quote:
dusquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaAlleen bij jou staat 't niet in je sig
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberenquote:
er staat wel meer niet in mijn sigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JaAlleen bij jou staat 't niet in je sig
zal je vriendje vast ook niet erg vindenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberen
Whut?quote:
Nee, daaromquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zal je vriendje vast ook niet erg vinden
dan nog moet ik het aannemen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Of een vriendinnetje deze kant op sturen om 't te proberen
dus watquote:
Nee, Aalsmeer is werk, maar ik ben nu niets aant werkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan nog moet ik het aannemen.
aalsmeer toch? kom ik straks wel langs
Getsie! Ik doe niet aan mannen heur. Alleen dames.quote:
in de buurt dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, Aalsmeer is werk, maar ik ben nu niets aant werk
GFquote:
Ik weet het ik weet hetquote:
ik had het erover dat jij een mannelijke furrie bent ?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:13 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Getsie! Ik doe niet aan mannen heur. Alleen dames.![]()
(En a.s furry con dit jaar ga ik wederom met een leuke dame op de kamer en deze is sindskort single. En we waren al redelijk close, dus wie weet...)
ik ookquote:
pm box nog steeds leeg !quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:08 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want tussen 5 en 10 komt vriendje thuis
Oh... oeps.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:15 schreef cablegunmaster het volgende:
ik had het erover dat jij een mannelijke furrie bent ?
lulz.net furafinnity jay naylor en stuff?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Oh... oeps.![]()
En ja... ben wel een beetje furrie ja. En gezien ik van reizen houd inderdaad "in het wild". Dus dat klopt wel!
Mijn voorsprong groeit, ik ben al onderwegquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Mijn voorsprong groeit, ik ben al onderweg.
Hey, IK hoef niet om PM te bedelenquote:
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:18 schreef cablegunmaster het volgende:
lulz.net furafinnity jay naylor en stuff?
die heeft vandaag een vrije dagquote:
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)
Weet niet of ik dat hier in de SC durf te posten heheh.
Idee.
Hoe meer mensen zeggen "Ja laat zien", hoe groter de kans is dat ik het doe!
nou lig jij weer voor op MPGquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gesnapt dat is redelijk dichtbij! Ben er over 10 min
Heul nietquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft vandaag een vrije dag
de watquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul nietDie moet mijn Drosera bezorgen
Echt nietquote:
je plant heeft de postbode opgegeten?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Heul nietDie moet mijn Drosera bezorgen
pm het anders aan degene die het willen zienquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:20 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Furaffinity ken ik wel ja. Heb ooit wat laten commissionen voor een artist inderdaad en stond ook ooit op mijn fotoboek (mijn character)
Weet niet of ik dat hier in de SC durf te posten heheh.
Idee.
Hoe meer mensen zeggen "Ja laat zien", hoe groter de kans is dat ik het doe!
hij is dichter bijquote:
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie inquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
je plant heeft de postbode opgegeten?(das wat ik eruit krijg als ik drosera google
)
Om precies te zijn: Drosera capensis 'Red'quote:
goed kauwenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie in
Nee, tis een echtequote:
hij eet hem ook in stukjes opquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, drosera zal niet meer dan 5cm groot zijn, daar past de postbode heul nie in
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Om precies te zijn: Drosera capensis 'Red'
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, tis een echteEn hij is nu net bezorgd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |