Bij deze...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
wel met dean zn mooie vlag in de op graag
Truiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
ja die jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trui
Tenminste, als die Metallica dinges bedoeld, is gewoon een hoodie
Dat magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik als TS even zeggen dat het een toffe vlag is!
quote:
multifunctioneel kan je er ook mee varenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
Fixed!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
multifunctioneel kan je er ook mee varen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelen
Ze proberen ons altijd weg te pesten, maar we spelen gewoon doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is het altijd zo'n feest bij jullie dan ?
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...quote:
daar kwam ik vroeger elke maandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...
Wel veel zooi wat uitkomt en kiemt deze tijd jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
Vandaag is een beetje de eerste dag voor hooikoorts, begreep ik!
Hey, de Exit in Rotterdam houdt over een maand ofzo een punkavond maar 1 vd 3 slots slaat nog op 'TBA'. Ik zou erachter aan gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
Probeer ik een MySpace-account () te openen voor m'n punkbandje, krijg ik de hele tijd te horen dat het niet kan. MAAR WAAROM DAN NIETTT!!!???
Weet er iemand een beetje een ok alternatief? En we zoeken ook nog zaaltjes om te spelen, iemand suggesties?
Fok, Facebook, Twitter, MSN...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Patrijz het volgende:
Dat stemmen op Conorach werkt al zo te zien haha! Altijd handig van die vrienden op FOK!
Lekker weekend... 24/7 aan m'n afstudeerverslag
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Sta te wachten op Rammstein op Pinkpop. Veeeeet
En wil je dan een radio edit maken ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fok, Facebook, Twitter, MSN....
Maar bedankt allemaal!.
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand of Feedback R'dam ook snaren erin zet voor je?Elec gitaar.
Omdat ik deze gitaar binnenkort ga verkopen, en dus niets wil verkloten ten eerste.. En ten tweede ben ik totaal niet bestemd voor dat priegelwerk..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?
Moet ze sowieso eerst kopen daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef brother52 het volgende:
Snaren vervangen priegelwerk?
Dat valt behoorlijk mee. In de tijd die je er over doet om naar feedback te fietsen, kun je ze zelf 3x vervangen als het moet.
Je heb geen reservesnaren liggen?quote:
Een half jaar met 1 setje snaren?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef LeNick het volgende:
Ja ik speel nu een half jaar gitaar en dit is de eerste keer.. Dus hoef me er pas nu over te oriënteren.
Vetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
Jepquote:
Ja, die dingen zijn ideaal. Sinds ik zo'n brug heb, heb ik nog geen snaar gebroken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook
Maar moet zeggen, met zo'n rollerbridge breek ik ze wel minder snel
Gewoon je brug naar beneden schroevenquote:
Haha nice!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook
Maar moet zeggen, met zo'n rollerbridge breek ik ze wel minder snel
Donequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Willen jullie op ons stemmen?. http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Bij voorbaat zeg ik al: er mogen andere in...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Cynic het volgende:
Morgen eens kijken of die EMG-HZ van mijn bariton een beetje klinken.
En anders moeten er andere in.
Dat is wel veelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Spam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Gaaf nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
Lekker nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekker nummer
En Witch, gestemd en gemaild
Het gaat om de ibanez gsa60quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon je brug naar beneden schroeven
Wat voor gitaar heb je?
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van de gitaren die ik op dit moment in huis heb
[ afbeelding ]
Er missen er nog 3 geloof ik. En ik bedenk me dat ik nog maar één keer een gitaar heb weggedaan, die heb ik toen met Menno geruild.
Heb net gestemd. Jullie stonden op 34%.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Twee woorden. Custom Shop.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef Ibanez16 het volgende:
Op ebay een schitterende Charvel gezien, maar waarom zijn die dingen, zelfs 2e hands, zo fucking duur![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/Charvel-USA-Custom-Shop-Strat-Reno-Ferrari-Red-Floyd-NR-/280510721550?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item414fbdee0e
Ik vroeg me al af of dat John Mayer in je icon is of David Boreanaz. Gister was John Mayer op een van de cultuur/muziek zenders op de kabel. Hij speelde met twee extra gitaristen en twee bassisten. Ik had maar tijd om 1 nummertje te luisteren, maar het klonk wel relaxed. Niet te druk met zoveel snaren op het podium.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef LeNick het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..![]()
![]()
en jullie meer scheuren op de gitaar
mooie woorden en zeker waar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
HIJG
Welke liedjes deed ie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef guitarist het volgende:
Ik kijk Pinkpop Live op 3voor12, ik ben echt zwaar onder de indruk van John Mayer. Helemaal na het concert van the Editors ervoor.![]()
Ty!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Heartbreak Warfare
Crossroads
No Such Thing
Vultures
Who Says
Waiting On The World To Change
Bigger Than My Body
Why Georgia
Half Of My Heart
Gravity
Geen idee.. Wat ik wel weet is dat dat ding waar normaal de whammy zit, heel gemakkelijk met je palm van de hand te bewegen is. Weet niet of dat normaal is of hoort..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
Slechte mechanieken? Is je gitaar wel goed afgesteld?
Dan ga ik snel even stemmen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oi, we zijn naar nummer 2 gezakt bij KinkFM!.
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nek aan nek met 31%! Wat een spanning! En dat nog tot vrijdag.
Inderdaad zeer tof. Veel liedjes van voor mijn tijd, maar wat een solo's. Hij bleef maar gaan. Had wel gehoopt dat die wat meer zou zeggen dan Welcome en Thank you, maar goed.quote:
Ik had ook graag gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad zeer tof. Veel liedjes van voor mijn tijd, maar wat een solo's. Hij bleef maar gaan. Had wel gehoopt dat die wat meer zou zeggen dan Welcome en Thank you, maar goed.
Ja Layla speelde hij acoustisch en Crossroads(elektrisch) speelde hij ook ja. Even als Cocaïne trouwens.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik had ook graag gegaanSpeelde hij Layla? Crossroads?
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja Layla speelde hij acoustisch en Crossroads(elektrisch) speelde hij ook ja. Even als Cocaïne trouwens.
Maar jeetje wat is die oud geworden zeg. Lang haar ook.
Idd dat hele unplugged gedoe is zum kotsenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!
Ja vond ik eigenlijk ook. Je kon het wel verwachten toen hij akoestisch begon eerlijk gezegd. Ook wel jammer dat je die bass speler geen enkele keer in beeld zag. Die is er ook al jaren bij, had hem graag eens in beeld willen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!
lol wtf...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_een_feestje.html
(tvp)
En is de jouwe ook nog een stuk goedkoper of ben je zo hard nog net niet genaaid?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Komt er net achter dat mijn 2ehands Jackson (die ik nu verkoop) geen DXMG Dinky, maar een DX10D Dinky isZe hebben me destijds dus verkeerd ingelicht bij de Feedback.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links: DX10D Dinky
Rechts: DXMG Dinky
Dacht dat er alleen andere elementen inzaten (er was mij verteld dat er oudere EMG's inzaten waarbij je de 6 magneetjes nog ziet, i.p.v. een kapje). De omgekeerde inlays waren me nooit opgevallen
volgens mij hebben alle emgs van die rails, niet van die losse puntenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Komt er net achter dat mijn 2ehands Jackson (die ik nu verkoop) geen DXMG Dinky, maar een DX10D Dinky isZe hebben me destijds dus verkeerd ingelicht bij de Feedback.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links: DX10D Dinky
Rechts: DXMG Dinky
Dacht dat er alleen andere elementen inzaten (er was mij verteld dat er oudere EMG's inzaten waarbij je de 6 magneetjes nog ziet, i.p.v. een kapje). De omgekeerde inlays waren me nooit opgevallen
Nja, ik had hem 2e hands, dus ik betaalde al niet de hoofdprijsquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En is de jouwe ook nog een stuk goedkoper of ben je zo hard nog net niet genaaid?
Ik vind Layla akoustisch juist wel tofquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd dat hele unplugged gedoe is zum kotsen![]()
Alleen songs geschreven voor akoestische instrumenten dien je akoestisch te spelen.
Klinkt goed! Was gister echt je verjaardag en hoe oud ben je dan geworden?quote:
Gelukkig heb ik je in mijn vorige post niet gefeliciteerd! Dat doe ik morgen dan welquote:
Hm, ik ben nooit zo heel weg geweest van die DD's...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Beter die Duncan designed zijn imho beter dan de overrated EMG's
Dat magquote:Op zondag 30 mei 2010 17:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind Layla akoustisch juist wel tof
Nou ja, die onze Jurgen in zijn Jackson Randy heeft klinken best goed. Maar misschien toch maar eens echte SD's proberenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik ben nooit zo heel weg geweest van die DD's...
Ja man, ik ben gewoon 2 weken ouder dan dat kindje!quote:
Ik dan bijna 2 weken ouder dan jouquote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja man, ik ben gewoon 2 weken ouder dan dat kindje!
*keert terug naar zijn wieg*quote:
Maar je krijgt strafpunten voor dat laatste woord.quote:
Sommige MOD's zijn ook net kleuterleidstersquote:Op zondag 30 mei 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Geen wonder dat het soms net een crêche is hier.
Ja daardoor gaan twee weken van je leeftijd af, waardoor ik lekker ouder ben dan KaMo!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je krijgt strafpunten voor dat laatste woord.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja daardoor gaan twee weken van je leeftijd af, waardoor ik lekker ouder ben dan KaMo!
HA! Nu ben ik de baas van de crèche, het beste speelgoed is nu voor mij!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
Zeg, moeten jullie niet al lang op bed liggen?
Ik ben een echte rebel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
Zeg, moeten jullie niet al lang op bed liggen?
Neuh, hoe ouder je wordt, des te minder slaap heb je nodig.quote:
Maar als je nog ouder wordt ben je dat al vergetenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, hoe ouder je wordt, des te minder slaap heb je nodig.
Zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24quote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar als je nog ouder wordt ben je dat al vergeten
Dan kan ik "in theorie" je vader zijn ....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24
Dat hangt er van af welk getallenstelsel je gebruiktquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan kan ik "in theorie" je vader zijn ....
Net was hij ook nog even op tv. Klonk inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef guitarist het volgende:
Ik kijk Pinkpop Live op 3voor12, ik ben echt zwaar onder de indruk van John Mayer. Helemaal na het concert van the Editors ervoor.![]()
Tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren beste gig ooit gehad. Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen! Sfeer, licht, geluid, allemaal top geregeld
Gaaf he als alles eens een keer goed is geregeldquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren beste gig ooit gehad. Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen! Sfeer, licht, geluid, allemaal top geregeld
Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat konquote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaaf he als alles eens een keer goed is geregeld![]()
Geef mij maar zo'n hondslelijke Gibson V-2 NOS dan speel ik wel op die lelijke plankquote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Het mag dan speciaal zijn, maar wel hondslelijk
Ja, we willen wel hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen!
Dat is hoe het hoort!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat kon
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelfquote:
Ja, echt goede zaal. Voor de rest ook goed geregeld... eigen top via een 1960 van hun [nu wil ik zo'n cabquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is hoe het hoort!Gaaf dat jullie dit hebben
.
Zou idd gaaf zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelf
Jullie moeten er ook echt eens heen... regel eens een plek tijdens Barbaars ofzo
Mijn zoon ook.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Check (3 stemmen er bij)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
quote:
done!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben helemaal vergeten te kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
En hebben mensen nog koopjes kunnen krijgen op die veiling?
Ik niet, maar een vriend van me had de ESP M-II gekocht...
Menno is wat stil...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
En werkt nu een tweede baan om het te betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
Zou hij al de dingen waar hij op geboden heeft gewonnen hebben?
Het zijn geen JB's. Ze klinken lang niet verkeerd, maar het verschil met mijn andere gitaren is me net wat te groot.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Aresdreams het volgende:
ze waren toch niet wat je zocht cynic?
Ik heb nog een bod op een goeie koptelefoon lopen, mote nog een half uurtje, hoop niet dat ik nu nog overboden word...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
Haha!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
OMG!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben op zoek naar een band![]()
Wie weet er een die een gitarist zoekt in de buurt van Amsterdam?
Wat voor band?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
OMG!
Of ik komend weekend auditie wil komen doen![]()
![]()
Damn das snel![]()
* Best wel spannend
Metal !quote:
Ik wacht nog even af met reageren wie weet wordt er meegelezenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hell yeah! Melodieus of pokkeherrie?.
En weet je al welke gitaar je meeneemt?.
Ik ga nog informeren hoe ze gestemd staan dan beslis ik welke ragplank ik mee ga zeulenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En weet je al welke gitaar je meeneemt?.
Melodie is in the eye of the beholder net als pokkeherriequote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hell yeah! Melodieus of pokkeherrie?.
heb je in mijn fobo lopen spiekenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zag em net toevallig al voorbij komen. Tof man
Irisquote:
aw okquote:
to goldtop uiteraardquote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef TeleluvR het volgende:
To Goldtop or not to Goldtop...
Haha ja ging gisteravond vroeg naar bed (20:00quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
College of gitaar(gear)...quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:37 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Haha ja ging gisteravond vroeg naar bed (20:00)
Maar heb geen mailtje gekregen dat ik gewonnen heb en ook geen mailtje dat ik overboden ben...
Heb wel een klein probleempje.... Niet qua geld maar met die ophaaldagen.... Dat gaat em niet worden, op vrijdag is mijn laatste college om 17:00 afgelopen, dan nog 2 uur rijden naar Roermond. Moet voor 16:00 ophalen....
Best kut dus...
Dat wordt outsourcen, jongenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:51 schreef -Menn0- het volgende:
College sowieso (anders moet ik van school af).
Donderdag en zaterdag heb ik alle tijd maja dan kan het weer niet.....
Tja had al mensen gevraagd maar die konden helaas ook niet... Misschien maar eens even mailen met die lui. Koop je voor 1000+ euro aan gear en dan mag je het niet eens op een andere dag ophalen....quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat wordt outsourcen, jongen. Al vrees ik dat je je moet legitimeren
.
Toch welquote:De veiling MUZIKAZA REIJNEN B.V. is gesloten
U heeft één of meerdere kavels toegewezen gekregen.
Inderdaad, ik dacht donderdag ophalen. Dan kan ik wel..quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:39 schreef TeleluvR het volgende:
Pff Roermond of all places. Waar moet de boel naar toe?
Ja, ik heb kavel 1813. En ik heb nog een upgrade tweede klasse - eerste klasse van de NS die tot 30 juni geldig is, dus misschien ga ik die maar eens gebruiken. AMS-Roermond is een rechtstreekse trein, per slot.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef -Menn0- het volgende:
SVY,
2 gitaren. Ltd Truckster en LTD FX 260. Zou geniaal zijn als dat zou kunnen. Kom ik het wel in Haarlem bij je ophalen! Moet jij ook vrijdag dan?
Waarschijnlijk... dus je zult wat moeten regelen bij die menschenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Edit: heb je eigenlijk een ID nodig voor het ophalen van die spullen?
Roermond is echt 10 minuten rijden vanaf m'n schoonouders.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef -Menn0- het volgende:
SVY,
2 gitaren. Ltd Truckster en LTD FX 260. Zou geniaal zijn als dat zou kunnen. Kom ik het wel in Haarlem bij je ophalen! Moet jij ook vrijdag dan?
Wil je dan niet toevallig je EC1000 kwijt, dan weet ik wel iemandv oor jequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:53 schreef -Menn0- het volgende:
SVY,
Ja dat wil ik welquote:Op dinsdag 1 juni 2010 14:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wil je dan niet toevallig je EC1000 kwijt, dan weet ik wel iemandv oor je
Svy kan ze gelukkig halenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:57 schreef guitarist het volgende:
[..]
Roermond is echt 10 minuten rijden vanaf m'n schoonouders.
Maar, vrijdag kan ik niet want dan krijg ik de sleutels van m'n nieuwe huisje!![]()
Hoeveel zou je ervoor willen hebben ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja dat wil ik welGeloof dat Dean interesse had. Maar let me know
![]()
[..]
Svy kan ze gelukkig halenAnders had ik een groooooooooooooooooooot probleem.
Mooi. Fijn dat dit topic gevuld is met toffe peren!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Svy kan ze gelukkig halenAnders had ik een groooooooooooooooooooot probleem.
Die binding en inlay man wtfquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi. Fijn dat dit topic gevuld is met toffe peren!
[ afbeelding ]
Oh ja, en:
http://link.marktplaats.nl/346796481
(Alleen jammer van de EMG's)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Mooi. Fijn dat dit topic gevuld is met toffe peren!
[ afbeelding ]
Rond de 800 euro ofzo? Weet niet wat ie nieuw kost? 1100 geloof ik?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hoeveel zou je ervoor willen hebben ?
Voor die EC1000 VB ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:17 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Rond de 800 euro ofzo? Weet niet wat ie nieuw kost? 1100 geloof ik?
Nee je moet gewoon weten waar. In Delft hier 2 gitaarzaken waar misschien 30 meter lopen tussenzitquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef TeleluvR het volgende:
Blijkbaar staan de prijzen van die ESP's ook flink onder druk dan: Ik hoor toch een hoop mensen die er 1000+ voor hebben betaald!
Kut is het wel jaquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:36 schreef -Menn0- het volgende:
Au dat is even een schop in de balletjes.....
Bron?
Wat heb je nou eindelijke voor die nieuwe betaald ?quote:
Okeequote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:46 schreef -Menn0- het volgende:
Voor allebei 1200 euro
600 geboden voor die Truckster en die andere 250
Iemand snel met rekenen ?16% opgeld + 18% btw + 18% btw over opgeld = .... ?
Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist dat de prijs zoveel gezakt is. Ik weet dat je afschrijving hebt maar bijna de helft vind ik dan veel te veel. Gaat ie niet voor weg....
Ik geloof dat het +/- 250 euro scheelt inderdaad, ik betaal geloof ik 850 ofzo en nieuw is hij 1200.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee
Dan ben je wel iets goedkoper uit, maar ook echt maar een fractie
960 op de site nieuw dus zo'n 900 in de winkel waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:56 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik geloof dat het +/- 250 euro scheelt inderdaad, ik betaal geloof ik 850 ofzo en nieuw is hij 1200.
Maar ik heb nu in principe een LTD Truckster gekocht (1200 euro) en krijg er een LTD FX260 gratis bij (500 euro nieuw)
Ja bij die goedkope kut winkel van jou zeker weerquote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
960 op de site nieuw dus zo'n 900 in de winkel waarschijnlijk
MAar wel hele vette dingen![]()
pic van die 2e ?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja bij die goedkope kut winkel van jou zeker weer
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
MAar wel hele vette dingen![]()
pic van die 2e ?
Gaat niet passen, zo'n koffer is veel te klein.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:14 schreef Svyatagor het volgende:
Weet iemand hier of zo'n explorer-model in een standaard rechthoekige koffer past? Qua Roermond-run?
En als je dat doet wel menno z'n reactie filmen als hij de koffer open maaktquote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Gaat niet passen, zo'n koffer is veel te klein.
Of je zou de punten er af moeten zagen en die los in de koffer gooien.
Ik voorspel een grote hit op youtubequote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
En als je dat doet wel menno z'n reactie filmen als hij de koffer open maakt
Dan kun je er beter klittenband bij doen, dan kan hij hem vaker vervoeren.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:20 schreef Svyatagor het volgende:
Als ik er een complimentary tube Pattex bij doe is er niks aan de hand toch?
Helaas, ik ga ze drie dagen daarna al zien. Anders had ik ze wel willen hebben.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef -Menn0- het volgende:
![]()
In other news [TK] 3 kaartje voor Stone Sour 15 Juni
Rock Am Ring ?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Helaas, ik ga ze drie dagen daarna al zien. Anders had ik ze wel willen hebben.
Sonispherequote:
Denk er wel aan dat het retailpark waar die zaak gevestigd is, niet exact in het centrum ligt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik heb kavel 1813. En ik heb nog een upgrade tweede klasse - eerste klasse van de NS die tot 30 juni geldig is, dus misschien ga ik die maar eens gebruiken. AMS-Roermond is een rechtstreekse trein, per slot.
Als die gitaren niet in enorme kartonnen dozen zijn ingepakt, moet het wel lukken denk ik.
Edit: heb je eigenlijk een ID nodig voor het ophalen van die spullen?
3 ook gelijk haha... ik ga er al heen!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 17:23 schreef -Menn0- het volgende:![]()
In other news [TK] 3 kaartje voor Stone Sour 15 Juni
Ik heb hetzelfde probleem met mijn distortion pedaal en de spider IV 30... klinkt beter met de modelling die er al op zit! misschien kun je wel proberen eens een ander kanaal te selecteren enzo, want daar zit best wat verschil tussen... niet alleen aan je pedaal draaien maar ook aan die versterker!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:15 schreef ArmouredAssault het volgende:
Gitaarspelend fok!, ik heb jullie hulp nodig. Een tijdje terug heb ik een nieuwe versterker gekocht, een Spider IV 30 watt. Het probleem is dat mijn distortion pedaal (een GLX HM100) nu niet meer zo goed klinkt als bij mijn vorige versterkertje, terwijl ik de instellingen op beide versterkers hetzelfde heb gehouden. Het is te dof, te veel pure herrie of juist veel te schel.
Versterkerinstellingen:
Bass: 8,5 / 10
Middle 5,5 / 10
Treble 6,5 / 10
Ligt het aan de instellingen of is het gewoon tijd voor een beter distortion pedaal? Deze was tenslotte maar ¤35.
Nee, weet ik, er gaat wel een bus heen zag ik. Het wordt sowieso de trein, zonde van mijn tijd om dat hele stuk tegaan rijden. In de trein lekker werken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 18:54 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Denk er wel aan dat het retailpark waar die zaak gevestigd is, niet exact in het centrum ligt.
Ow, nu weet ik het waar het van is. Er zat echt een vet luxe gitaarzaak daar op het retailpark, die was laatst al dicht "wegens omstandigheden gesloten".quote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:18 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Nee, weet ik, er gaat wel een bus heen zag ik. Het wordt sowieso de trein, zonde van mijn tijd om dat hele stuk tegaan rijden. In de trein lekker werken.
Distortion pedaaltjes en transistor amps blijf ik nog steedsniet zo'n goeie combi vindenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 20:08 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met mijn distortion pedaal en de spider IV 30... klinkt beter met de modelling die er al op zit! misschien kun je wel proberen eens een ander kanaal te selecteren enzo, want daar zit best wat verschil tussen... niet alleen aan je pedaal draaien maar ook aan die versterker!
Welk setje? *nieuwsgierig*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:09 schreef Cynic het volgende:
Zo, een setje SD's is onderweg. Kijken of mijn LTD-ding daar een beetje van opfleurt.
JB - Jazzquote:
en het juiste pedaaltje op een warp7 werkt ook best oke, maar een buizenamp met dist is wel van een andere orde is mijn mening.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
Ligt ook een beetje aan wélke transistoramp: Een cube reageert bijv. prima op pedaaltjes...
Zo'n setje heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:16 schreef Cynic het volgende:
[..]
JB - Jazz
Ik was niet in een hele fantasievolle bui
Ze klinken te gek.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n setje heb ik ook nog liggen.
Als die straks een beetje goed bevallen, ga ik ook een setje SD's in mijn Les Paul gooien denk ik.
Het is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je sound te verbeteren. Hangt wel een beetje af van de versterker waar je over speelt.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Patrijz het volgende:
Wat is iedereen toch altijd bezig met pickups wisselen en doen... Zit haast te denken dat ik er ook wat aan mis haha!
Ik zat dan te denken aan een SH-5 en een SH-1 maar een Alnico pro in de nek positie is inderdaad ook wel een leuke optie.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:27 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ze klinken te gek.
Ik heb in een andere gitaar JB - Alnico pro. Ook wel een leuke combinatie.
Zo'n setje JB/Jazz is tegenwoordig wel heel erg goedkoop. 119 euro bij Musik Produktiv zie ik net.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 21:29 schreef Cynic het volgende:
[..]
Het is een relatief eenvoudige en goedkope manier om je sound te verbeteren. Hangt wel een beetje af van de versterker waar je over speelt.
Precies, dat maakte de keuze alleen maar makkelijker.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo'n setje JB/Jazz is tegenwoordig wel heel erg goedkoop. 119 euro bij Musik Produktiv zie ik net.
http://www.musik-produkti(...)odded-humbucker.aspx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |