Naast je kopie van Ichy the Killer welquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
Ik had al eens gereageerd zag ik, maar waarschijnlijk zullen ze bij mij ook denken dat ik kinderen heb, al die console's onder de tv![]()
En een DVD van Battle Royale, zou dat verdacht zijn?
dan denken ze dat je kinderen hebt, maar dat je daar niet blij mee bent en dat je ze wil uitmoordenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:18 schreef Karina het volgende:
Ik had al eens gereageerd zag ik, maar waarschijnlijk zullen ze bij mij ook denken dat ik kinderen heb, al die console's onder de tv![]()
En een DVD van Battle Royale, zou dat verdacht zijn?
Ichi hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:20 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Naast je kopie van Ichy the Killer wel
Op 12 januari 2012 en vandaag dus.quote:
2 keer vind ik niet steeds.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Op 12 januari 2012 en vandaag dus.
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
en er zitten vlekken op het plafond in de keuken die op bloed lijken, maar het is eigenlijk rode wijn
(bij gebrek aan kurkentrekker ooit een geprobeerd te fles open te krijgen door de kurk erin te duwen. liep niet goed af.)
Gozer die vlak bij Pernis, hoogvliet werkte?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jij bent JellyBeanz(en sorry ik herken je niet meer idd
)
donderdag 12 januari 2012quote:
Kijk dan eens hoeveel leuke nieuwe reacties hier instaanquote:Op dinsdag 4 juni 2013 10:58 schreef Crutch het volgende:
[..]
donderdag 12 januari 2012
dinsdag 4 juni 2013
Dat is onnodig kicken, je vervuilt mijn AT-lijst.
Ik denk het wel wie heeft er nou een stenen aanrechtquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:26 schreef GekkePoes het volgende:
Ik heb een stenen aanrecht, die is langer dan 2 meter en zwaarder dan 40 kilo, die zou dus als wapen gebruikt kunnen worden, Word ie ook in beslag genomen?
Granietquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik denk het wel wie heeft er nou een stenen aanrecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |