei 2010 11:47 schreef Otis2.0 het volgende:
Laki, ik heb een "would you give?"-advies nodig.
Waarom PM'en als er ook een SC bestaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarom PM'en als er ook een SC bestaat.
Zou je?Ik zou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vragen om meer picca's ter beoordeling.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:54 schreef Otis2.0 het volgende:
Uw verzoek is bij dezen ingewilligd.Ze komt eng bekend voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou wel tappen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
Ze lijkt eigenlijk op 2 chicks die ik ken. Maar ze zit er een beetje tussenin qua gelijkenis.quote:
Wat voor mensen ken jijquote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die '9 juli stemmen' in hun msn naam zetten
Bedoelen ze daarmee dat ze het zelf gaan doen of willen ze anderen oproepen dat te gaan doen?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:13 schreef reetveter het volgende:
Mensen die '9 juli stemmen' in hun msn naam zetten
Die kop van zijn vriendinquote:Op zondag 30 mei 2010 12:24 schreef reetveter het volgende:
Oh mijn fouter hoort wel juni te staan
http://tomholland1.hyves.nl/ deze dus he
wat. Een J gek. PM me.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ze lijkt eigenlijk op 2 chicks die ik ken. Maar ze zit er een beetje tussenin qua gelijkenis.Haar naam begint toevallig niet met een J of een L he?
Heet Laki Hans?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Oh laat dan maar, dan is het haar niet.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:32 schreef Otis2.0 het volgende:
Je kan haar alleen niet kennen, ze heeft geen Hans bij haar hyves-vrienden.
Mensen die niet wetenquote:
En je hebt haar geneukt?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
Ik zou haar niet hitten trouwens.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
Maargoed ik had gisteren dus haar feest. Maar die ouders wilden iedereen om 2 uur weg hebben. Dus ik weg. Kreeg ik een smsje van haar of ik alsjeblieft nog even terug wilde komen.
[ afbeelding ]
wat is ditquote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ze is iets té smal gezien haar armen.
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou haar niet hitten trouwens.
Ze is iets té smal gezien haar armen.
En die herrie van jullie vonden die ouders niet erg?quote:Op zondag 30 mei 2010 12:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |