Bij deze...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
wel met dean zn mooie vlag in de op graag
Truiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
ja die jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trui
Tenminste, als die Metallica dinges bedoeld, is gewoon een hoodie
Dat magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik als TS even zeggen dat het een toffe vlag is!
quote:
multifunctioneel kan je er ook mee varenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
Fixed!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
multifunctioneel kan je er ook mee varen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelen
Ze proberen ons altijd weg te pesten, maar we spelen gewoon doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is het altijd zo'n feest bij jullie dan ?
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...quote:
daar kwam ik vroeger elke maandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...
Wel veel zooi wat uitkomt en kiemt deze tijd jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
Vandaag is een beetje de eerste dag voor hooikoorts, begreep ik!
Hey, de Exit in Rotterdam houdt over een maand ofzo een punkavond maar 1 vd 3 slots slaat nog op 'TBA'. Ik zou erachter aan gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
Probeer ik een MySpace-account () te openen voor m'n punkbandje, krijg ik de hele tijd te horen dat het niet kan. MAAR WAAROM DAN NIETTT!!!???
Weet er iemand een beetje een ok alternatief? En we zoeken ook nog zaaltjes om te spelen, iemand suggesties?
Fok, Facebook, Twitter, MSN...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Patrijz het volgende:
Dat stemmen op Conorach werkt al zo te zien haha! Altijd handig van die vrienden op FOK!
Lekker weekend... 24/7 aan m'n afstudeerverslag
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Sta te wachten op Rammstein op Pinkpop. Veeeeet
En wil je dan een radio edit maken ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fok, Facebook, Twitter, MSN....
Maar bedankt allemaal!.
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand of Feedback R'dam ook snaren erin zet voor je?Elec gitaar.
Omdat ik deze gitaar binnenkort ga verkopen, en dus niets wil verkloten ten eerste.. En ten tweede ben ik totaal niet bestemd voor dat priegelwerk..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?
Moet ze sowieso eerst kopen daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef brother52 het volgende:
Snaren vervangen priegelwerk?
Dat valt behoorlijk mee. In de tijd die je er over doet om naar feedback te fietsen, kun je ze zelf 3x vervangen als het moet.
Je heb geen reservesnaren liggen?quote:
Een half jaar met 1 setje snaren?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef LeNick het volgende:
Ja ik speel nu een half jaar gitaar en dit is de eerste keer.. Dus hoef me er pas nu over te oriënteren.
Vetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
Jepquote:
Ja, die dingen zijn ideaal. Sinds ik zo'n brug heb, heb ik nog geen snaar gebroken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook
Maar moet zeggen, met zo'n rollerbridge breek ik ze wel minder snel
Gewoon je brug naar beneden schroevenquote:
Haha nice!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
Studentenfeestjes blijven het leukst om te spelen, vooral als 80% van het publiek uit meisjes bestaat
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
HIJG
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:43 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook
Maar moet zeggen, met zo'n rollerbridge breek ik ze wel minder snel
Donequote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Willen jullie op ons stemmen?. http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Bij voorbaat zeg ik al: er mogen andere in...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:24 schreef Cynic het volgende:
Morgen eens kijken of die EMG-HZ van mijn bariton een beetje klinken.
En anders moeten er andere in.
Dat is wel veelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een half jaar met 1 setje snaren?![]()
In die tijd heb ik al minstens 10 setjes doorheen gejaagd.
Spam.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Als je je bevestigingsmail van KinkFM forward naar kinkfm(at)conorach.nl kun je een gesigneerde promo winnen.
Gaaf nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
Lekker nummerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:12 schreef guitarist het volgende:
[..]
Spam.
Voted.
Als we dan toch bezig zijn met spam.
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:27 schreef KaMo het volgende:
[..]
Lekker nummer
En Witch, gestemd en gemaild
Het gaat om de ibanez gsa60quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon je brug naar beneden schroeven
Wat voor gitaar heb je?
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:28 schreef Cynic het volgende:
Ik heb net even een foto gemaakt van de gitaren die ik op dit moment in huis heb
[ afbeelding ]
Er missen er nog 3 geloof ik. En ik bedenk me dat ik nog maar één keer een gitaar heb weggedaan, die heb ik toen met Menno geruild.
Heb net gestemd. Jullie stonden op 34%.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:02 schreef Witchfynder het volgende:
We waren net op KinkFM!.
Twee woorden. Custom Shop.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:10 schreef Ibanez16 het volgende:
Op ebay een schitterende Charvel gezien, maar waarom zijn die dingen, zelfs 2e hands, zo fucking duur![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/Charvel-USA-Custom-Shop-Strat-Reno-Ferrari-Red-Floyd-NR-/280510721550?cmd=ViewItem&pt=Guitar&hash=item414fbdee0e
Ik vroeg me al af of dat John Mayer in je icon is of David Boreanaz. Gister was John Mayer op een van de cultuur/muziek zenders op de kabel. Hij speelde met twee extra gitaristen en twee bassisten. Ik had maar tijd om 1 nummertje te luisteren, maar het klonk wel relaxed. Niet te druk met zoveel snaren op het podium.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:58 schreef LeNick het volgende:
[..]
[..]
Waarschijnlijk speel ik een heel andere stijl dan jullie gok ik..![]()
![]()
en jullie meer scheuren op de gitaar
mooie woorden en zeker waar!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Strike a pose
[ afbeelding ]
HIJG
Welke liedjes deed ie?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:15 schreef guitarist het volgende:
Ik kijk Pinkpop Live op 3voor12, ik ben echt zwaar onder de indruk van John Mayer. Helemaal na het concert van the Editors ervoor.![]()
Ty!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 20:24 schreef -Menn0- het volgende:
Heartbreak Warfare
Crossroads
No Such Thing
Vultures
Who Says
Waiting On The World To Change
Bigger Than My Body
Why Georgia
Half Of My Heart
Gravity
Geen idee.. Wat ik wel weet is dat dat ding waar normaal de whammy zit, heel gemakkelijk met je palm van de hand te bewegen is. Weet niet of dat normaal is of hoort..quote:Op zondag 30 mei 2010 00:48 schreef Witchfynder het volgende:
Slechte mechanieken? Is je gitaar wel goed afgesteld?
Dan ga ik snel even stemmen!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 23:38 schreef Witchfynder het volgende:
Oi, we zijn naar nummer 2 gezakt bij KinkFM!.
Hahaquote:Op zondag 30 mei 2010 01:05 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nek aan nek met 31%! Wat een spanning! En dat nog tot vrijdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |