Fred Teeven moet wel een groot aanhanger zijn van Erich Honnecker van Oost-Duitsland, waar de staat ook iedereen afluisterde ten tijde van 1959 - 1989.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
En de kruisbogen uiteraard.....
(wist je wel de Fred Teeven met ons meeleest hier? VVD wil internetverkeer controleren
wtf heb je gedaan dat er een huiszoeking plaatsvondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Toen ze bij mij huiszoeking deden hebben ze de plattegronden van een videogame meegenomen waar ik met pijltjes dingen als 'secrest door' op had geschreven
Ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 06:28 schreef Zuigstengel het volgende:
wtf heb je gedaan dat er een huiszoeking plaatsvond
Heb jij GTA4 gebrand op een cd? Dat kost wat cd's!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
een luchtbuks met een scoop
hechtmateriaal
naalden
jarretels
GTA en andere gewelddadige games en de meetse downgeload en gebrand ipv origineel
een vreemde muziekcollectie met harde hiphop, jazz en meta, singersngwritersl plus een hoop normalere muziek
3 voorgedraaide joints uit 2008 (ja, die moet ik maar eens weggooien)
are you insane? wat maak je danquote:Ohja, en een project waar ik aan werk waar ongeveer 2500 Ikea potloodjes in zijn verwerkt. Dat kan natuurlijk een teken van dwangneurose en cleptomanie zijn...
ja...want iedereen heeft datquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb twee uitgekookte koeienschouderbladen liggen. Maar die liggen in een zak niets te doen. Wat mij er opeens aan herinnert waar mijn prachtige uitgekookte en gepolijste rechterkoeiendijbeen is gebleven. :/
Edit: Ik weet het alweer, die heb ik verkocht bij mijn koptelefoon als standaard.
Tegenwoordig kan je al huiszoeking verwachten als je ergens op het internet iets politiek incorrect hebt geplaatst.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
want?
Ik heb ook de bijbel in huis dus ze kunnen me ook een christenhond noemen
Geef eens een voorbeeld van iets politiek incorrectsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:54 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je al huiszoeking verwachten als je ergens op het internet iets politiek incorrect hebt geplaatst.
een lampquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
are you insane? wat maak je dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |