quote:Ah, da's toch ook de charme van it all
Lekker ons zelf gek maken, er vlak van te voren toch weer in gaan geloven, daarna hysterisch bij dat openen van die enveloppen als we denken 'oei, nu zijn er nog maar twee over... zou het...???' en daarna allemaal pissed omdat Turkije ondanks het kutnummer toch van iedereen weer 12 punten heeft gehad.
Godver, welke moet ik nu linkenquote:
maar haar looks zijn een beetje beter dat gaat wel helpenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef cafca het volgende:
Haar engels is net zo goed als dat van Sieneke!
Wat zou het zonder zijn!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef HuubTuub het volgende:
gelukkig de verplichte modulatie hebben we ook
Boeiende info Danielquote:
Maar jij staat bekend om je slechte smaakquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Anonymousz het volgende:
mooie jongen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het schijnt dat Isreals bijdrage niet eens over wereldvrede gaat dit keer
Toen was er geen spanningquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik er vanavond een stuk minder leuk ga vinden dan Dinsdag... ben benieuwd
Is dit geen 'vent'?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:12 schreef Karina het volgende:
Schoenmaat 45, omgebouwde vent?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Tering wat een lekker wijf die van isreal!!!![]()
![]()
Krullenkopquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Ang3l het volgende:
Tering wat een lekker wijf die van isreal!!!![]()
![]()
dus dat..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat een snoepje is dit toch![]()
![]()
Alleen zijn nummer is kut
Hey Liesje!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Het geluid is slecht; ik kan 'm niet verstaan
Ik versta hem inderdaad niet.quote:
Als dit Engels is, dan is het idd slechtquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef El_jefe07 het volgende:
Slecht Engels.
Hallelujah en A-Ba-Ni-Be-A-Bo-Ni-Be waren beter...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef eightone. het volgende:
Mooie stem, dat moet je toegeven. Ik vind die taal alleen zó lelijk als 't word gezongen.
weet je nou nog steeds niet hoe het ESF in elkaar steekt? Tip; wikipediaquote:
Ik ook, vreselijk. Dan had het nog beter quasi-engels kunnen zijn zoals vorig jaar...quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef eightone. het volgende:
Mooie stem, dat moet je toegeven. Ik vind die taal alleen zó lelijk als 't word gezongen.
Harde Gquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef eightone. het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef henkde_j het volgende:
Hoe vertel ik iemand
Dat de aarde niet meer rond is...
Eurovisie is geen Europa... Marokko heeft er ook een tijdje in gezeten volgens mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds waneer is Israel Europa trouwens
Laat me denken aan de plaatselijke marokkanen.. En dat zijn er veel, ik ben het gewendquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kan niet eens langs het Israelische geneuzel luisteren![]()
Ghasshhhssmmmsshhh
Europese kolonie.quote:
datquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een prachtige jongen, maar een strontsaai nummer.
quote:
Ongetwijfeld.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef APK het volgende:
Deze krijgt vast veel stemmen van de moslimlanden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef APK het volgende:
Deze krijgt vast veel stemmen van de moslimlanden.
Niet? Ik dacht altijd dat het bedacht is om Europa een 'wij-gevoel' te gevenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eurovisie is geen Europa... Marokko heeft er ook een tijdje in gezeten volgens mij.
Welke zender kijk jij?quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Noek het volgende:
Ook goede tieten hoor!
Ik vind het een strontsaaie jongen met dito nummer.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
Ik vind het een prachtige jongen, maar een strontsaai nummer.
Sieneke is al een trending topic. Maar Twitter ligt er de halve tijd uit bij mij.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie heeft hier Twitter op standby staan om de reacties op Sieneke in real-time te bekijken?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Loveless85 het volgende:
De poes zit hier onder de bank met de pootjes over haar koppie
10quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef D. het volgende:
Hoeveel gingen er ook alweer door? 8 toch?
En welkom!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef BerryButler het volgende:
HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat valsss.. mijn eerste reactie in dit forum.. WAT VALLLLLSSSSS hahahahahhaha
Ik denk eerder dat er door dit liedje weer wat drukker wordt bij die klaagmuur.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:16 schreef Adelante het volgende:
Leuk voor aan de klaagmuur dit, maar niet voor op een podium
Vraag het me af..quote:
Ja, mogen ze in ESF ook eens pieken...quote:
litouwenquote:
Wat Cornald zegt, Every breath you take.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef eightone. het volgende:
Dit gitaarrifje komt me heel bekend voor..
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
d gla sen zijm uiot m; brilgebrasten. Soorry voor fe taaskfwourtem
Een beetje historie:quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eurovisie is geen Europa... Marokko heeft er ook een tijdje in gezeten volgens mij.
zeker vooral serviequote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
Kijk eens naar zijn haar, dat magere bekkie, dat jasje. Precies Sting 20 jaar geleden.quote:
tongquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |