Elke negatieve reactie omtrent ons koningshuis is voldoende voor een thuisbezoekje van de RVD. Joden op enigerlei wijze bekritiseren levert je een reprimande van het CIDI op, dus tevens bezoekje van de daaraan verbonden justitie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iets politiek incorrects
Beatrix is een oude taart.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Elke negatieve reactie omtrent ons koningshuis is voldoende voor een thuisbezoekje van de RVD. Joden op enigerlei wijze bekritiseren levert je een reprimande van het CIDI op, dus tevens bezoekje van de daaraan verbonden justitie.
Dit zijn enkele voorbeelden, er zijn er nog meer.
Dit heb je onder je eigen IP geschreven of werk je met proxy?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Beatrix is een oude taart.
Jodendom is een achterlijke religie.
(En je had nog andere voorbeelden nodig?)
Chavez is een incompetente idioot.
Stalin hield van modeltreintjes.
De maanlanding is een hoax.
Zo, ik hoop dat ze nu snel aan de deur staan, ik zal verslag uitbrengen.
Eigen IP natuurlijk. Wat denk je nu, dat ze van zoiets echt werk gaan maken? (Laat staan dat ik alles wat ik schrijf meenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dit heb je onder je eigen IP geschreven of werk je met proxy?
Het probleem is dat zij er hun eigen interpretatie op na houden. Dus een onschuldige grap, zien zij wellicht als serieus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Eigen IP natuurlijk. Wat denk je nu, dat ze van zoiets echt werk gaan maken? (Laat staan dat ik alles wat ik schrijf meen)
Wie en wat?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het probleem is dat zij er hun eigen interpretatie op na houden. Dus een onschuldige grap, zien zij wellicht als serieus.
Er is hier op FOK! al iemand een keer opgepakt voor een geintje.
Het is dus moeilijk om voortdurend iets te typen en rekening te moeten houden hoe een ander, die wellicht niet goed bij zijn hoofd is, dit mogelijkerwijze zou kunnen interpreteren.
Vrijheid van meningsuiting of meningsvorming bestaat echt alleen in theorie.Humor wordt door de inlichtingendiensten veelal niet gewaardeerd.
Ik las een tijdje terug een topic over iemand die iets grappigs had geschreven over Pieter van Vollenh0ven en die kreeg dus de wouten 's ochtends aan de deur. Was op frontpage.quote:
Kan het niet vindenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:18 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug een topic over iemand die iets grappigs had geschreven over Pieter van Vollenh0ven en die kreeg dus de wouten 's ochtends aan de deur. Was op frontpage.
FOK! verleent alle medewerking aan welke inlichtingendienst dan ook, dat staat duidelijk vermeld bij elke keer dat je post.
12chan mag ook al niet.quote:
What the ****?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef Zuigstengel het volgende:
Hadden de wout op stoep te maken met deze collumn?
http://frontpage.fok.nl/c(...)-de-crisis-is-u.html
Grrrrr, nu wil i het weten ook!![]()
(aivd)
Waarom dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:01 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een douchegordijn besmeurd met nepbloedspetters. Dus ja.
Ter decoratie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:01 schreef Felagund het volgende:
Ik heb pas de The hitchhiker guide to the galaxy gekocht.
Staat onder andere Vogon poetry in.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 10:02 schreef BoemBats het volgende:
Ik heb 'how to plan an terrorist attack' op mijn kamer staan, dat zou enigzins verdacht kunnen overkomen.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:24 schreef zovty het volgende:
forum.fok.nl/forum/49 is mijn startpagina.
Hoezo steeds?quote:
Jij bent JellyBeanzquote:
Naast je kopie van Ichy the Killer welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
Ik had al eens gereageerd zag ik, maar waarschijnlijk zullen ze bij mij ook denken dat ik kinderen heb, al die console's onder de tv![]()
En een DVD van Battle Royale, zou dat verdacht zijn?
dan denken ze dat je kinderen hebt, maar dat je daar niet blij mee bent en dat je ze wil uitmoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
Ik had al eens gereageerd zag ik, maar waarschijnlijk zullen ze bij mij ook denken dat ik kinderen heb, al die console's onder de tv![]()
En een DVD van Battle Royale, zou dat verdacht zijn?
Ichi hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Naast je kopie van Ichy the Killer wel
Op 12 januari 2012 en vandaag dus.quote:
2 keer vind ik niet steeds.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op 12 januari 2012 en vandaag dus.
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
en er zitten vlekken op het plafond in de keuken die op bloed lijken, maar het is eigenlijk rode wijn
(bij gebrek aan kurkentrekker ooit een geprobeerd te fles open te krijgen door de kurk erin te duwen. liep niet goed af.)
Gozer die vlak bij Pernis, hoogvliet werkte?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent JellyBeanz(en sorry ik herken je niet meer idd
)
donderdag 12 januari 2012quote:
Kijk dan eens hoeveel leuke nieuwe reacties hier instaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
donderdag 12 januari 2012
dinsdag 4 juni 2013
Dat is onnodig kicken, je vervuilt mijn AT-lijst.
Ik denk het wel wie heeft er nou een stenen aanrechtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb een stenen aanrecht, die is langer dan 2 meter en zwaarder dan 40 kilo, die zou dus als wapen gebruikt kunnen worden, Word ie ook in beslag genomen?
Granietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk het wel wie heeft er nou een stenen aanrecht
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |