dat is meer dan 100km hier vandaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Ze zijn in Herzele, iets ten westen van Aalst
aanwezig zijn is voldoendequote:
Hier steelt het ook regenpijpen nu!quote:Op zaterdag 29 mei 2010 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, nu plenst het hier met bakken uit de lucht inmiddels
dat is straks pasquote:
zo vroeg al flesquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Bwoah ik ben t zat joh. Ik ga zo maar eens te bedde denk. Morgen druk doen met papsie en mamsie
bier is opquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik ben het gewoon zat. Het is kloteweer, het bier is open ik heb hier niet zo veel meer te doen he
je kan ook een taxi bellenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een sms of ik kom poolen in het dorp... ik heb alleen geen zin om 5 tot 10 minuten door de regen te fietsen.
Daar hebben ze de auto voor uitgevondenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:06 schreef DaMart het volgende:
Ik kreeg net een sms of ik kom poolen in het dorp... ik heb alleen geen zin om 5 tot 10 minuten door de regen te fietsen.
waarom zou je dan met de fiets gaanquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed zelf de auto pakken.
opgelost slotjequote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
Ja, maar die moet ik dan weer ergens parkeren en dan moet ik alsnog 5 minuten door de regen lopen... met andere woorden: ik probeer een excuus te bedenken omdat ik gewoon geen zin heb om me om te kleden (er zit macaronisaus op mijn shirtquote:Op zaterdag 29 mei 2010 22:21 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar hebben ze de auto voor uitgevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |