Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Zin kun je makenquote:
TMI! dat word hier toch niet gepostquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn mensen die neucke onder werktijd hoor, zelfs hier in ksc
Whehehehequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn mensen die neucke onder werktijd hoor, zelfs hier in ksc
pienquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Whehehehe
er zijn zelfs mensen die neuken als werk hebben
Oh gaat 't over seks?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Net nu het onderwerp sex is komt Pien85 opdagen verdacht
altijdquote:
Daarna neuckenquote:
ja nu niet meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh gaat 't over seks?Ik kom dus op 't juiste moment
Ohquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nu niet meer
nu heb je een sleur van mannen achter je aan die met je willen nuecken![]()
jewel sex en eten, mag gecombineerdquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja nu niet meer
nu heb je een sleur van mannen achter je aan die met je willen nuecken![]()
Wat dacht je van koffie, neuken en dan nog een bakkiequote:
Das ook wel een goed ideequote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:49 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of eerst koffie daarna neuken nog meer koffie en nog een keertje
Gammaquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel sex en eten, mag gecombineerd
en bedankt, nou heb ik zin in chocosaus
Een mannelijke furrie in het wild?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:50 schreef Darkwolf het volgende:
Mag pas over een week neuken.
Ach. Afgelopen weekend was ook best fun. Mag niet klagen en hoef niet lang te wachten.
Koffie dan maar?
Graag gedaan wil je er wel mee helpenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jewel sex en eten, mag gecombineerd
en bedankt, nou heb ik zin in chocosaus
Haije mupquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ff mn noedels delen en kijken wat voor spel JF voor me heeft geinstalleerd op de laptop
Doeidoei mensen
tot vanavond LLquote:Op vrijdag 28 mei 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
Ik ga ff mn noedels delen en kijken wat voor spel JF voor me heeft geinstalleerd op de laptop
Doeidoei mensen
Ja, nee, ho es effequote:
Ik zal zo'n nummertjes-trek-ding bij de voordeur plaatsenquote:
Dan jat ik alle nummertjesquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zal zo'n nummertjes-trek-ding bij de voordeur plaatsen
Nummertjes trekkenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat ook jaquote:
ik ookquote:
Hihi, dan laat je hen eerst trekken voordat ze seks met jou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jaquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, dan laat je hen eerst trekken voordat ze seks met jou kunnen hebben [ afbeelding ].
Ah, ik heb al een voorsprong dusquote:
Moet je wel opschieten, want tussen 5 en 10 komt vriendje thuisquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hihi, dan laat je hen eerst trekken voordat ze seks met jou kunnen hebben [ afbeelding ].
quote:
dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaAlleen bij jou staat 't niet in je sig
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberenquote:
er staat wel meer niet in mijn sigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaAlleen bij jou staat 't niet in je sig
zal je vriendje vast ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberen
Whut?quote:
Nee, daaromquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal je vriendje vast ook niet erg vinden
dan nog moet ik het aannemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberen
dus watquote:
Nee, Aalsmeer is werk, maar ik ben nu niets aant werkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog moet ik het aannemen.
aalsmeer toch? kom ik straks wel langs
Getsie! Ik doe niet aan mannen heur. Alleen dames.quote:
in de buurt dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, Aalsmeer is werk, maar ik ben nu niets aant werk
GFquote:
Ik weet het ik weet hetquote:
ik had het erover dat jij een mannelijke furrie bent ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Getsie! Ik doe niet aan mannen heur. Alleen dames.![]()
(En a.s furry con dit jaar ga ik wederom met een leuke dame op de kamer en deze is sindskort single. En we waren al redelijk close, dus wie weet...)
ik ookquote:
pm box nog steeds leeg !quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want tussen 5 en 10 komt vriendje thuis
Oh... oeps.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik had het erover dat jij een mannelijke furrie bent ?
lulz.net furafinnity jay naylor en stuff?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh... oeps.![]()
En ja... ben wel een beetje furrie ja. En gezien ik van reizen houd inderdaad "in het wild". Dus dat klopt wel!
Mijn voorsprong groeit, ik ben al onderwegquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorsprong groeit, ik ben al onderweg.
Hey, IK hoef niet om PM te bedelenquote:
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
lulz.net furafinnity jay naylor en stuff?
die heeft vandaag een vrije dagquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)
Weet niet of ik dat hier in de SC durf te posten heheh.
Idee.
Hoe meer mensen zeggen "Ja laat zien", hoe groter de kans is dat ik het doe!
nou lig jij weer voor op MPGquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gesnapt dat is redelijk dichtbij! Ben er over 10 min
Heul nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft vandaag een vrije dag
de watquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul nietDie moet mijn Drosera bezorgen
Echt nietquote:
je plant heeft de postbode opgegeten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul nietDie moet mijn Drosera bezorgen
pm het anders aan degene die het willen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)
Weet niet of ik dat hier in de SC durf te posten heheh.
Idee.
Hoe meer mensen zeggen "Ja laat zien", hoe groter de kans is dat ik het doe!
hij is dichter bijquote:
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je plant heeft de postbode opgegeten?(das wat ik eruit krijg als ik drosera google
)
Om precies te zijn: Drosera capensis 'Red'quote:
goed kauwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie in
Nee, tis een echtequote:
hij eet hem ook in stukjes opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie in
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Drosera capensis 'Red'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, tis een echteEn hij is nu net bezorgd
dat is een mooie plantquote:
ik ben bang dat zo'n plant op den duur mijn katten opvreet....quote:
Jep diequote:
je kan nieuwe krijgen van Ladylikequote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben bang dat zo'n plant op den duur mijn katten opvreet....
Deze eet niet echt hoor, de Dionaea's die ik heb happen wel echtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ben bang dat zo'n plant op den duur mijn katten opvreet....
geen insecten in huize pienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jep dieEn hij staat inmiddels in 't moeras met de Dionaea's
quote:
Weinig insecten beneden inderdaadquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geen insecten in huize pien
[..]
maar de mijne zijn zo lief!
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Deze eet niet echt hoor, de Dionaea's die ik heb happen wel echt
idd die heeft er nou weer 5 in de aanbiedingquote:
Done!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef cablegunmaster het volgende:
pm het anders aan degene die het willen zienZoals mij ^^. Heb al heel wat furrie / yiffie stuff gezien
stof nest dus.... dan maar de happers...quote:
dan zal ik er ook maar een paar hier buiten bij de vijver gaan zettenquote:
Kan prima hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik er ook maar een paar hier buiten bij de vijver gaan zetten
heb al paar dagen weekeind en volgende week ook nog weekeind...quote:
Ik heb al 2 weken weekendquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb al paar dagen weekeind en volgende week ook nog weekeind...
ziektewet toch ergens goed voor
quote:
15december weer concert van K's Choice.... In tivoliquote:
Ik zal 't doorgeven aan de man van de financiën, maar ik denk dat meneer 1 keer K's Choice in 'n jaar wel genoeg vindtquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
15december weer concert van K's Choice.... In tivoli
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb al paar dagen weekeind en volgende week ook nog weekeind...
ziektewet toch ergens goed voor
misschien moet ik ook eens van trap lazerenquote:
4 verschillende psychische problemen, een klote rug en een baan die op de tocht staat werkt ookquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
misschien moet ik ook eens van trap lazeren
?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:10 schreef cablegunmaster het volgende:
ik krijg zin in een nieuw soort spelletje een die ik nog nooit eerder heb gespeeld met een vernieuwd principe ideeen?
Krijg een lymfeklierontsteking, is leuk joh! Oh, en als je die dan hebt moet je ook nog even zorgen dat je tot 2 keer toe allergisch bent voor de antibiotica én de pijnstillers niet verdraagt dan kun je je lol op, echt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
misschien moet ik ook eens van trap lazeren
welke?quote:
Heh. Downloadze... worth the wait.quote:
fijn weekend symquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:36 schreef Symphonic het volgende:
Pffff lekkere werkdag achter de rug
Ik ga er zo vandoor, fijn weekend allemaal
weet niet of ik hem vandaag binnen krijgen ig anders vanavond nog een keer proberenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:39 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Heh. Downloadze... worth the wait.![]()
Stage Fever sequence kan misschien wat langdradig voor je zijn en is 20 minuten.
Is niet erg als je dat door skipped heur.
dat zal wel lukkenquote:
jij ook MPGquote:
uitgeslapen Fhaquote:
tot maandag DWquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:07 schreef Darkwolf het volgende:
BIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
Fijn weekend allemaal!
Nee niet echt maar anders slaap ik vanavond nietquote:
ik ga nou ff pitten anders ga ik het tot vannacht niet reddenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 17:19 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee niet echt maar anders slaap ik vanavond niet
en bedanktquote:
Sandvoort on the Sea ooh yeahquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sandvoort on the Sea ooh yeah![]()
Was ooit eens een uitspraak van een conducteur in de trein, NET toen ik gestopt was met filmen![]()
Sure thingquote:
quote:ZWOLLE. EINDPUNT. EN NU ALLEMAAL OPROTTEN OF IK TRAP JE DER UIT![]()
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 28-05-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 056 goldfinger1963
02. 034 cablegunmaster
03. 033 Pien85
04. 024 wel.o.k
05. 023 Ladylike
06. 022 MPG
07. 020 Knuffelzacht
08. 015 Dr_Flash
09. 013 Fha
10. 011 Darkwolf
11. 005 marcb1974
12. 003 Symphonic
13. 003 DaMart
14. 002 friemelaar
15. 002 Marijkezwolle
16. 001 Aarti
17. 001 jemobiele
18. 001 Bengeltje
quote:Top 100 van vrijdag 28 mei 2010
04. 287 Pheno
07. 207 Symphonic
55. 100 goldfinger1963
70. 092 suikertaartje
73. 091 Giertje
Zo mag ik ze horenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sure thing![]()
De beste omroep ooit in de trein had ik in een tijd lang voordat digitale camera's bestonden trouwens
We schrijven eind juni 1993, toen er nog Plan X reed tussen Zwolle en Kampen. Een bloedhete vrijdagmiddag, de trein terug naar Zwolle vol met scholieren en een conducteur die het lichtelijk gehad had![]()
[..]
WTF
Goedemorgenquote:
ik heb meer koffie nodig voor vandaag gaat nog een lange dag wordenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:44 schreef friemelaar het volgende:
Kabeltje![]()
Intussen de boodskaps ook al gedaan voor deze week
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 10:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb meer koffie nodig voor vandaag gaat nog een lange dag worden![]()
ja naar zandvoort aan Zeequote:
Oeeeh... dus als ik wil schieten kan dat op Zondag?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:12 schreef friemelaar het volgende:
We hebben feest dit weekeinde![]()
Handboogvereniging EMM bestaat 140 jaar
* DaMart sluit alle deuren en ramen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:19 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja naar zandvoort aan Zeeen eigenlijk wil ik slapen maarja straks in de auto perhaps
Nee, ik ben nog steeds niet wakker... had me om 9 uur nog even om moeten draaien denk ikquote:
Ga plat op je buik op de grond liggen en wacht op hulpquote:
Nah, ik ga er wel gewoon van uit dat CGM de borden niet goed leest en in Santpoort uitkomtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga plat op je buik op de grond liggen en wacht op hulp
dat zou wel leuk zijnquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, ik ga er wel gewoon van uit dat CGM de borden niet goed leest en in Santpoort uitkomt.
ik ben nog aan het twijfelen of ik nog boodschappen ga doen of nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds niet wakker... had me om 9 uur nog even om moeten draaien denk ik.
En nu midden in huishouden.
Wacht nog even tot de winkel dicht is, dat spaart geld uitquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ben nog aan het twijfelen of ik nog boodschappen ga doen of niet
Dan gaat hij dus naar Sandford via zee!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Er zijn ook nog een paar Sandfords in Engeland
ik ga vandaag gewoon nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wacht nog even tot de winkel dicht is, dat spaart geld uit
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaat hij dus naar Sandford via zee!.
Kan hij zwemmen denk je?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan gaat hij dus naar Sandford via zee!.
hier is het ook heerlijk zonnig weerquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
Ze voorspellen zware bewolking met vollop regen vandaag![]()
T'is hier nog lekker zonnig met zo'n 20 graden
Hier beginnen nu wolken over te trekken. Maar god, nog even dweilen en dan ga ik toch maar even kijken of het op balkon nog lekker is om verder te schrijven aan mijn boek.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:19 schreef friemelaar het volgende:
Ze voorspellen zware bewolking met vollop regen vandaag![]()
T'is hier nog lekker zonnig met zo'n 20 graden
hier regent het anders nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Bij de Ronde van België regent het inmiddels
dat is meer dan 100km hier vandaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn in Herzele, iets ten westen van Aalst
aanwezig zijn is voldoendequote:
Hier steelt het ook regenpijpen nu!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, nu plenst het hier met bakken uit de lucht inmiddels
dat is straks pasquote:
zo vroeg al flesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah ik ben t zat joh. Ik ga zo maar eens te bedde denk. Morgen druk doen met papsie en mamsie
bier is opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben het gewoon zat. Het is kloteweer, het bier is open ik heb hier niet zo veel meer te doen he
je kan ook een taxi bellenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een sms of ik kom poolen in het dorp... ik heb alleen geen zin om 5 tot 10 minuten door de regen te fietsen.
Daar hebben ze de auto voor uitgevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een sms of ik kom poolen in het dorp... ik heb alleen geen zin om 5 tot 10 minuten door de regen te fietsen.
waarom zou je dan met de fiets gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed zelf de auto pakken.
opgelost slotjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
Ja, maar die moet ik dan weer ergens parkeren en dan moet ik alsnog 5 minuten door de regen lopen... met andere woorden: ik probeer een excuus te bedenken omdat ik gewoon geen zin heb om me om te kleden (er zit macaronisaus op mijn shirtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
zeg dan dat je ziek bentquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar die moet ik dan weer ergens parkeren en dan moet ik alsnog 5 minuten door de regen lopen... met andere woorden: ik probeer een excuus te bedenken omdat ik gewoon geen zin heb om me om te kleden (er zit macaronisaus op mijn shirt) en weg te gaan
.
In dat geval is dit pas over 74 posts echt opgelostquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom zou je dan met de fiets gaan![]()
[..]
opgelost slotje
Ik heb al gezegd dat ik denk dat ik thuis blijf, maar dat ik wel benieuwd ben wie er wel zijn...quote:
ik denk het nietquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG trouwens weten dat hij op dit moment exact 40.000 posts in de KSC heeft?
En dat dat 76% van al zijn posts op FOK! is?.
Nice waar worden die overige 24% posts gedaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:29 schreef DaMart het volgende:
Zou MPG trouwens weten dat hij op dit moment exact 40.000 posts in de KSC heeft?
En dat dat 76% van al zijn posts op FOK! is?.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 29-05-2010
![]()
01. 021 goldfinger1963
02. 019 Dr_Flash
03. 015 DaMart
04. 006 friemelaar
05. 003 cablegunmaster
06. 002 Symphonic
quote:
quote:
Het FP-crewforum natuurlijk.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nice waar worden die overige 24% posts gedaan?
Het heeft met een vrouw te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval is dit pas over 74 posts echt opgelost.
quote:Op zondag 30 mei 2010 11:29 schreef DaMart het volgende:
Waarom vindt Word X-files niet juist en wil hij daar B-films van maken?.
kabelquote:
Het zag er daarstraks ineens een stuk vriendelijker uit met zon... maar dat duurde een half uur tot een uur, nu regent het weer en ik hoorde wat gerommel, dus we krijgen nu naast regen ook onweer... ik ga denk ik maar niet naar dat strandfeest vanavondquote:
F1 ?quote:
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 mei 2010 16:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het zag er daarstraks ineens een stuk vriendelijker uit met zon... maar dat duurde een half uur tot een uur, nu regent het weer en ik hoorde wat gerommel, dus we krijgen nu naast regen ook onweer... ik ga denk ik maar niet naar dat strandfeest vanavond.
Gisteren continu door de regen geredenquote:
Ik houd niet van regendansen... want dan is de zon wegquote:Op zondag 30 mei 2010 16:24 schreef cablegunmaster het volgende:
Tuurlijk welHeerlijk dansen in de regen... let it all out
![]()
[..]
Dus jij hebt die regen meegenomen hiernaartoe gisterenquote:Gisteren continu door de regen geredenZware buien
Ik ben van oost naar west richting zandvoort en van zandvoort naar grunn terug gereden.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik houd niet van regendansen... want dan is de zon weg.
[..]
Dus jij hebt die regen meegenomen hiernaartoe gisteren.
Ja, maar dan heb je of de regen mee hiernaartoe genomen, of de zon meegejat naar huis... in beide gevallen zorgde jij voor onze regen.quote:Op zondag 30 mei 2010 16:31 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ben van oost naar west richting zandvoort en van zandvoort naar grunn terug gereden.![]()
Al was ik niet degene die reed... rijbewijs wil ik
Jij woont toch niet in Zandvoort?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je of de regen mee hiernaartoe genomen, of de zon meegejat naar huis... in beide gevallen zorgde jij voor onze regen.
En kwam je hiernaartoe omdat Pien stiekem mijn adres had opgegeven?
Waar woon ik dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 16:44 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Jij woont toch niet in Zandvoort?
Niets teruglezen... ik postte toen ook meequote:Goed teruggelezen btw maar neelet pien be pien!
Nog gefeliciteerd!quote:daarnaast... familie feestje oma werd 80
Geen ideequote:
ah ik heb amnesia weer eensquote:Niets teruglezen... ik postte toen ook mee.
Dankje! dat ze nog 80 jaar ouder mogen wordenquote:[..]
Nog gefeliciteerd!
Maak je mij nu uit voor Brabander?quote:
wat is er mis met een brabander zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak je mij nu uit voor Brabander?![]()
.
Ik woon dus al gewoon mijn hele leven in Zandvoort hoor!.
Daar kan ik geen patat etenquote:Op zondag 30 mei 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat is er mis met een brabander zijn
whehehequote:
Je kan maar ergens trots op zijnquote:Op zondag 30 mei 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak je mij nu uit voor Brabander?![]()
.
Ik woon dus al gewoon mijn hele leven in Zandvoort hoor!.
echt welquote:
Jawel hoorquote:Op zondag 30 mei 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal!![]()
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Wat lief van jequote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Al was het toch wel een zware dag voor m'n rug vandaag. Ik had m'n ouders een dagje uit aangeboden omdat ze zo lief voor me gezorgd hebben na m'n ongelukWe zijn naar het Spoorwegmuseum geweest, want m'n moeder wilde graag de tenstoonstelling met koninklijke rijtuigen zien die daar nu is. En dat was ook erg leuk wel
En we zijn met de Heimwee Expres naar Hilversum op en neer geweest (pa en ma helemaal flippen natuurlijk "Onze verkeringstrein, wat DOE je??!!"
) en na afloop hebben we leuk in een werfkelder aan de Oude Gracht pannekoeken gegeten
kijk later welquote:Op zondag 30 mei 2010 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
je TV afstemmen totdat je de bewuste zender gevonden hebt, bedoel ik
JF heeft andere kwaliteitenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ik dacht dat John Frusciante de bom was. Vrouwen, echt, een blad aan de boom
Ja, was ook best een leuk feestje hoor. Doen ze ieder jaar bij een paar strandtenten, gratis livemuziek en zo. Het was dit jaar alleen ene stuk rustiger dan vorig jaar. Zal wel door het rotweer van vandaag komen. En zoiets organiseren op een zondag is ook niet handig als bijna iedereen morgen weer moet werkenquote:
Ik wacht op Studio Voetbal en dan ga ik slapenquote:
hier was ook vanalles te doen, maar met dit weer trekt het minder mensenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, was ook best een leuk feestje hoor. Doen ze ieder jaar bij een paar strandtenten, gratis livemuziek en zo. Het was dit jaar alleen ene stuk rustiger dan vorig jaar. Zal wel door het rotweer van vandaag komen. En zoiets organiseren op een zondag is ook niet handig als bijna iedereen morgen weer moet werken.
Toen was alles in kanne en kruike?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hier was ook vanalles te doen, maar met dit weer trekt het minder mensen
vorige week in Kanne was het enorm druk vanwege het goede weer
en potte en pannequote:
Zo had ik net de meerwerk offerte voor mn huis binnenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en potte en panne
veel mensen daar en ik heb de deal van mn leven gedaan
nja een van de deals...als ik iets goedkoop kan krijgen vind ik het meestal een deal van mn leven
GFquote:
LLquote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF![]()
de ruit lekt nog... 1 piepklein gaatje niet afgekit
maar dat gaan we morgen doen, vandaag was kutweer
verstandigquote:Op zondag 30 mei 2010 22:21 schreef Ladylike het volgende:
gelukkig heb ik handschoenen en hebben we de kitbus afgedicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |