Fred Teeven moet wel een groot aanhanger zijn van Erich Honnecker van Oost-Duitsland, waar de staat ook iedereen afluisterde ten tijde van 1959 - 1989.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:03 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
En de kruisbogen uiteraard.....
(wist je wel de Fred Teeven met ons meeleest hier? VVD wil internetverkeer controleren
wtf heb je gedaan dat er een huiszoeking plaatsvondquote:Op zaterdag 29 mei 2010 04:31 schreef Isabeau het volgende:
Toen ze bij mij huiszoeking deden hebben ze de plattegronden van een videogame meegenomen waar ik met pijltjes dingen als 'secrest door' op had geschreven
Ik heb niks gedaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 06:28 schreef Zuigstengel het volgende:
wtf heb je gedaan dat er een huiszoeking plaatsvond
Heb jij GTA4 gebrand op een cd? Dat kost wat cd's!!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 03:00 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
een luchtbuks met een scoop
hechtmateriaal
naalden
jarretels
GTA en andere gewelddadige games en de meetse downgeload en gebrand ipv origineel
een vreemde muziekcollectie met harde hiphop, jazz en meta, singersngwritersl plus een hoop normalere muziek
3 voorgedraaide joints uit 2008 (ja, die moet ik maar eens weggooien)
are you insane? wat maak je danquote:Ohja, en een project waar ik aan werk waar ongeveer 2500 Ikea potloodjes in zijn verwerkt. Dat kan natuurlijk een teken van dwangneurose en cleptomanie zijn...
ja...want iedereen heeft datquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:25 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb twee uitgekookte koeienschouderbladen liggen. Maar die liggen in een zak niets te doen. Wat mij er opeens aan herinnert waar mijn prachtige uitgekookte en gepolijste rechterkoeiendijbeen is gebleven. :/
Edit: Ik weet het alweer, die heb ik verkocht bij mijn koptelefoon als standaard.
Tegenwoordig kan je al huiszoeking verwachten als je ergens op het internet iets politiek incorrect hebt geplaatst.quote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:56 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
want?
Ik heb ook de bijbel in huis dus ze kunnen me ook een christenhond noemen
Geef eens een voorbeeld van iets politiek incorrectsquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:54 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je al huiszoeking verwachten als je ergens op het internet iets politiek incorrect hebt geplaatst.
een lampquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:24 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
are you insane? wat maak je dan
ik heb alle seizoenen van de serie Dexter op mijn schijf staanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:40 schreef Krantenman het volgende:
Ik ben op dit moment een e-book van meer dan 400 pagina's aan het lezen over serial killers, dus als ze me van iets verdenken ben ik nu waarschijnlijk wel de lul.
Elke negatieve reactie omtrent ons koningshuis is voldoende voor een thuisbezoekje van de RVD. Joden op enigerlei wijze bekritiseren levert je een reprimande van het CIDI op, dus tevens bezoekje van de daaraan verbonden justitie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:59 schreef Zuigstengel het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van iets politiek incorrects
Beatrix is een oude taart.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:45 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Elke negatieve reactie omtrent ons koningshuis is voldoende voor een thuisbezoekje van de RVD. Joden op enigerlei wijze bekritiseren levert je een reprimande van het CIDI op, dus tevens bezoekje van de daaraan verbonden justitie.
Dit zijn enkele voorbeelden, er zijn er nog meer.
Dit heb je onder je eigen IP geschreven of werk je met proxy?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:10 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Beatrix is een oude taart.
Jodendom is een achterlijke religie.
(En je had nog andere voorbeelden nodig?)
Chavez is een incompetente idioot.
Stalin hield van modeltreintjes.
De maanlanding is een hoax.
Zo, ik hoop dat ze nu snel aan de deur staan, ik zal verslag uitbrengen.
Eigen IP natuurlijk. Wat denk je nu, dat ze van zoiets echt werk gaan maken? (Laat staan dat ik alles wat ik schrijf meenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:22 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Dit heb je onder je eigen IP geschreven of werk je met proxy?
Het probleem is dat zij er hun eigen interpretatie op na houden. Dus een onschuldige grap, zien zij wellicht als serieus.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:36 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Eigen IP natuurlijk. Wat denk je nu, dat ze van zoiets echt werk gaan maken? (Laat staan dat ik alles wat ik schrijf meen)
Wie en wat?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:48 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Het probleem is dat zij er hun eigen interpretatie op na houden. Dus een onschuldige grap, zien zij wellicht als serieus.
Er is hier op FOK! al iemand een keer opgepakt voor een geintje.
Het is dus moeilijk om voortdurend iets te typen en rekening te moeten houden hoe een ander, die wellicht niet goed bij zijn hoofd is, dit mogelijkerwijze zou kunnen interpreteren.
Vrijheid van meningsuiting of meningsvorming bestaat echt alleen in theorie.Humor wordt door de inlichtingendiensten veelal niet gewaardeerd.
Ik las een tijdje terug een topic over iemand die iets grappigs had geschreven over Pieter van Vollenh0ven en die kreeg dus de wouten 's ochtends aan de deur. Was op frontpage.quote:
Kan het niet vindenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:18 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug een topic over iemand die iets grappigs had geschreven over Pieter van Vollenh0ven en die kreeg dus de wouten 's ochtends aan de deur. Was op frontpage.
FOK! verleent alle medewerking aan welke inlichtingendienst dan ook, dat staat duidelijk vermeld bij elke keer dat je post.
12chan mag ook al niet.quote:
What the ****?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:46 schreef Zuigstengel het volgende:
Hadden de wout op stoep te maken met deze collumn?
http://frontpage.fok.nl/c(...)-de-crisis-is-u.html
Grrrrr, nu wil i het weten ook!![]()
(aivd)
Waarom dat?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 04:01 schreef Chowi het volgende:
Ik heb een douchegordijn besmeurd met nepbloedspetters. Dus ja.
Ter decoratie.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |