Tof.quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren beste gig ooit gehad. Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen! Sfeer, licht, geluid, allemaal top geregeld
Gaaf he als alles eens een keer goed is geregeldquote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Gisteren beste gig ooit gehad. Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen! Sfeer, licht, geluid, allemaal top geregeld
Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat konquote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaaf he als alles eens een keer goed is geregeld![]()
Geef mij maar zo'n hondslelijke Gibson V-2 NOS dan speel ik wel op die lelijke plankquote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Het mag dan speciaal zijn, maar wel hondslelijk
Ja, we willen wel hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen!
Dat is hoe het hoort!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat kon
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelfquote:
Ja, echt goede zaal. Voor de rest ook goed geregeld... eigen top via een 1960 van hun [nu wil ik zo'n cabquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is hoe het hoort!Gaaf dat jullie dit hebben
.
Zou idd gaaf zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelf
Jullie moeten er ook echt eens heen... regel eens een plek tijdens Barbaars ofzo
Mijn zoon ook.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Check (3 stemmen er bij)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |