Klinkt goed! Was gister echt je verjaardag en hoe oud ben je dan geworden?quote:
Gelukkig heb ik je in mijn vorige post niet gefeliciteerd! Dat doe ik morgen dan welquote:
Hm, ik ben nooit zo heel weg geweest van die DD's...quote:Op zondag 30 mei 2010 16:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Beter die Duncan designed zijn imho beter dan de overrated EMG's
Dat magquote:Op zondag 30 mei 2010 17:08 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik vind Layla akoustisch juist wel tof
Nou ja, die onze Jurgen in zijn Jackson Randy heeft klinken best goed. Maar misschien toch maar eens echte SD's proberenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:57 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hm, ik ben nooit zo heel weg geweest van die DD's...
Ja man, ik ben gewoon 2 weken ouder dan dat kindje!quote:
Ik dan bijna 2 weken ouder dan jouquote:Op zondag 30 mei 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja man, ik ben gewoon 2 weken ouder dan dat kindje!
*keert terug naar zijn wieg*quote:
Maar je krijgt strafpunten voor dat laatste woord.quote:
Sommige MOD's zijn ook net kleuterleidstersquote:Op zondag 30 mei 2010 20:46 schreef Witchfynder het volgende:
Geen wonder dat het soms net een crêche is hier.
Ja daardoor gaan twee weken van je leeftijd af, waardoor ik lekker ouder ben dan KaMo!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Maar je krijgt strafpunten voor dat laatste woord.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:55 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja daardoor gaan twee weken van je leeftijd af, waardoor ik lekker ouder ben dan KaMo!
HA! Nu ben ik de baas van de crèche, het beste speelgoed is nu voor mij!quote:
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
Zeg, moeten jullie niet al lang op bed liggen?
Ik ben een echte rebel.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:12 schreef brother52 het volgende:
Zeg, moeten jullie niet al lang op bed liggen?
Neuh, hoe ouder je wordt, des te minder slaap heb je nodig.quote:
Maar als je nog ouder wordt ben je dat al vergetenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Neuh, hoe ouder je wordt, des te minder slaap heb je nodig.
Zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24quote:Op zondag 30 mei 2010 22:34 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Maar als je nog ouder wordt ben je dat al vergeten
Dan kan ik "in theorie" je vader zijn ....quote:Op zondag 30 mei 2010 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet. Ik ben pas 24
Dat hangt er van af welk getallenstelsel je gebruiktquote:Op zondag 30 mei 2010 22:45 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Dan kan ik "in theorie" je vader zijn ....
Net was hij ook nog even op tv. Klonk inderdaad lekkerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef guitarist het volgende:
Ik kijk Pinkpop Live op 3voor12, ik ben echt zwaar onder de indruk van John Mayer. Helemaal na het concert van the Editors ervoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |