Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat konquote:Op zondag 30 mei 2010 22:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gaaf he als alles eens een keer goed is geregeld![]()
Geef mij maar zo'n hondslelijke Gibson V-2 NOS dan speel ik wel op die lelijke plankquote:Op zondag 30 mei 2010 23:03 schreef The_Dean het volgende:
Het mag dan speciaal zijn, maar wel hondslelijk
Ja, we willen wel hoor!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Ik kan iedereen aanraden eens in Poppodium Romein te gaan spelen!
Dat is hoe het hoort!quote:Op zondag 30 mei 2010 23:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja man! Gewoon een stagaire achter de monitorknoppen die de zaak niet in een half nummer weet te verneuken. Tijdens de soundcheck perfect afgesteld en is de hele set goed gebleven. Wist niet dat dat kon
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelfquote:
Ja, echt goede zaal. Voor de rest ook goed geregeld... eigen top via een 1960 van hun [nu wil ik zo'n cabquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat is hoe het hoort!Gaaf dat jullie dit hebben
.
Zou idd gaaf zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 23:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, ik weet het. Voor mij was het ook een vette belevenis! Jarenlang zie je in die zaal en dat podium de grootste helden staan, en dan ineens sta je er zelf
Jullie moeten er ook echt eens heen... regel eens een plek tijdens Barbaars ofzo
Mijn zoon ook.quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
http://www.kinkfm.com/2minutenshow/stemmen
Check (3 stemmen er bij)quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Hmm, er komt een band van niks op 1 met 26%. Dat is...opvallend. Willen de mensen die al gestemd hebben dat misschien nog eens doen?.
quote:
done!quote:Op maandag 31 mei 2010 13:39 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben helemaal vergeten te kijken.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
En hebben mensen nog koopjes kunnen krijgen op die veiling?
Ik niet, maar een vriend van me had de ESP M-II gekocht...
Menno is wat stil...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
En werkt nu een tweede baan om het te betalenquote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
Zou hij al de dingen waar hij op geboden heeft gewonnen hebben?
Het zijn geen JB's. Ze klinken lang niet verkeerd, maar het verschil met mijn andere gitaren is me net wat te groot.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:50 schreef Aresdreams het volgende:
ze waren toch niet wat je zocht cynic?
Ik heb nog een bod op een goeie koptelefoon lopen, mote nog een half uurtje, hoop niet dat ik nu nog overboden word...quote:Op maandag 31 mei 2010 20:05 schreef Patrijz het volgende:
Haha!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Menno is wat stil...
Zou hij al de dingen waar hij op geboden heeft gewonnen hebben?
OMG!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:25 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik ben op zoek naar een band![]()
Wie weet er een die een gitarist zoekt in de buurt van Amsterdam?
Wat voor band?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
OMG!
Of ik komend weekend auditie wil komen doen![]()
![]()
Damn das snel![]()
* Best wel spannend
Metal !quote:
Ik wacht nog even af met reageren wie weet wordt er meegelezenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hell yeah! Melodieus of pokkeherrie?.
En weet je al welke gitaar je meeneemt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |