Het publiek maken van álle informatie lijkt mij ook niet echt bevorderlijk voor de waarborging van de privacy, maar ok.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Je kunt ook doorslaan in het openbaar maken van kennis .
Het publiek maken van álle informatie lijkt me niet echt een gezonde gang van zaken . Zeker als het gaat om de Nationale Veiligheid .
Wat stom toch weer. Ik wil VVD stemmen omdat ik de economische agenda erg belangrijk vind, maar hier ben ik echt falikant tegen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef pberends het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren
VVD voert campagne voor de piraten.
Echt, de VVD begint steeds meer de Nederlandse variant van de Republikeinen te worden. Het is haast alsof ze voor een comic supervillain stereotype willen gaan.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:16 schreef pberends het volgende:
VVD wil internetverkeer controleren
VVD voert campagne voor de piraten.
Het is vooral die debiel van een Teeven die weg moet uit de VVD.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:37 schreef ethiraseth het volgende:
Echt, de VVD begint steeds meer de Nederlandse variant van de Republikeinen te worden. Het is haast alsof ze voor een comic supervillain stereotype willen gaan.
Hopen op Neelie Kroes (en dat Teeven verdwijnt), die is tenminste redelijkquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat stom toch weer. Ik wil VVD stemmen omdat ik de economische agenda erg belangrijk vind, maar hier ben ik echt falikant tegen.
Teeven is echt een mafkees inderdaad. Hij's ook de bedenker van het paddo-verbod (wat een liberaal!). Vervolgens komt Bolkesteijn met een plan om ALLE drugs te legaliserenquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is vooral die debiel van een Teeven die weg moet uit de VVD.
Dat sowieso. Wat een malloot is dat. en toch elke keer weer heel hoog op de lijst komen.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is vooral die debiel van een Teeven die weg moet uit de VVD.
Neelie Kroes is ook voor controleren van internetverkeer hoor.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:41 schreef boyv het volgende:
[..]
Hopen op Neelie Kroes (en dat Teeven verdwijnt), die is tenminste redelijk
VVD UI?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
Waar kan ik die poster krijgen? Ik wil ook gaan plakken, want ik zag hem op het verkiezingsbord hier in de buurt er nog niet bij staan.
Nu je het zegt, ja.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:47 schreef PiRANiA het volgende:
VVD UI?
VVDquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ja.Zowel VVD als de Piratenpartij hebben mijn sympathie.
Ik geloof niet dat je op basis van deze foto acht kunt klagen. Als ik me niet vergis zit er toch echt een SP poster achter jullie poster geplakt...quote:
Ik vind 'm wel geestig van de VVDquote:Op vrijdag 28 mei 2010 18:36 schreef -jos- het volgende:
[..]
Neelie Kroes is ook voor controleren van internetverkeer hoor.
[ afbeelding ]
VVD![]()
Of je checkt ook even de grootte van die SP poster... daardoor is er op de rest van het bord geen plek meerquote:Op vrijdag 28 mei 2010 21:10 schreef Crazy Harry het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je op basis van deze foto acht kunt klagen. Als ik me niet vergis zit er toch echt een SP poster achter jullie poster geplakt...
Waarschijnlijk had de VVD dezelfde gedachtequote:Op zaterdag 29 mei 2010 00:34 schreef -jos- het volgende:
Of je checkt ook even de grootte van die SP poster... daardoor is er op de rest van het bord geen plek meer
Hahaha vermakelijke rommel. Je hebt gelijk, dit is wel het sentiment dat er heerst, niemand heeft zin in het gelul en populistische loze beloftes van de plucheplakkers.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:22 schreef FlyingDutchmenProd het volgende:
Ik vind die piratenpartij wel wat.
Ben jij dat gezwets in de politiek ook zo zat? dan is dit wat voor jou.
Ik heb er een filmpje van gemaakt.
Je vergeet dat ze gewoon alles gratis willen kunnen downloaden en sharen. Onder de noemer privacy.quote:Op maandag 31 mei 2010 01:57 schreef Bananenman het volgende:
Zijn er serieus mensen die overwegen hierop te stemmen? Ook na het zien van dat Geenstijl filmpje waarin eigenlijk gewoon duidelijk te zien is dat het een stel contactgestoorde autisten zijn?
Nee want commercieel auteursrecht blijft behouden en moet uiteraard gehandhaafd worden.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze gewoon alles gratis willen kunnen downloaden en sharen. Onder de noemer privacy.
Zoals nu ook gebeurtquote:Op maandag 31 mei 2010 09:20 schreef -jos- het volgende:
[..]
Nee want commercieel auteursrecht blijft behouden en moet uiteraard gehandhaafd worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |