Bij deze...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
wel met dean zn mooie vlag in de op graag
Truiquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:43 schreef genakt het volgende:
VETTE JAS !
shit zit op werk kan iemand anders hem even openen ?
ja die jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Trui
Tenminste, als die Metallica dinges bedoeld, is gewoon een hoodie
Dat magquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:47 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Mag ik als TS even zeggen dat het een toffe vlag is!
quote:
multifunctioneel kan je er ook mee varenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
Fixed!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat mag
Maar het is, technisch gezien, een zeil
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:52 schreef genakt het volgende:
[..]
multifunctioneel kan je er ook mee varen
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En gewoon met de tuinslang al het bier eraf spoelen
Ze proberen ons altijd weg te pesten, maar we spelen gewoon doorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:55 schreef genakt het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
is het altijd zo'n feest bij jullie dan ?
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...quote:
daar kwam ik vroeger elke maandquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, binnenkort op bomvrij in Hellevoet. Ben ik destijds ook wel eens geweest voor een band van een vriend van mij. Wat een teringzooi was het daar...
Wel veel zooi wat uitkomt en kiemt deze tijd jaquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:45 schreef TeleluvR het volgende:
Vandaag is een beetje de eerste dag voor hooikoorts, begreep ik!
Hey, de Exit in Rotterdam houdt over een maand ofzo een punkavond maar 1 vd 3 slots slaat nog op 'TBA'. Ik zou erachter aan gaan!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:59 schreef Svyatagor het volgende:
Probeer ik een MySpace-account () te openen voor m'n punkbandje, krijg ik de hele tijd te horen dat het niet kan. MAAR WAAROM DAN NIETTT!!!???
Weet er iemand een beetje een ok alternatief? En we zoeken ook nog zaaltjes om te spelen, iemand suggesties?
Fok, Facebook, Twitter, MSN...quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:15 schreef Patrijz het volgende:
Dat stemmen op Conorach werkt al zo te zien haha! Altijd handig van die vrienden op FOK!
Lekker weekend... 24/7 aan m'n afstudeerverslag
Veel plezier!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:49 schreef -Menn0- het volgende:
Sta te wachten op Rammstein op Pinkpop. Veeeeet
En wil je dan een radio edit maken ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 20:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Fok, Facebook, Twitter, MSN....
Maar bedankt allemaal!.
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:10 schreef LeNick het volgende:
Weet iemand of Feedback R'dam ook snaren erin zet voor je?Elec gitaar.
Omdat ik deze gitaar binnenkort ga verkopen, en dus niets wil verkloten ten eerste.. En ten tweede ben ik totaal niet bestemd voor dat priegelwerk..quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:11 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Vast wel toch? Waarom leer je het zelf niet?
Moet ze sowieso eerst kopen daar.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 22:22 schreef brother52 het volgende:
Snaren vervangen priegelwerk?
Dat valt behoorlijk mee. In de tijd die je er over doet om naar feedback te fietsen, kun je ze zelf 3x vervangen als het moet.
Je heb geen reservesnaren liggen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |