Waarschijnlijk had de VVD dezelfde gedachtequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:34 schreef -jos- het volgende:
Of je checkt ook even de grootte van die SP poster... daardoor is er op de rest van het bord geen plek meer
Hahaha vermakelijke rommel. Je hebt gelijk, dit is wel het sentiment dat er heerst, niemand heeft zin in het gelul en populistische loze beloftes van de plucheplakkers.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Ik vind die piratenpartij wel wat.
Ben jij dat gezwets in de politiek ook zo zat? dan is dit wat voor jou.
Ik heb er een filmpje van gemaakt.
Je vergeet dat ze gewoon alles gratis willen kunnen downloaden en sharen. Onder de noemer privacy.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:57 schreef Bananenman het volgende:
Zijn er serieus mensen die overwegen hierop te stemmen? Ook na het zien van dat Geenstijl filmpje waarin eigenlijk gewoon duidelijk te zien is dat het een stel contactgestoorde autisten zijn?
Nee want commercieel auteursrecht blijft behouden en moet uiteraard gehandhaafd worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze gewoon alles gratis willen kunnen downloaden en sharen. Onder de noemer privacy.
Zoals nu ook gebeurtquote:Op maandag 31 mei 2010 09:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee want commercieel auteursrecht blijft behouden en moet uiteraard gehandhaafd worden.
FaalFaalquote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Ik vind die piratenpartij wel wat.
Ben jij dat gezwets in de politiek ook zo zat? dan is dit wat voor jou.
Ik heb er een filmpje van gemaakt.
Wat maakt dat uit, Balkenende is toch ook een contactgestoorde autist? Nee, even serieus.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:57 schreef Bananenman het volgende:
Zijn er serieus mensen die overwegen hierop te stemmen? Ook na het zien van dat Geenstijl filmpje waarin eigenlijk gewoon duidelijk te zien is dat het een stel contactgestoorde autisten zijn?
Hebben ze al ervaring opgedaan in b.v. gemeentelijke raden of iets dergelijks? Want het kunnen prima mensen zijn, maar we hebben bij LPF gezien wat prima mensen kunnen doen in de politiekquote:Op maandag 31 mei 2010 09:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Op de kandidatenlijst staan ook prima mensen die het vak gaandeweg kunnen leren (voor Tweede Kamerlid bestaat geen opleiding).
Misschien is dat handig, maar dat doen zoveel Kamerleden niet. De LPF met welke partij dan ook vergelijken gaat niet op.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hebben ze al ervaring opgedaan in b.v. gemeentelijke raden of iets dergelijks? Want het kunnen prima mensen zijn, maar we hebben bij LPF gezien wat prima mensen kunnen doen in de politiek
Dat ze hun handtekeningen halen vind ik weinig met professioneel te maken hebben, als ze in ons gehucht hier op het dorpsplein gaan staan met de aankondiging dat ze voor het behoud van de huidige wetgeving tov downloaden zijn hebben ze binnen vijf minuten hun benodigde handtekeningen
Ah, het vertrouwde "jouw argument gaat niet op". Waarom niet? Het waren ook zakenlui en andere figuren. Dus dat gaat prima op.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien is dat handig, maar dat doen zoveel Kamerleden niet. De LPF met welke partij dan ook vergelijken gaat niet op.
Die handtekeningen ophalen is iets moeilijker dan gedacht. Je moet daarvoor naar het gemeentehuis met een speciaal formulier naar een speciale ambtenaar.
Tussen die LPF'ers zaten vast ook wel mensen die ervaring hadden met lokale politiek. Bij andere partijen heb je ook zakenlui. Wat is je punt?quote:Op maandag 31 mei 2010 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, het vertrouwde "jouw argument gaat niet op". Waarom niet? Het waren ook zakenlui en andere figuren. Dus dat gaat prima op.
Nou, dat klinkt erg lastig. Om te trouwen moet ik ook een speciaal formulier invullen...En dat ook bij een ambtenaar die daartoe bevoegd is. Onzin natuurlijk, er zijn zoveel partijen die dat gedaan hebben, dat niet lastiger voor de ene partij dan voor de ander
Weinig tot geen ervaring en een one issue partij, dat is mijn punt. Net zoals de PvdD. Die zetels (als ze die krijgen) hadden door wat meer inhoud opgevuld kunnen wordenquote:Op maandag 31 mei 2010 09:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Tussen die LPF'ers zaten vast ook wel mensen die ervaring hadden met lokale politiek. Bij andere partijen heb je ook zakenlui. Wat is je punt?
Hahaha dat filmpjequote:Op maandag 31 mei 2010 01:57 schreef Bananenman het volgende:
PvdD heeft wel dergelijk invloed, want ze kunnen allerlei voorstellen indienen etc. Kijk maar op de site van de PvdD. Wie weet komt de Piratenpartij wel aan regeren toe, bij deze uiterst moeilijke formatie die gaat komen waarbij elke zetel telt. Natuurlijk is dat niet waarschijnlijk, maar toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weinig tot geen ervaring en een one issue partij, dat is mijn punt. Net zoals de PvdD. Die zetels (als ze die krijgen) hadden door wat meer inhoud opgevuld kunnen wordenSplinterpartijen hebben we al genoeg. En brengen ook niets op.
Leuk al die voorstellen, hoevel komen er door. Is de bioindustrie al aangepakt? Maar hoeveel geld gaat er naar onzinnige kamervragen, die ik op de site zie staan? Oh wacht, dat is natuurlijk prima, want er zijn geen belangrijkere dingen dan de ram op Sea Shepherd.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:47 schreef pberends het volgende:
[..]
PvdD heeft wel dergelijk invloed, want ze kunnen allerlei voorstellen indienen etc. Kijk maar op de site van de PvdD. Wie weet komt de Piratenpartij wel aan regeren toe, bij deze uiterst moeilijke formatie die gaat komen waarbij elke zetel telt. Natuurlijk is dat niet waarschijnlijk, maar toch.
quote:Op maandag 31 mei 2010 09:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Leuk al die voorstellen, hoevel komen er door. Is de bioindustrie al aangepakt? Maar hoeveel geld gaat er naar onzinnige kamervragen, die ik op de site zie staan? Oh wacht, dat is natuurlijk prima, want er zijn geen belangrijkere dingen dan de ram op Sea Shepherd.
Maar goed, iedereen snapt de bedoeling van de piratenpartij, daarom is het opeens wel goed
Vast wel. Esther Ouwehand schijnt een goed Kamerlid te zijn die samenwerkt met andere partijen. Natuurlijk heeft de PvdD weinig invloed, maar meer dan als ze niet in de Kamer zouden zitten. Hoe meer zetels, hoe meer invloed.quote:Leuk al die voorstellen, hoevel komen er door. Is de bioindustrie al aangepakt?
Onzinnige kamervragen horen bij de democratie, en er is niemand die bepaald wat onzinnig is en wat niet.quote:Maar hoeveel geld gaat er naar onzinnige kamervragen, die ik op de site zie staan?
Ik denk dat issues als privacy en ook patenten veel concreter zijn voor heel veel mensen dan dierenleed. Iedereen ziet de camera's, en huivert van de gedachte aan het rekeningrijden. Zielige kistkalfjes en gecastreerde biggen wordt men (als het goed is) niet dagelijks mee geconfronteerd.quote:Maar goed, iedereen snapt de bedoeling van de piratenpartij, daarom is het opeens wel goed
Voor zover ik weet ben ik de enigste autist die lid is van PPNL. En ik ben verre van contactgestoordquote:Op maandag 31 mei 2010 01:57 schreef Bananenman het volgende:
Op alle onderwerpen die niet over privacy, auteursrechten/octrooien, ICT en burgerrechten gaan niks invullenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef friekin_ het volgende:
Zo master. Volgens mij maakt het niet uit wát je invult bij de Stemwijzer, je krijgt er geen overeenkomsten met de piratenpartij uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |