abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82036610
Ed it
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:26:10 #152
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82036618
Kan iemand die gigantische spelfout (2 eigenlijk) in de titel verbeteren? Dit leest zeer irritant.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82036628
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

OT: Jij keurt dit gedrag dus goed?
Ik keur het niet goed, maar zo'n drama als hier geschetst wordt is het nou ook weer niet.
pi_82036665
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:25 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ben jij een beetje simpel in je hoofd ofzo?
Kom niet praten als je er niks van snapt.
pi_82036668
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik vind het simpelweg onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit gevaar niet inzien, zéker na het posten van de onderbouwing ervan. En je achterlijkheid is wel iets om er dan bij te halen ja.
[..]

Ik zie wél in hoe gevaarlijk het is. Misschien zie jij dat ook in als je een keer in je porem wordt gelasert. Ik vind het bovendien ontzettend kortzichtig om in je pleidooi mee te nemen dat het niet gevaarlijk is omdat er nog niks door is neergestort. Het zou wel de ultieme ironie zijn als dat met jouw vlucht zou gebeuren.
Gast, wat een idioot ben je ook he? Ik probeer enkel een discussie te voeren aan de hand van feiten, en wetten proberen enigszins objectief te beoordelen, dat soort dingen.

Ik heb nergens gezegd dat het niet gevaarlijk is, ik snap dat er een zeker risico aan zit, maar ben benieuwd hoe groot dat risico is. Dat jij dat achterlijkheid noemt, tsja.

Ik probeer dingen te analyseren, niet vanuit onderbuikgevoelens te gaan huilen en anderen achterlijk noemen.
pi_82036732
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik vind het simpelweg onbegrijpelijk dat er mensen zijn die dit gevaar niet inzien, zéker na het posten van de onderbouwing ervan. En je achterlijkheid is wel iets om er dan bij te halen ja.
[..]

Ik zie wél in hoe gevaarlijk het is. Misschien zie jij dat ook in als je een keer in je porem wordt gelasert. Ik vind het bovendien ontzettend kortzichtig om in je pleidooi mee te nemen dat het niet gevaarlijk is omdat er nog niks door is neergestort. Het zou wel de ultieme ironie zijn als dat met jouw vlucht zou gebeuren.
Trieste doodverwensing, triest ventje.
pi_82036740
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef twoarmedman het volgende:

[..]

Kom niet praten als je er niks van snapt.
Kom niet praten? Je bent echt VMBO'er he?
pi_82036892
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Het is wel 'vmbo'er'. Verder mee eens.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:33:05 #159
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82036924
Overal om ons heen wordt het steeds drukker. Als je 's ochtends om 7 uur je deur uitkomt om naar je werk te gaan staat er al een gastje in een lichtgevend vestje "hee, is die auto van u? willu hem effe weghale want we gaan de weg ope breke". Op de snelwegen tussen steden staat file door wegwerkzaamheden, binnen de steden staat alles vast door verkeer dat niks te zoeken heeft in de spits. Je mag tot 10 uur 's avonds zoveel lawaai maken als je wil, ben je van de gemeente mag het zonder vergunning zelfs tot middernacht.

Ik bedoel maar te zeggen: mensen worden langzaam stapelgek van deze 24-uurs maatschappij waarin er nooit meer rust is.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_82036967
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Al was ik vmbo'er, wat ik niet ben, zou ik er alsnog meer van snappen dan jij. Jij vindt het gooien van een stoeptegel van een viaduct af hetzelfde als deze situatie, dat is vrij dom te noemen.
pi_82036968
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef ouderejongere het volgende:
Overal om ons heen wordt het steeds drukker. Als je 's ochtends om 7 uur je deur uitkomt om naar je werk te gaan staat er al een gastje in een lichtgevend vestje "hee, is die auto van u? willu hem effe weghale want we gaan de weg ope breke". Op de snelwegen tussen steden staat file door wegwerkzaamheden, binnen de steden staat alles vast door verkeer dat niks te zoeken heeft in de spits. Je mag tot 10 uur 's avonds zoveel lawaai maken als je wil, ben je van de gemeente mag het zonder vergunning zelfs tot middernacht.

Ik bedoel maar te zeggen: mensen worden langzaam stapelgek van deze 24-uurs maatschappij waarin er nooit meer rust is.
Het is ook niet raadzaam om echt actief deel te nemen aan de maatschappij.
pi_82037014
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef ouderejongere het volgende:

Oke. Ik snap geloof ik niet helemaal wat dit hiermee te maken heeft.
pi_82037021
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:12 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Een miezerig studentje, met zo'n grote bek, jij komt er wel hoor. Kijken of je in het echt ook zo bijdehand zou doen als je mij tegen zou komen in de kroeg. Lijkt mij wel leuk. Want dan ben jij waarschijnlijk het slungelige jochie dat schuchter om zich heen kijkt.
Stoer man.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:35:13 #164
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_82037028
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:26 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ik keur het niet goed, maar zo'n drama als hier geschetst wordt is het nou ook weer niet.
Goed, zo gaan de meeste topics op FOK!.
Mede door onwetendheid van enkelen, mede door bewust trollen.
Je mag het best weten, maar ik heb de schurft aan zgn. betweters, of lieden die zaken goed denken te praten of te bagataliseren.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_82037072
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:35 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Goed, zo gaan de meeste topics op FOK!.
Mede door onwetendheid van enkelen, mede door bewust trollen.
Je mag het best weten, maar ik heb de schurft aan zgn. betweters, of lieden die zaken goed denken te praten of te bagataliseren.
Heb je ook een hekel aan mensen die WEL objectief over dingen nadenken?
pi_82037090
Niemand praat het hier goed, men reageert gewoon op de overdreven reactie die "jullie" geven.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:37:50 #167
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_82037152
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Het is ook niet raadzaam om echt actief deel te nemen aan de maatschappij.
Hoe moet je dan juridisch correct overlast aanpakken. In Schinveld kunnen ze erover meepraten, je kan procederen wat je wil, de overheid doet toch lekker wat ze zelf wil.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:38:02 #168
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82037161
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:27 schreef Maverick_tfd het volgende:
Gast, wat een idioot ben je ook he?
Ah, daar kom je nu zelf ook aanzetten met het op de man spelen, ik wist wel dat je het niet zou volhouden.
.
quote:
Ik probeer enkel een discussie te voeren aan de hand van feiten, en wetten proberen enigszins objectief te beoordelen, dat soort dingen.

Ik heb nergens gezegd dat het niet gevaarlijk is, ik snap dat er een zeker risico aan zit, maar ben benieuwd hoe groot dat risico is. Dat jij dat achterlijkheid noemt, tsja.
Je geeft in je eerste post al aan dat het je niks verbaast dat een piloot erdoor verblind kan raken, daarna kom je met deze post :
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
QFT
Waar je aangeeft dat het je sterk lijkt dat een piloot zomaar neerstort als hij verblind wordt. Nou ik vraag me werkelijk af waar je het vandaan haalt dat ik dat kortzichtig noem ? Een blinde piloot kan immers prima navigeren natuurlijk.
.

Gaat er nou werkelijk een belletje rinkelen dat het misschien wel eens gevaarlijk zou kunnen zijn ? Zeker als je inmiddels weet dat piloten erover klagen ? Ik vind het gewoonweg dom als er gewaarschuwd wordt voor een potentieel gevaar wat steeds vaker de kop opsteekt en je dat gewoon in de wind slaat ( met nota bene de achterliggende gedachte dat er tot op heden nog geen ongelukken van gekomen zijn).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:39:11 #169
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82037220
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:28 schreef twoarmedman het volgende:
Trieste doodverwensing, triest ventje.
Waar wens ik de dood in ? Dit geeft wel aan hoe je leest.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:39:42 #170
110987 ErwinRommel
pi_82037246
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Nee, maar wel aan mensen die pretenderen de kennis in huis te hebben terwijl ze die niet hebben, maar anderzijds zeggen objectief te zijn vanuit hun standpunt welke dus in feite gewoon subjectief is.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:40:31 #171
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82037295
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:33 schreef twoarmedman het volgende:
Al was ik vmbo'er, wat ik niet ben, zou ik er alsnog meer van snappen dan jij. Jij vindt het gooien van een stoeptegel van een viaduct af hetzelfde als deze situatie, dat is vrij dom te noemen.
Dat was ik droeftoeter.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:40:31 #172
110987 ErwinRommel
pi_82037296
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef twoarmedman het volgende:
Niemand praat het hier goed, men reageert gewoon op de overdreven reactie die "jullie" geven.
Wie is dan "jullie" ?
De mensen van DEF?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:40:52 #173
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_82037311
quote:
een Search And Rescue-helikopter van Defensie

De piloten besloten zelf naar de dader op zoek te gaan en cirkelden een kwartier lang boven de wijk Westeinde...maar zonder resultaat.
Fail!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_82037335
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef Tism het volgende:

[..]

Fail!..
Scherp.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:42:07 #175
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82037355
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:36 schreef Maverick_tfd het volgende:
Wel als ze subjectief lezen. Ik gok zomaar dat de klagende piloten het beter kunnen inschatten dan iemand die niet luistert naar onderbouwingen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:44:51 #176
110987 ErwinRommel
pi_82037494
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef Tism het volgende:

[..]

Fail!..
Ken jij de vertaling van "SEARCH" ?
Zoeken idd. Zoeken betekend idd niet altijd vinden.

Dus grote fail ben JIJ makker.
pi_82037610
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:38 schreef elcastel het volgende:
Je blijft ook echt gewoon bezig he Iemand uitschelden, doodwensen en dan huilen als iemand je een idioot noemt.

Nogmaals dan maar, waar zeg ik dat het niet gevaarlijk is?
pi_82037772
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:44 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ken jij de vertaling van "SEARCH" ?
Zoeken idd. Zoeken betekend idd niet altijd vinden.

Dus grote fail ben JIJ makker.
Je zoekt om iets te vinden en daar slagen ze nog weleens niet in. Ook wel falen genoemd.
pi_82037806
Ik merk date r hier niet enkel velen zitten die niet geinformeerd op het topic antwoorden, maar ook die die het niet nodig vinden zich te informeren, dan wel (om dat het zich hier om een helicopter van defensie hendelt?) vooringenomen reageren.

@psv01, de Leeuwardense wijk Westeinde licht nog geen kilometer zuidelijk van de vliegbasis Leeuwarden. En als de dome kloot bv. vanuit de Paulus Akkermanwei met zijn laserpennetje richting het noorden schijnt, hij dan zonder moeite de cockpit van een helicopter kan verblinden. Zeer zeker van een helicopter die op lagere hoogte onderweg is naar bv. het Medisch Centrum Leeuwarden.

@LosPollos, men zou van een student mogen aannemen dat hij rationeel kan na denken en dus zou moeten wten dat bv. de pilot van de SAR helicopter in kwestie zeer zeker geen laaggeschoold baantje is. Heb meer het vermoeden dat je met je zwakke argumenten komt aanzetten omdat je niet kan toegeven aan je eigen ongelijk.

@twoarmedman, jij lacht hier heel leuk om andere leden maar kan niet vertellen of weet niet wat het verschil is tussen doodslag en dood door schuld (beide vallen onder het strafrecht en wel artikel 287 cq artikel 307). En als je het verschil al zou weten zou je ook weten dat dood door schuld gestraft kan worden tot de hoogte van vier jaar gevangenis straf van vier jaar of met een geldboete van de vierde categorie, of wel ¤19.000
pi_82037932
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik merk date r hier niet enkel velen zitten die niet geinformeerd op het topic antwoorden, maar ook die die het niet nodig vinden zich te informeren, dan wel (om dat het zich hier om een helicopter van defensie hendelt?) vooringenomen reageren.

@psv01, de Leeuwardense wijk Westeinde licht nog geen kilometer zuidelijk van de vliegbasis Leeuwarden. En als de dome kloot bv. vanuit de Paulus Akkermanwei met zijn laserpennetje richting het noorden schijnt, hij dan zonder moeite de cockpit van een helicopter kan verblinden. Zeer zeker van een helicopter die op lagere hoogte onderweg is naar bv. het Medisch Centrum Leeuwarden.

@LosPollos, men zou van een student mogen aannemen dat hij rationeel kan na denken en dus zou moeten wten dat bv. de pilot van de SAR helicopter in kwestie zeer zeker geen laaggeschoold baantje is. Heb meer het vermoeden dat je met je zwakke argumenten komt aanzetten omdat je niet kan toegeven aan je eigen ongelijk.

@twoarmedman, jij lacht hier heel leuk om andere leden maar kan niet vertellen of weet niet wat het verschil is tussen doodslag en dood door schuld (beide vallen onder het strafrecht en wel artikel 287 cq artikel 307). En als je het verschil al zou weten zou je ook weten dat dood door schuld gestraft kan worden tot de hoogte van vier jaar gevangenis straf van vier jaar of met een geldboete van de vierde categorie, of wel ¤19.000
Nog zo'n pisventje van defensie. Als je wat beter (tussen de regels door) zou lezen dan had je misschien ook geweten waarop werd gedoeld. Verder draag je bitterweinig bij door te brullen dat anderen het niet goed zien. Sad.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:56:14 #181
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_82038039
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:47 schreef Maverick_tfd het volgende:
Je blijft ook echt gewoon bezig he Iemand uitschelden, doodwensen en dan huilen als iemand je een idioot noemt.
Je doet er zelf aan mee, ik wens niemand de dood in en ik huil nogsteeds niet.
quote:
Nogmaals dan maar, waar zeg ik dat het niet gevaarlijk is?
Je bagataliseert het door te zeggen dat het niet levensgevaarlijk is en een vliegtuig er niet door kan neerstorten. Welnu, als je bedenkt dat het hier gaat om lasers (gebundeld licht) die qua sterkte verboden zijn hier en je bedenkt dat dergelijke lasers permanente schade aan het oog kunnen toebrengen, dan vraag ik me af waar je het vandaan haalt dat een vliegtuig er niet door kan neerstorten ?

Dat laatste haal ik hiervandaan :
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:49 schreef Repeat het volgende:
Wat een gezeur. Alsof zo'n ding meteen uit de lucht valt als je even niks ziet. Lijkt me juist een goeie training dit.
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 19:51 schreef Maverick_tfd het volgende:
QFT
  vrijdag 28 mei 2010 @ 20:56:35 #182
105356 psv01
-----040-----
pi_82038052
quote:

http://www.defensie.nl/actueel/vliegbewegingen/
Hier mag je oefenen, en die helikopter was niet onderweg naar het ziekenhuis.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:01:29 #183
110987 ErwinRommel
pi_82038270
I rest my case met al die onwetenden hier.

Ik ga op naar werk. Succes verder met betweterig zijn.
pi_82038330
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:56 schreef psv01 het volgende:

[..]

Dit slaat echt ALLES

Een 12-jarig opdondertje die effe gaat zeggen waar militaire helikopters mogen oefenen... Ga terug je zandbak in jochie.
pi_82038387
quote:

[..]

vrijdag 28 mei 2010 @ 21:04:55 #186
39581 Salvad0R
universal
pi_82038463
"fel rood licht"

hoax.
pi_82038636
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:54 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Nog zo'n pisventje van defensie. Als je wat beter (tussen de regels door) zou lezen dan had je misschien ook geweten waarop werd gedoeld. Verder draag je bitterweinig bij door te brullen dat anderen het niet goed zien. Sad.

Gosh LosPollos wat een zwakke reply is dat. Ik wist niet dat ik jou of enig ander hier voor rotte vis had uitgemaakt, maar mischien is dit je enigste manier om jezelf te bewijzen, danwel te verweren?
quote:

[..]

Ten eerste vraag ik me af hoe je met zoveel zekerheid weet te vertellen dat de helicopter niet voor een oefen landings aanvlucht onderweg was naar het Medisch Centrum Leeuwarden,. Ten tweede moet je over het hoofd gezien hebben dat ik de afkorting bv. gebruikte.;)
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:51 schreef Sine_Pari het volgende: Zeer zeker van een helicopter die op lagere hoogte onderweg is naar bv. het Medisch Centrum Leeuwarden.
pi_82038745
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:

Gosh LosPollos wat een zwakke reply is dat. Ik wist niet dat ik jou of enig ander hier voor rotte vis had uitgemaakt, maar mischien is dit je enigste manier om jezelf te bewijzen, danwel te verweren?

Ik wees jou erop dat je blijkbaar niet in staat bent om een post waar je zo driftig aan refeert op de juiste wijze te interpreteren; het maakt jouw gezwam overbodig en onzinnig. Waarom zou iedereen vervolgens nog op jouw brainfarts moeten 'reageren'?
pi_82038807
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:04 schreef Salvad0R het volgende:
"fel rood licht"

hoax.
Want?
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_82038968
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:09 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Ik wees jou erop dat je blijkbaar niet in staat bent om een post waar je zo driftig aan refeert op de juiste wijze te interpreteren; het maakt jouw gezwam overbodig en onzinnig. Waarom zou iedereen vervolgens nog op jouw brainfarts moeten 'reageren'?

De pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet? Mischien eens doorlezen wat je hier in dit draadje al niet van je gegeven hebt.
pi_82039177
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:13 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

De pot verwijst de ketel dat hij zwart ziet? Mischien eens doorlezen wat je hier in dit draadje al niet van je gegeven hebt.
Ik zie wat geslaagde troll-pogingen en realistische beschouwingen.

'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet' vind ik wel erg mooi en erg origineel; die ga ik onthouden.
pi_82039336
quote:

Jij bent zeker zo iemand die zonder iets gehoord te hebben zich gaat mengen in de dicussie? Echt weer de DEF mentaliteit van FOK, triest volk de meesten. Dood door schuld is hier niet ter sprake geweest, er waren alleen enkelen die graag zouden zien dat de persoon aangeklacht wordt met poging tot doodslag, iets wat totaal onrealistisch is.
pi_82039403
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 20:40 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Wie is dan "jullie" ?

De mensen van DEF?
Grotendeels.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:41:16 #194
105356 psv01
-----040-----
pi_82040490
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:07 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

[..]

Ten eerste vraag ik me af hoe je met zoveel zekerheid weet te vertellen dat de helicopter niet voor een oefen landings aanvlucht onderweg was naar het Medisch Centrum Leeuwarden,. Ten tweede moet je over het hoofd gezien hebben dat ik de afkorting bv. gebruikte.;)
[..]
Of de helikopter voor een oefenvlucht onderweg was naar het Medisch Centrum Leeuwarden weet ik net zo min als jij maar het is niet aannemelijk dat hij met een gewonde passagier aan boord vloog aangezien hij daarna nog een kwartier bleef zoeken, en zo'n oefenvlucht kan ook overdag (het is nu ook nog licht en vorige week om deze tijd ook) en met de afkorting "bv"kun je veel goedpraten bijvoorbeeld.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:54:31 #195
105356 psv01
-----040-----
pi_82041310
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:02 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Dit slaat echt ALLES

Een 12-jarig opdondertje die effe gaat zeggen waar militaire helikopters mogen oefenen... Ga terug je zandbak in jochie.

Dit is de site van defensie waar op staat waar die militaire helikopters mogen oefenen... Ga zelf naar een zandbak kanonnenvoer.
pi_82041421
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef psv01 het volgende:

[..]

Dit is de site van defensie waar op staat waar die militaire helikopters mogen oefenen... Ga zelf naar een zandbak kanonnenvoer.
Ik weet bij jouw posts in dit topic eigenlijk niet of ik moet huilen of lachen en opzich maakt jou dat een redelijke baas.
pi_82042768
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 21:54 schreef psv01 het volgende:

[..]

Beter lezen kneus, maar waarschijnlijk mis je daar de nodige hersencellen voor. Op die site zie je de laagvlieggebieden en -routes. In feite mogen defensiehelikopters overal oefenen, op enkele restricties na. Dus ook gewoon boven Leeuwarden. Dat mag gewoon. Maar ik hoop serieus dat als jij ooit zo'n heli nodig hebt, dat ze jou niet kunnen vinden en dat je maar lekker verzuipt.
pi_82042948
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Beter lezen kneus, maar waarschijnlijk mis je daar de nodige hersencellen voor. Op die site zie je de laagvlieggebieden en -routes. In feite mogen defensiehelikopters overal oefenen, op enkele restricties na. Dus ook gewoon boven Leeuwarden. Dat mag gewoon. Maar ik hoop serieus dat als jij ooit zo'n heli nodig hebt, dat ze jou niet kunnen vinden en dat je maar lekker verzuipt.
Wat wordt je toch overdreven emotioneel, wanneer het over zoiets onbenulligs als defensie gaat. De 1e en laatste zin bijvoorbeeld.
pi_82043309
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 22:18 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Echte soldaten mentaliteit.
pi_82043518
Ik ben geen soldaat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')