abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82059056
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:24 schreef Esses het volgende:

[..]

Omdat dit m'n werk is? En zoals ik al aangaf, mogelijkheidsbewustzijn is al een heel makkelijk fenomeen. Het is niet zo dat jij direct die gast de dood in moet willen helpen... er word immers niet over een oogmerk gesproken.
Zelfs bij voorwaardelijk opzet ga je er vanuit dat de persoon wist wat het risico was, dat lijkt me nog niet zo heel voor de hand liggend dat iedereen dit weet of beseft.

Bovendien moet er in dit geval ook een duidelijke kans zijn dat een vliegtuig hierdoor neerstort. Nou vloek ik hier weer in de kerk, maar hoeveel toestellen zijn door lasers al neergestort? Waarom schijnt NORAD ook vrolijk met lasers op vliegtuigen?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:43:29 #252
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_82059103
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:01 schreef LosPollos het volgende:
In 2020 vliegen waarschijnlijk alle piloten met een speciaal beschermend brilletje.
Gewoon spiegelend glas: wordt de beam teruggekaatst naar de bron.
Abonneer voor meer.
pi_82059139
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Je wil wel dat het glas licht door laat lijkt me. Het is dus onvermijdelijk dat laserlicht ook binnenkomt.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 13:57:45 #254
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_82059554
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:44 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Je wil wel dat het glas licht door laat lijkt me. Het is dus onvermijdelijk dat laserlicht ook binnenkomt.
Is dat zo? Een laser is toch gewoon gefocussed licht? Geconcentreerd licht? Dus wordt vrolijk gebounced, ofniet?

De politie gebruikt ook van dat eenrichtingsglas in verhoorkamers: spiegelt aan een kant, en is doorschijnend vanaf de andere kant.
Abonneer voor meer.
pi_82059626
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Is dat zo? Een laser is toch gewoon gefocussed licht? Geconcentreerd licht? Dus wordt vrolijk gebounced, ofniet?
Natuurlijk kun je laserlicht spiegelen, alleen dan kun je er niet meer doorheen kijken. Je kunt een soort laserbril idee doen, kunststof wat een bepaalde golflengte absorbeerd, maar dat werkt dan maar voor een bepaalde golflengte. Een laserbril voor gebruik met rode lasers werkt niet met een groene laser en andersom.
pi_82059659
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:57 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]
De politie gebruikt ook van dat eenrichtingsglas in verhoorkamers: spiegelt aan een kant, en is doorschijnend vanaf de andere kant.
Bij zo'n verhoorkamer wordt natuurlijk niet alles gereflecteerd, anders zou hij niet meer doorschijnend zijn. Als je met een laserpennetje erop gaat schijnen komt daar echt wel het laserlicht (gedeeltelijk) doorheen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:03:23 #257
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_82059735
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:00 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je laserlicht spiegelen, alleen dan kun je er niet meer doorheen kijken. Je kunt een soort laserbril idee doen, kunststof wat een bepaalde golflengte absorbeerd, maar dat werkt dan maar voor een bepaalde golflengte. Een laserbril voor gebruik met rode lasers werkt niet met een groene laser en andersom.
Ahhh. Dus de piloot moet eigenlijk een 2tal brilletjes klaar hebben liggen in het zijvak afhankelijk van welke laserpen gebruikt wordt: een groene en een rode (dat zijn de voornaamst voorkomende laserkleuren)..
Abonneer voor meer.
pi_82059782
Grappig toch
pi_82059803
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:03 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ahhh. Dus de piloot moet eigenlijk een 2tal brilletjes klaar hebben liggen in het zijvak afhankelijk van welke laserpen gebruikt wordt: een groene en een rode (dat zijn de voornaamst voorkomende laserkleuren)..
Dat zou kunnen idd . Ik weet alleen niet hoe praktisch dat is. Tegen de tijd dat je zo'n brilletje gepakt hebt is het toch al te laat en ben je al even verblind of je nachtzicht kwijt als je pech hebt.
pi_82059994
"De piloten besloten zelf naar de dader op zoek te gaan..."
Daar heb je tegenwoordig toch warmtezoekende raketten voor?

We zijn hard toe aan modern materieel bij Defensie blijkbaar.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:22:05 #261
211797 Esses
Splendide mendax
pi_82060218
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:42 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Zelfs bij voorwaardelijk opzet ga je er vanuit dat de persoon wist wat het risico was, dat lijkt me nog niet zo heel voor de hand liggend dat iedereen dit weet of beseft.

Bovendien moet er in dit geval ook een duidelijke kans zijn dat een vliegtuig hierdoor neerstort. Nou vloek ik hier weer in de kerk, maar hoeveel toestellen zijn door lasers al neergestort? Waarom schijnt NORAD ook vrolijk met lasers op vliegtuigen?
Tegenwoordig is er met alle persaandacht heel weinig voor nodig om te bewijzen dat het gevaarlijk is. Daarbij zijn het geen kinderen die dit doen...

Een duidelijke kans? Een piloot die zijn nachtzicht kwijt is c.q. verblind raakt is een redelijke kans, waarom NORAD op vliegtuigen schijnt? Ik weet niet wat voor lasers hun gebruiken, of wat hun spreiding is. Daarbij is dat een kosten baten afweging.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:22:34 #262
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_82060237
Wat ik me dan afvraag, wat is hier de lol van. En wat als de dader hierdoor een helikopter laat crashen/ is hij of zij dan blij? Net als die gastjes die bakstenen van bruggen afgooien zo de snelweg op.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_82060320
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef Esses het volgende:

[..]

Tegenwoordig is er met alle persaandacht heel weinig voor nodig om te bewijzen dat het gevaarlijk is. Daarbij zijn het geen kinderen die dit doen...

Een duidelijke kans? Een piloot die zijn nachtzicht kwijt is c.q. verblind raakt is een redelijke kans, waarom NORAD op vliegtuigen schijnt? Ik weet niet wat voor lasers hun gebruiken, of wat hun spreiding is. Daarbij is dat een kosten baten afweging.
Dat het gevaarlijk is zijn we het allemaal over eens, maar hoe groot het risico is dat het daadwerkelijk mis gaat vraag ik me af, en heb tot nu toe nog geen enkel antwoord op die vraag gezien.

Volgens het CNN artikel is de laser te zien tot een afstand van 15 tot 20 mijl. Dat is echt wel wat ander spul dan een simpel laserpennetje.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:27:24 #264
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_82060356
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat ik me dan afvraag, wat is hier de lol van. En wat als de dader hierdoor een helikopter laat crashen/ is hij of zij dan blij? Net als die gastjes die bakstenen van bruggen afgooien zo de snelweg op.

²
Dat soort gasten hebben geen idee wat de gevolgen kunnen zijn.
Net als die debielen laatst die een staalkabel over de weg spannen, en waardoor eentje van de voorbijkomers een gebroken nek oploopt.

Keihard aanpakken, dat wel. Laat ze maar eens een weekje op de eerste hulp van een ziekenhuis of brandwondencentrum rondlopen, dan is 't wel afgelopen met dat onverantwoordelijke gedoe.
Abonneer voor meer.
pi_82060368
quote:

²
Hoogstwaarschijnlijk waren het gewoon een paar jochies die aan het klieren waren. Ook al vind ik dat het hard aangepakt moet worden kun je dit niet vergelijken met bakstenen van een brug op snelweg gooien.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 14:36:47 #266
211797 Esses
Splendide mendax
pi_82060592
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:25 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Dat het gevaarlijk is zijn we het allemaal over eens, maar hoe groot het risico is dat het daadwerkelijk mis gaat vraag ik me af, en heb tot nu toe nog geen enkel antwoord op die vraag gezien.

Volgens het CNN artikel is de laser te zien tot een afstand van 15 tot 20 mijl. Dat is echt wel wat ander spul dan een simpel laserpennetje.
Klopt, daarom zeg ik ook, ik weet niet wat voor laser het is enz. kan ik niets over roepen. Maar ik lees hierboven alweer posts dat mensen niet snappen dat een verblinde piloot niet kan vliegen. Laat er nu net eens geen co-piloot beschikbaar zijn?? *tijdens vlucht ziek geworden enz. enz.*

en hoe vaak moet het nog aangehaald worden dat het helaas geen jongeren zijn die dit doen... Hiermee bedoel ik dus > 18.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_82060630
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:27 schreef twoarmedman het volgende:

[..]

Hoogstwaarschijnlijk waren het gewoon een paar jochies die aan het klieren waren. Ook al vind ik dat het hard aangepakt moet worden kun je dit niet vergelijken met bakstenen van een brug op snelweg gooien.
Waarom niet in godsnaam? Je snapt toch wel wat de mogelijke gevolgen zijn? Die kunnen zelfs veel groter zijn dan een dode door een baksteen.
pi_82060935
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:38 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Waarom niet in godsnaam? Je snapt toch wel wat de mogelijke gevolgen zijn? Die kunnen zelfs veel groter zijn dan een dode door een baksteen.
Ondanks dat ik een gruwelijke hekel heb aan die eikels, denk ik dat het niet gebeurt met de intentie is om te doden of te verwonden.
Ook in dit topic zijn er mensen die laten zien niet door te hebben wat voor effect een laserpen heeft op een piloot, wat de laserstraal doet op die afstanden en dat het überhaupt mogelijk is om in een cockpit te schijnen.

90% van de gevallen komt voort uit domheid en onwetendheid, even leuk spelen met mijn kermis laserpennetje, eens kijken hoe "ver hij komt" en of ik dingen ermee kan "raken". Helaas wordt er dan niet met de gevolgen rekening gehouden.

Daar staat een tegel vanaf een viaduct redelijk los van. Iedereen weet wat een tegel doet met een auto, niet iedereen weet wat een laserstraal doet met een vliegtuig (op die afstand en op die hoogte). Een ieder weet dat een tegel schade toebrengt en van een ieder kan verwacht worden dat hij weet dat er ook gewonden dan wel doden kunnen vallen.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:16:09 #269
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82061665
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:28 schreef Rave_NL het volgende:
Ik heb het idee dat er nogal loconiek over gedaan wordt omdat het een defensiehelikopter betreft...

Wat nu als het een traumahelikopter was geweest op weg naar een grasveldje in een wijk van Leeuwarden om zo snel mogelijk bij een hartaanval oid te zijn?
Defensie = oorlog, en waar oorlog gevoerd wordt vallen doden. Als de aanval van binnenuit komt noemen sommigen dat terreur, anderen noemen dat Verzet.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  zaterdag 29 mei 2010 @ 15:31:46 #270
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82062085
SAR-heli kan de jongens niet vinden

Verder he, als de piloot moet niezen, gaan ze dan ook naar beneden? Lijkt mij dat er genoeg instrumenten aanwezig zijn om een heli in de lucht te houden wanneer je even verblind bent, zo niet; pauperding
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:15:59 #271
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_82063258
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 15:16 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Defensie = oorlog, en waar oorlog gevoerd wordt vallen doden. Als de aanval van binnenuit komt noemen sommigen dat terreur, anderen noemen dat Verzet.

dit is een Search&Rescue helikopter voor civiele doeleinden.
Het redden van drenkelingen, oppikken van noodgevallen als er geen medische hulp voorhanden is als op boor- en waddeneilanden..
Geen raketten, terreur of dood en verderf maar humanitaire hulp...
De reden waarom het onderdeel is van de luchtmacht is dat het goedkoper is om defensiepersoneel 24/7 standby te laten staan voor reddingsoperaties dan extern civiel personeel.

Daarom twijfel ik er ook niet aan dat als ze niet van een defensiehelikopter spraken maar van een traumahelikopter, de reacties hier een stuk milder waren geweest.

Laat staan dat er hoopjes anti-defensie trollen onder hun steen waren blijven liggen...

[ Bericht 8% gewijzigd door Rave_NL op 29-05-2010 16:23:51 ]
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_82063431
Wat voor laserpointer was het? Hoeveel mw?
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:24:54 #273
168777 Rave_NL
pi_82063520
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:21 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Wat voor laserpointer was het? Hoeveel mw?
ze hebben die lui niet te pakken weten te krijgen dus onbekend. Weet niet wat gangbaar is op de illegale markt..
pi_82063784
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:24 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

ze hebben die lui niet te pakken weten te krijgen dus onbekend. Weet niet wat gangbaar is op de illegale markt..
Sterker nog, je weet niet eens of het illegaal was.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:49:50 #275
168777 Rave_NL
pi_82064176
even de klasses op een rijtje:
quote:
Een overzicht:

Class I laser product
No known biological hazard. The light is shielded from any possible viewing by a person and the laser system is interlocked to prevent the laser from being on when exposed. (large laser printers such as the DEC LPS-40 has a 10mW HeNe driving it which is a Class IIIb laser, but the printer is interlocked so as to prevent any contact with the exposed laser beam, hence the device produces no known biological hazard, even though the actual laser is Class IIIb. This would also apply to CD players and small laser printers, as they are Class I devices).

Class II laser products
Power up to 1 milliwatt. These lasers are not considered a optically dangerous device as the eye reflex will prevent any occular damage. (I.E. when the eye is hit with a bright light, the eye lid will automatically blink or the person will turn thier head so as to remove the bright light. This is called the reflex action or time. Class II lasers won't cause eye damage in this time period. Still, one wouldn't want to look at it for an extended period of time.) Caution labels (yellow) should be placed on the laser equipment. No known skin exposure hazard exist and no fire hazard exist.

Class IIIa laser products
Power output between 1 milliwatt and 5 milliwatt. These lasers can produce spot blindness under the right conditions and other possible eye injuries. Products that have a Class IIIa laser should have a laser emission indicator to tell when the laser is in operation. They should also have a Danger label and output aperature label attatched to the laser and/or equipment. A key operated power switch SHOULD be used to prevent unauthorized use. No known skin hazard of fire hazard exist.

Class IIIb laser products
Power output from 5 milliwatts to 500 milliwatts. These lasers are considered a definate eye hazard, particularly at the higher power levels, which WILL cause eye damage. These lasers MUST have a key switch to prevent unathorized use, a laser emission indicator, a 3 to 5 second time delay after power is applied to allow the operator to move away from the beam path and a mechanical shutter to turn the beam off during use. Skin may be burned at the higher levels of power output as well as the flash point of some materials which could catch fire. (I have seen 250mW argons set a piece of red paper on fire in less than 2 seconds exposure time !) A red DANGER label and aperature label MUST be affixed to the laser.

Class IV laser products
Power output >500 milliwatts. These CAN and WILL cause eye damage. The Class IV range CAN and WILL cause materials to burn on contact as well as skin and clothing to burn. These laser systems MUST have:
A key lockout switch to prevent unauthorized use Inter-locks to prevent the system from being used with the protective covers off Emission indicators to show that the laser is in use Mechanical shutters to block the beam Red DANGER labels and aperature labels affixed to the laser

The reflected beam should be considered as dangerous as the primary beam. (again, I have seen a 1,000 watt CO2 laser blast a hole through a piece of steel, so imagine what it would do to your eye !)
voor persoonlijk gebruik is het imo alleen toegestaan categorie 1 (bijv cd-spelers) en 2 (presentatie-pointers) te bezitten, en vrijuit te kopen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 16:51:51 #276
168777 Rave_NL
pi_82064237
De laser die die jongens vermoedelijk gebruikt hebben vallen onder 3a, en zijn dus illegaal voor persoonlijk gebruik.
Weet het niet zeker maar ik bel zo wel ff rond want ik vind het ondertussen intressant genoeg om het te weten.
pi_82064423
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 16:51 schreef Rave_NL het volgende:
De laser die die jongens vermoedelijk gebruikt hebben vallen onder 3a, en zijn dus illegaal voor persoonlijk gebruik.
Weet het niet zeker maar ik bel zo wel ff rond want ik vind het ondertussen intressant genoeg om het te weten.
Waarschijnlijk idd IIIa of IIIb, die zijn het meest gebruikelijk op sites als dealextreme en ebay, maargoed het blijft speculatie.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:02:32 #278
168777 Rave_NL
pi_82064533
Stel dat ze ze op heterdaad betrapt werden: poging tot doodslag gaat hem niet worden want het kan niet bewezen worden dat ze daadwerkelijk probeerden om de helikopter neer te halen. Ze worden dan wel illegaal wapenbezit ten laste gelegd.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:04:54 #279
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82064601
quote:

²
Ja mooi die lazerrr van je sjaak! he kijk een heli, wedden dat je die niet kunt raken-gevalletje
  zaterdag 29 mei 2010 @ 17:06:04 #280
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_82064636
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:36 schreef Esses het volgende:

[..]

Klopt, daarom zeg ik ook, ik weet niet wat voor laser het is enz. kan ik niets over roepen. Maar ik lees hierboven alweer posts dat mensen niet snappen dat een verblinde piloot niet kan vliegen. Laat er nu net eens geen co-piloot beschikbaar zijn?? *tijdens vlucht ziek geworden enz. enz.*

en hoe vaak moet het nog aangehaald worden dat het helaas geen jongeren zijn die dit doen... Hiermee bedoel ik dus > 18.
Ik zie geen volwassen mannen met een lampje op een heli schijnen hoo r
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:14:21 #281
211797 Esses
Splendide mendax
pi_82066727
Dan mag jij even gaan googlen.
pi_82067815
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 12:53 schreef Maverick_tfd het volgende:
Trouwens, ook wel typisch; NORAD gebruikt lasers om piloten te waarschuwen. Ze zeggen zelf dat het minder gevaarlijk is dan een laserpennetje. Yeah right
Nu wil ik hier niet behaupten dat ik een expert op het gebied van lasers ben, maar ik zet zo mijn vraagtekens bij dit 'NORAD' bericht. Het bericht duikt geruime tijd elke keer weer op in de media waar het er dan omgaat dat het getest word. Verder hadden we vier jaar geleden tijdens een SOF symposium en uitleg/discussie in het gebruik van groene laser pennen als less lethal weapons voor bv. roadblocks, en als ik mij niet vergis kwam daar ook het onbruikelijk zijn van laser voor luchtverkeer aan bod. Zou het toch om een legit bericht handelen kan ik mij voorstellen dat men deze als laatstes middel inzet voor men overgaat om het luchtafweer geschut in te zetten waarbij men zeker weet dat niet alleen het luchtvaartuig gestopt word van indringen in the inner city limits van DC maar er ook mee rekenen kan dat er schade cq slachtoffers vallen op de plaats van waar deze neerkomt.
pi_82072974
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 13:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Jij hebt zeker nog nooit natuurkunde gehad op school... Ooit gehoord van de spiegelwet?
pi_82073230
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:13 schreef MrSunTzu het volgende:
"De piloten besloten zelf naar de dader op zoek te gaan..."
Daar heb je tegenwoordig toch warmtezoekende raketten voor?

We zijn hard toe aan modern materieel bij Defensie blijkbaar.

Warmtezoekende raketten om op mensen te schieten... Je kijkt teveel films!
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:44:21 #285
105356 psv01
-----040-----
pi_82083370
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 05:35 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Beste inteeltproduct, ook 's nachts en in schemering moet geoefend worden.
quote]Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef psv01 het volgende:

[..]

Of de helikopter voor een oefenvlucht onderweg was naar het Medisch Centrum Leeuwarden weet ik net zo min als jij maar het is niet aannemelijk dat hij met een gewonde passagier aan boord vloog aangezien hij daarna nog een kwartier bleef zoeken, en zo'n oefenvlucht kan ook overdag (het is nu ook nog licht en vorige week om deze tijd ook) en met de afkorting "bv"kun je veel goedpraten bijvoorbeeld.
[/quote]

Beste matroos of soldaat ik hoop dat jouw kinderen wel leren lezen
  zaterdag 29 mei 2010 @ 23:46:16 #286
105356 psv01
-----040-----
pi_82083477
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 02:07 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Niet te geloven. Heb jij nu echt een plaat van titanium voor je botte puisterige puber kop??
Goed, ik ben niet snel verbaast, maar jouw domheid, jouw stupiditeit, jouw onwetendheid slaat echt alles.

Jij hebt nog minder verstand van zaken dan een geestelijk gehandicapte.
Mag hopen dat jouw gen-soort zichzelf vernietigd.

Drol!
Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen, gefrusteerd ventje
  zondag 30 mei 2010 @ 01:45:43 #287
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82088457
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:46 schreef psv01 het volgende:

[..]

Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen, gefrusteerd ventje
Meer dan jij ja.
Ga jij jouzelf maar eens heel diep schamen mbt tot jouw complete onwetendheid.
Aan broekventjes zoals jij heb ik een broertje dood.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82090621
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:44 schreef psv01 het volgende:

[..]

quote]Op vrijdag 28 mei 2010 21:41 schreef psv01 het volgende:
...simpel gelul van een simpel figuur...
Schemering. Zoek het eens op in een woordenboek. Er zijn zoveel redenen dat een helikoptercrew iets moet oefenen. Jij snapt daar uiteraard geen hol van, want jij bent daar veel te dom voor. Ik kan er wel het een en ander over zeggen, het is namelijk ook mijn werk.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:07:29 #289
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_82101054
Wat is dit topic een faal geworden zeg.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_82129486
tvp.
De eerste topics liepen aardig op.
Interessant, dus maar eens nakijken.
Maar el op een andere tijd.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_82129507
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:07 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Wat is dit topic een faal geworden zeg.
Niet sluiten, svp.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 31 mei 2010 @ 09:20:14 #292
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82132454
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 05:34 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Nee, dat was op persoonlijke noot.
Lekker waardeloze professional ben je dan.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:23:24 #293
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82132504
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 14:38 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nee. Ik denk dat er weinig mensen in die leeftijdscategorie (10-16? 10-18?) die zouden weten dat een piloot zo'n lichtje ziet.
Ik denk zelfs dat er weinig volwassenen zijn die dat weten, als ze niets met vliegen e.d. hebben.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:25:56 #294
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82132560
quote:
Op zondag 30 mei 2010 07:19 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Schemering. Zoek het eens op in een woordenboek. Er zijn zoveel redenen dat een helikoptercrew iets moet oefenen. Jij snapt daar uiteraard geen hol van, want jij bent daar veel te dom voor. Ik kan er wel het een en ander over zeggen, het is namelijk ook mijn werk.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 01:45 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Meer dan jij ja.
Ga jij jouzelf maar eens heel diep schamen mbt tot jouw complete onwetendheid.
Aan broekventjes zoals jij heb ik een broertje dood.
OMG !
pi_82132841
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:20 schreef Keltie het volgende:

[..]

Lekker waardeloze professional ben je dan.
Wat heeft het reageren tijdens mijn vrije tijd op een anoniem publiek forum nou in godsnaam met professionaliteit te maken?

Je laat me lachen.

Edit: En nu ik je fotoboek bekijk... Besef ik me meteen dat het toch geen zin heeft om tegen jou te praten en snap ik ook ineens waar jouw domme posts vandaan komen.

't Zet het allemaal een beetje in perspectief, zogezegd.
  maandag 31 mei 2010 @ 09:56:42 #296
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82133264
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:38 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat heeft het reageren tijdens mijn vrije tijd op een anoniem publiek forum nou in godsnaam met professionaliteit te maken?
Meer als dat je denkt.
quote:
Je laat me lachen.

Edit: En nu ik je fotoboek bekijk... Besef ik me meteen dat het toch geen zin heeft om tegen jou te praten en snap ik ook ineens waar jouw domme posts vandaan komen.

't Zet het allemaal een beetje in perspectief, zogezegd.
Grote mond van iemand die een foto'tje van een piloot heeft opgezocht en die in z'n fobo heeft gezet.
Je roept over andere mensen dat ze dom zijn omdat ze geen kennis van zaken hebben maar zelf laat je jezelf op de kast jagen en probeer je ze te kleineren. Dat is dom en weinig professioneel. Net zoals oordelen op basis van uiterlijke kenmerken. Dom en weinig professioneel. Maar ik zal aan je denken, bij iedere vlag die hier halfstok hangt en komt te hangen.
pi_82133481
quote:
Op maandag 31 mei 2010 09:56 schreef Keltie het volgende:

[..]

Meer als dan dat je denkt.
[..]
Leg uit.
quote:
Grote mond van iemand die een foto'tje van een piloot heeft opgezocht en die in z'n fobo heeft gezet.
Wishful thinking van jouw kant. Ik kan jou verzekeren dat deze foto nergens anders op internet staat. Behalve de grote versie op mijn hyves pagina
quote:
Je roept over andere mensen dat ze dom zijn omdat ze geen kennis van zaken hebben maar zelf laat je jezelf op de kast jagen en probeer je ze te kleineren.
Ik laat mezelf niet op de kast jagen hoor, daar is mijn ego gewoon veel te groot voor. Ik kleineer vooral omdat ik op dat soort figuren neer kijk en ze zich gedragen als onwetende 12 jarigen met een grote bek. Die moeten weer even op hun plek gezet worden. Helaas ontaardt dat op internetfora al snel in beledigingen etc, mja, da's hoe het gaat op internet. Strontjochies vragen daar gewoon om.
quote:
Dat is dom en weinig professioneel. Net zoals oordelen op basis van uiterlijke kenmerken. Dom en weinig professioneel.
Je hebt het heel de tijd over onprofessioneel... Maar volgens mij weet jij niet eens wat dat woord precies betekent, dus ik zou het even opzoeken als ik jou was. Dit heeft allemaal namelijk niets met professionaliteit te maken. Ik werk niet hier op dit forum. En beoordelen op uiterlijk? Nja... Je drukt ZELF een ongelooflijke stempel op jezelf met je fotoboek. Misschien dat je bij een select groepje 'minder-intellectuelen' respect oproept daarmee, maar ik denk dat het overgrote deel van de mensheid daar anders tegenaan kijkt.
quote:
Maar ik zal aan je denken, bij iedere vlag die hier halfstok hangt en komt te hangen.
Aha, jij bent er ook weer zo'n eentje. Je opmerking weinig indruk. Het raakt me niet. Ik denk dat het geen enkele militair echt raakt wat jij zegt. Het enige wat dit bewijst is dat jouw IQ niet ver boven de 70 uitsteekt.
pi_82133632
Je moet trouwens nog effe een komma achter 'res' laten plaatsen...
Ik bedoel, als je al latijn op je lichaam wilt afbeelden, doe het dan wel goed.
pi_82133696
Ook klopt die dobbelsteen tattoo van je niet
Bij een dobbelsteen zijn tegenovergestelde zijden bij elkaar opgeteld altijd 7, op jouw tattoo zie je 3 en 4 tegelijk

dikke fail.

Mja, bewijst mijn punt dus wel.
  maandag 31 mei 2010 @ 10:36:13 #300
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_82134199
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:05 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Leg uit.
Als ik dat uit moet leggen zegt dat genoeg over je algemene ontwikkeling.
quote:
[..]

Wishful thinking van jouw kant. Ik kan jou verzekeren dat deze foto nergens anders op internet staat. Behalve de grote versie op mijn hyves pagina
Wishful thinking nog wel? Neuh.
quote:
[..]

Ik laat mezelf niet op de kast jagen hoor, daar is mijn ego gewoon veel te groot voor. Ik kleineer vooral omdat ik op dat soort figuren neer kijk en ze zich gedragen als onwetende 12 jarigen met een grote bek. Die moeten weer even op hun plek gezet worden. Helaas ontaardt dat op internetfora al snel in beledigingen etc, mja, da's hoe het gaat op internet. Strontjochies vragen daar gewoon om.
Op het moment dat je de drang voelt om iemand te kleineren ben je al zielig bezig.
quote:
[..]

Je hebt het heel de tijd over onprofessioneel... Maar volgens mij weet jij niet eens wat dat woord precies betekent, dus ik zou het even opzoeken als ik jou was. Dit heeft allemaal namelijk niets met professionaliteit te maken. Ik werk niet hier op dit forum.
Professionaliteit gaat verder dan je gedrag op de werkvloer.
quote:
En beoordelen op uiterlijk? Nja... Je drukt ZELF een ongelooflijke stempel op jezelf met je fotoboek. Misschien dat je bij een select groepje 'minder-intellectuelen' respect oproept daarmee, maar ik denk dat het overgrote deel van de mensheid daar anders tegenaan kijkt.
En dat is een rechtvaardiging? Vreemd.
quote:
[..]

Aha, jij bent er ook weer zo'n eentje. Je opmerking weinig indruk. Het raakt me niet. Ik denk dat het geen enkele militair echt raakt wat jij zegt. Het enige wat dit bewijst is dat jouw IQ niet ver boven de 70 uitsteekt.
Ik ben er ook zo'n eentje? Tjah.. Zodra de term "nukubu" weer boven komt kan je het verwachten of niet?

EDIT:
Oeh, heb in m'n leven verschillende testen gemaakt en daar zat tussen de 110 - 120 dus daar hoef ik mij dan geen zorgen over te maken of wel?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Je moet trouwens nog effe een komma achter 'res' laten plaatsen...
Ik bedoel, als je al latijn op je lichaam wilt afbeelden, doe het dan wel goed.
Ah, de komma wordt alleen bij Latijn gebruikt?
quote:
Op maandag 31 mei 2010 10:16 schreef Lightning_NL het volgende:
Ook klopt die dobbelsteen tattoo van je niet
Bij een dobbelsteen zijn tegenovergestelde zijden bij elkaar opgeteld altijd 7, op jouw tattoo zie je 3 en 4 tegelijk

dikke fail.

Mja, bewijst mijn punt dus wel.
En een hart heeft ook deze vorm of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door Keltie op 31-05-2010 10:47:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')