Geen idee.. Wat ik wel weet is dat dat ding waar normaal de whammy zit, heel gemakkelijk met je palm van de hand te bewegen is. Weet niet of dat normaal is of hoort..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
Slechte mechanieken? Is je gitaar wel goed afgesteld?
Dan ga ik snel even stemmen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oi, we zijn naar nummer 2 gezakt bij KinkFM!.
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nek aan nek met 31%! Wat een spanning! En dat nog tot vrijdag.
Inderdaad zeer tof. Veel liedjes van voor mijn tijd, maar wat een solo's. Hij bleef maar gaan. Had wel gehoopt dat die wat meer zou zeggen dan Welcome en Thank you, maar goed.quote:
Ik had ook graag gegaanquote:Op zondag 30 mei 2010 12:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad zeer tof. Veel liedjes van voor mijn tijd, maar wat een solo's. Hij bleef maar gaan. Had wel gehoopt dat die wat meer zou zeggen dan Welcome en Thank you, maar goed.
Ja Layla speelde hij acoustisch en Crossroads(elektrisch) speelde hij ook ja. Even als Cocaïne trouwens.quote:Op zondag 30 mei 2010 12:44 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik had ook graag gegaanSpeelde hij Layla? Crossroads?
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!quote:Op zondag 30 mei 2010 12:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja Layla speelde hij acoustisch en Crossroads(elektrisch) speelde hij ook ja. Even als Cocaïne trouwens.
Maar jeetje wat is die oud geworden zeg. Lang haar ook.
Idd dat hele unplugged gedoe is zum kotsenquote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!
Ja vond ik eigenlijk ook. Je kon het wel verwachten toen hij akoestisch begon eerlijk gezegd. Ook wel jammer dat je die bass speler geen enkele keer in beeld zag. Die is er ook al jaren bij, had hem graag eens in beeld willen hebben.quote:Op zondag 30 mei 2010 13:10 schreef LeNick het volgende:
[..]
Dan heb ik niks gemist, want Layla moet elektrisch!
lol wtf...quote:Op zondag 30 mei 2010 13:55 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)van_een_feestje.html
(tvp)
En is de jouwe ook nog een stuk goedkoper of ben je zo hard nog net niet genaaid?quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Komt er net achter dat mijn 2ehands Jackson (die ik nu verkoop) geen DXMG Dinky, maar een DX10D Dinky isZe hebben me destijds dus verkeerd ingelicht bij de Feedback.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links: DX10D Dinky
Rechts: DXMG Dinky
Dacht dat er alleen andere elementen inzaten (er was mij verteld dat er oudere EMG's inzaten waarbij je de 6 magneetjes nog ziet, i.p.v. een kapje). De omgekeerde inlays waren me nooit opgevallen
volgens mij hebben alle emgs van die rails, niet van die losse puntenquote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Komt er net achter dat mijn 2ehands Jackson (die ik nu verkoop) geen DXMG Dinky, maar een DX10D Dinky isZe hebben me destijds dus verkeerd ingelicht bij de Feedback.
Ter vergelijking:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Links: DX10D Dinky
Rechts: DXMG Dinky
Dacht dat er alleen andere elementen inzaten (er was mij verteld dat er oudere EMG's inzaten waarbij je de 6 magneetjes nog ziet, i.p.v. een kapje). De omgekeerde inlays waren me nooit opgevallen
Nja, ik had hem 2e hands, dus ik betaalde al niet de hoofdprijsquote:Op zondag 30 mei 2010 16:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
En is de jouwe ook nog een stuk goedkoper of ben je zo hard nog net niet genaaid?
Ik vind Layla akoustisch juist wel tofquote:Op zondag 30 mei 2010 13:27 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Idd dat hele unplugged gedoe is zum kotsen![]()
Alleen songs geschreven voor akoestische instrumenten dien je akoestisch te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |