quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:59 schreef Ang3l het volgende:
Wat een nep-angel was dat
THERE CAN BE ONLY ONE!
Welnee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
die achter de piano lijkt op yolanthe!
Steeds al toch?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Topic was er eerder dan dat het andere topic vol was
Mooie woordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Want?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het commentaar gewoonweg schandalig...
Dat kan niet anders, anders ben ik steeds te laatquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef DeLuna het volgende:
Topic was er eerder dan dat het andere topic vol was
Dat zijn mooie woordenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Zijn broertje denk ikquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n geboortedatum op m'n paspoort veranderen en naar Cyprus verhuizen!![]()
![]()
En dan ga ik hem over m'n feelings vertellen.
Da's toch ieder jaar zo? Na zoveel songfestivals te hebben meegemaakt kan je ze niet verwijten dat ze sarcastisch zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het commentaar gewoonweg schandalig...
Awwwwquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan niet anders, anders ben ik steeds te laat
Ik zie haast niets van het songfestival
Hij was er wel, maar dat viel iedereen pas aan het einde van de dag opquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit ook op de persdag geweest Greys?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n geboortedatum op m'n paspoort veranderen en naar Cyprus verhuizen!![]()
![]()
Nee, die act voor Sieneke was ook goed gezongenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef marcodej het volgende:
Ook vals.
Is Sieneke nou de enige die echt zuiver heeft gezongen?
je kunt beter naar Engeland gaan....quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
![]()
Omdat ze werkelijk alleen maar zitten te kraken...quote:
Ah oke!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was er wel, maar dat viel iedereen pas aan het einde van de dag op
Heel bescheiden stille jongen.
Dat verwijt ik hem ook niet. Ik zou alleen graag willen dat ie eens iets anders ging doen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef eightone. het volgende:
[..]
Da's toch ieder jaar zo? Na zoveel songfestivals te hebben meegemaakt kan je ze niet verwijten dat ze sarcastisch zijn.
PSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Cee het volgende:
![]()
Paul de Leeuw kon dat beter.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Omdat ze werkelijk alleen maar zitten te kraken...
1 dag modschap voor dat ze het niet haalt!quote:
oh jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
PSSSSSSSSSSSSSST!
Hij is een Engelsman
Nou! er is wel VEEL KWALITEIT vandaagquote:
Ok. Ik wordt 1 dag mod als ze het haalt. Afgesproken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
1 dag modschap voor dat ze het niet haalt!
Dat dacht ik dus ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Oh is dit Cyprus, ik dacht dat het Engeland was
Engeland zit sowieso in de finalequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Karina het volgende:
Oh is dit Cyprus, ik dacht dat het Engeland was
2 meter tieten langquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
Hoe lang is die van Armenie dan?
Bied je aan om daar volgend jaar te zitten, dan moedig ik je aan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat verwijt ik hem ook niet. Ik zou alleen graag willen dat ie eens iets anders ging doen.
Voor wie hoe wat?????!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
1 dag modschap voor dat ze het niet haalt!
Doen we hé.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef henrydg het volgende:
[..]
Ok. Ik wordt 1 dag mod als ze het haalt. Afgesproken.
Oh ja natuurlijk, die geven geld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Engeland zit sowieso in de finale
Dus die zie je zaterdag pas.
De winst is al binnen hoorquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:02 schreef Kally het volgende:
* Wakker schrikt
Idd. Huh? En hoe kansloos zou dat zijn? Nooit op uitwisseling, excursie, stedentrip of vakantie met vrienden geweest?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Huh. "Ze is hier met haar ouders".
Twee zinnen later: "het is de eerste keer dat ze zonder haar ouders in het buitenland is"....
WTF?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor wie hoe wat?????!!!!!! QFT!!!!!
Deal!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef henrydg het volgende:
[..]
Hij was ook wel een lekker ding hoorquote:
Welk vrolijke gekke nummer?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dat andere vrolijke gekke nummer deed het gewoon beter dan Sien. Tel dat bij de zekerheidjes, dan vrees ik er voor
Niet van TTK iig.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef henrydg het volgende:
[..]
Kom zeg.. ze ziet er toch ook wel een beetje uit als een wereldvreemd Hollands boerinnetje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Karina het volgende:
Sieneke is wel een beetje wereldvreemd dus.
wat een mongolquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
Twee zinnen later: "het is de eerste keer dat ze zonder haar ouders in het buitenland is"....
WTF?
Het Verenigd Koninkrijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Engeland zit sowieso in de finale
Dus die zie je zaterdag pas.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee dat andere vrolijke gekke nummer deed het gewoon beter dan Sien. Tel dat bij de zekerheidjes, dan vrees ik er voor
je hebt niet goed geluisterdquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
WTF?
De eerste week was ze in Oslo zonder ouders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
WTF?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pheno het volgende:
WTF?
Dat kloptquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kom zeg.. ze ziet er toch ook wel een beetje uit als een wereldvreemd Hollands boerinnetje?
Positief denken, dan komt het goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Die kopieer ik even in een TXT bestandje. Deal dus!quote:
Ik zal mijn oordopjes uit doen na dat gekruis van net.quote:
Ik denk dat ze er ook heel nuchter op kan reageren als ze het niet zou halenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer, maar dan heeft Sieneke het super gedaan toch, kan ze trots op zijn
Zondag wil ik mijn mod-dag graag gebruikenquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:05 schreef henrydg het volgende:
[..]
Die kopieer ik even in een TXT bestandje. Deal dus!
Het is geen cyprioot, vind dat niet kunnen eigenlijkquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef WickedSunset het volgende:
Hij is niet Engels: Hij is Welsh! Big difference!
Dat sowieso, al word ze hier laatste is het al een hele prestatie en ervaring voor zo'n jong en redelijk onervaren meisjequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan is het heel jammer, maar dan heeft Sieneke het super gedaan toch, kan ze trots op zijn
Omdat het zo is.quote:
1.93? 1.96? Het is niet duidelijk maar ze is lang. Hieronder wel naast dwergen maar zelfs dan is ze een kop groter en vaak draagt ze niet eens hakken.quote:
O dacht al het ligt aan mijquote:
Vind het ook niks aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Karina het volgende:
Zei hij nou net dat dit een kanshebber is? Ik vind hier ook weer helemaal niets aan.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
dat zijn de EuroMILFS van Private Spice
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef HuubTuub het volgende:
dat zijn de EuroMILFS van Private Spice
Nee die vond ik tot nog toe het bestequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Nou dit haalt het echt niet bij Cyprus.
Correctie ... 10 TIETEN !!!!!!!!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
Nou die zetten zes tieten in om door te gaan.
Lang leve de push ups, anders hebben ze helemaal niets om in te zetten...quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:06 schreef Pheno het volgende:
Nou die zetten zes tieten in om door te gaan.
jij en tientallen andere hoorquote:
Denk dat ze niet doorgaan naar zaterdagquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef TheVulture het volgende:
Dit is top 5 materiaal op zaterdag denk ik....
Ze zetten idd nog hoger in.quote:
Mode?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
Mja ga maar door naar iets met mode ofzo maar geen muziek
altijd leukquote:
niet bij de gay doelgroepquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:07 schreef Maartel het volgende:
Oh, ze gaan elkaar aanraken. dat scoort wel!
Ik denk dat die van Ierland gaapte.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef dronkeykong het volgende:
Tocht het zo in die zaal? Dat wapperende haar elke keer
Die haben Sie nicht in Kroatien.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
3 voor de prijs van 1 bij de Hunkemoller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |