dat dusquote:
Blij dat Gerard er weer zitquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedergeval wel Gerard op de radio inplaats van Roosmarijn.
KXquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef TheZapster het volgende:
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb Radio2 aanstaan hier en ik word helemaal gek van die Sieneke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan helaas ff nietquote:
Ik riep meteen al dat het me niets zou verbazen. Of je het nou leuk vindt of niet, het liedje is vreselijk catchy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan helaas ff niet![]()
Het erge is nog na bijna 3 uur marteling over Sieneke ik ben gewoon overtuigd geraakt dat ze de finale gaat halen.Ik heb er zelfs al geld opgezet inmiddels
Nou laten we het hopen, ik heb ¤25 op Sieneke gezet tegen een mooie odd van 6,50quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik riep meteen al dat het me niets zou verbazen. Of je het nou leuk vindt of niet, het liedje is vreselijk catchy.
Gek he, met Daniel Dekker in de gouden urenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef TheZapster het volgende:
Het erge is nog na bijna 3 uur marteling over Sieneke
Verschrikkelijk inderdaad.Die vent zit gewoon al dik een week vanuit Oslo te presenteren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gek he, met Daniel Dekker in de gouden uren![]()
![]()
Ben die zeikstem van dat figuur compleet beu.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
In 6 maand tijd toch al bijna weer 200x Heartbreak Warfare op 3FM te horen geweest. Dat is vrij veel..
Ik vond het de eerste keer al een zeiknummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
In 6 maand tijd toch al bijna weer 200x Heartbreak Warfare op 3FM te horen geweest. Dat is vrij veel..
Mooie tijd om vanaf morgen 22.00 tot maandag 10.00 3FM niet aan te hebbenquote:
Me2. vreselijk saaie muziek ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben die zeikstem van dat figuur compleet beu.
Valt me nog mee, gezien de hoeveelheid fans van de man bij 3.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Heb sowieso niets met die hele gast en al helemaal niet met deze plaat. Vreselijk. Erg irritant dat er bij 3FM zoveel jocks rondlopen die hem helemaal geweldig vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer al een zeiknummer
Ja, bijna heel 3FM lijkt fan van de beste man te zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Valt me nog mee, gezien de hoeveelheid fans van de man bij 3.
Verwacht toch niet dat 3FM heel veel zal uitzenden van Pinkpop. Ik ga het wsl. vooral volgen via de 3voor12 streams. Bij 3FM zullen ze toch wel weer gaan voor de bekende hits van de artiesten i.p.v. de onbekendere nummers.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Mooie tijd om vanaf morgen 22.00 tot maandag 10.00 3FM niet aan te hebben
3FM en Pinkpop? Zoveel zenden ze helaas niet meer uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:16 schreef themauster het volgende:
[..]
Mooie tijd om vanaf morgen 22.00 tot maandag 10.00 3FM niet aan te hebben
Lekker zomerplaatjequote:
Ik kan dr geen genoeg van krijgen, en in het begin vond ik het niks.quote:
Dat had ik ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan dr geen genoeg van krijgen, en in het begin vond ik het niks.
En dat dan weer iets minderquote:Die tekst is zo gaaf ook.
Mocht ik ooit een kind werpen dan citeer ik dr op t kaartje
Hoezo?quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat had ik ook
[..]
En dat dan weer iets minder
Oh ik zeg niet dat het verkeerd isquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoezo?
Mijn zusje heeft bij 2 van dr 3 kids ook stukjes songtekst.
Ik vind
Before you
my whole life was acapella
Now a symphony
is all I wan't to sing
echt niet verkeerd als tekst hoor
Ben ik het niet mee eens. We krijgen nu nl.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:23 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM en Pinkpop? Zoveel zenden ze helaas niet meer uit
Je zou gewoon de freaknacht al vanuit Landgraaf moeten doen dat kan leuk worden.
Haha idd zegquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahahaha, die Nooit-Grappig's waren echt slécht!
Een simpele google-actie levert "hold me like before" op.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat zingen ze hier nou?
Ik hoor steeds "Hold me like the phone", maar dat lijkt me sterk
Ik dank u hartelijk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Een simpele google-actie levert "hold me like before" op.
Die plaat is echt tof!quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef Jannekje7 het volgende:
"Yeah it feeeeeeels better than love..."
Yeahquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:57 schreef alors het volgende:
Nou komtie:
Wij waren redelijk laat binnen door parkeerproblemen, wij faalden daarin schromelijk maarja. Omdat mijn vriendin niet de hele tijd kan staan en het op de vloer ook al heel erg vol was zijn we boven gaan zitten.
Voorprogramma van Liam Gerner was prima, jongen met een gitaar. Prima muziek en hij deed nog een duetje met een blazer van de band van Paolo. Hij kreeg het publiek ook leuk mee
Toen Paolo, het begon weer net zo als in Paradiso, met Franki Valli's Can't Take My Eyes Off You, waarna 10/10 werd ingestart.
Hij was goed bij stem, echt ongelovelijk hoe die strot van hem dat volhoudt want hij stond af en toe flink te schreeuwenVolgens mij stond er nu nog een echte trompettist bij. Ook werd er door de andere trompettist/saxofonist op de toetsen gespeeld (die gozer is echt briljant joh
![]()
en straalt ook heel veel plezier uit, leuk om te zien). Dat was in Paradiso volgens mij niet zo.
Sommige nummers werden ietsje anders gespeeld dan in Paradiso, maar het grootste gedeelte kwam wel redelijk overeen. Paradiso vond ik zelf ietsje leuker omdat ik toen echt goed zicht had en redelijk vooraan stond, sfeer was wat intiemer etc. Maar dit was ook heel erg goed, geluid was ook erg goed. Ja ik heb eigenlijk niets te klagen, behalve sommige publiek wat denk dat het grappig is om de hele tijd bier te moeten halen en vervolgens weer naar de wc te moetenMaar dat is bij elk concert helaas.
ik kan nergens een complete speellijst vinden, maar weet em wel ongeveer.
10/10
Alloway Grove
High Hopes
Loving You
Growing Up Beside You
Candy
Chamber Music
These Streets
Worried Man
Funky Cigarette
Coming Up Easy
Pencil Full Of Lead
Sleepwalking
New Shoes
No Other Way
Jenny Don’t Be Hasty
Tricks Of The Trade
Time To Pretend (MGMT-cover)
Last Request
Niet precies in die volgorde, maar wel ongeveer. Met enkele aanpassingen ten opzichte van het concert in november dus.
Hij deed nu een cover van ik denk Bob Marley, het was reggae-achtig, heel erg leuk. En hij deed nog een nummer wat nieuw kan zijn of een cover, goed nummer trouwens![]()
Hier nog een hele rits filmpjes van youtube
http://www.youtube.com/results?search_query=nutini+oosterpoort&aq=f
Eet ze !quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:32 schreef Pino112 het volgende:
Ik gaat eten en daarna werken.![]()
Tot vanavond
AH rulesquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:11 schreef themauster het volgende:
Hans ik ga de huldiging wel via TV Noord kijken, het boodschappen heeft me net uitgeput. Liep er ook nog eens asociaal rotvolk in de Jumbo ga volgende keer wel weer naar de AH
Ihr Rundfunk hat Tasten. Bitte nutzen Sie diese!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:44 schreef alors het volgende:
Coen heeft een kutplaat nu kan Sander makkelijk winnen met Lucky Fonz. Maarja kiest ie Bloodbuzz Ohio. Oh lady antebellum
???quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ihr Rundfunk hat Tasten. Bitte nutzen Sie diese!
Kan beter over 3 maanden, misschien staan ze wel op Lowlands, komt dat ook even mooi uitquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Graffiti 6 al in de MT5? Gaat hard met die plaat!
Het zou een mooie MH geweest zijn deze week, dan waren ze er pas echt mooi op tijd bij geweest.
quote:Ga morgen maar eens met m'n truck naar de studio! http://twitpic.com/1rkrbs
Ik viel vanochtend binnen op het koffiebeker-gebeuren en vroeg me al af wat daar nou de aanleiding van was.quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:37 schreef hole1988 het volgende:
Zelfde geldt voor de publieke TV-zenders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Ik snap die ophef om de luistercijfers trouwens niet zo. Heel leuk dat het goed gaat, maarja het is geen commerciele omroep dus het zou geen doel op zich moeten zijn.
Ik vraag me af hoe blij je ermee moet zijn als je als 538 kloon door het leven moet om die cijfers maar te halen.
Het kan echt wel (persoonlijk ervaring mee), maar de meesten bewijzen nooit dat ze het daadwerkelijk wel kunnen dus dan zul je het nooit weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Dat vind ik nou altijd zo dom, als je makkelijk VWO kunt doen dat je dan niks doet en dan een of meerdere niveau's lager komt te zitten...
Van die gevallen die echt helemaal niks doen, heb ik ook ervaring mee. Ik heb ook meer respect voor iemand die het probeert te halen, het niet haalt dan iemand die niks doet en die het ook niet haalt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan echt wel (persoonlijk ervaring mee), maar de meesten bewijzen nooit dat ze het daadwerkelijk wel kunnen dus dan zul je het nooit weten.
In datzelfde straatje heb ik ook nogal problemen met mensen die dan expres een schoolniveau lager gaan doen "omdat alle vrienden/vriendinnen dat ook doen". Het gaat om je eigen toekomst, niet die van je basisschoolvriendjes...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Van die gevallen die echt helemaal niks doen, heb ik ook ervaring mee. Ik heb ook meer respect voor iemand die het probeert te halen, het niet haalt dan iemand die niks doet en die het ook niet haalt.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In datzelfde straatje heb ik ook nogal problemen met mensen die dan expres een schoolniveau lager gaan doen "omdat alle vrienden/vriendinnen dat ook doen". Het gaat om je eigen toekomst, niet die van je basisschoolvriendjes...
Als je de stereo zojuist alsnog op 10 hebt gezet is dat goed mogelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Againzender het volgende:
en wederom mijn twitter commentaarga nu eens kijken of de jongens hun kamer+bed al hebben afgebroken
Vooral dit stuk:quote:
quote:Wat was de Sandersjow?
Geen idee. Wij hebben het nooit gehoord en het zal ook wel niet dusdanig wereldschokkend zijn geweest dat men er perse mee door wilde gaan. Dus laten we die hele Sandersjow maar snel vergeten en ons verder concentreren op Margritte. Want die was het immers die het schilderij Ceci n'est pas une pipe schilderde.
Dan moet je death metal draaien, dan weet je zeker dat je kamer binnen de kortste keren tot puin is herleid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Againzender het volgende:
en wederom mijn twitter commentaarga nu eens kijken of de jongens hun kamer+bed al hebben afgebroken
Ik had dat gezicht van dat meisje wel willen zienquote:Ik zei "U kijkt zo lief" tegen het meisje achter de kassa op de universiteit maar ze had volgens mij het debat niet gezien.
Die keek vast als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt... in de regen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die tweet van Rachid Finge:
[..]
Ik had dat gezicht van dat meisje wel willen zien
de oudste heeft gewoon een lachstuip nu, jongste slaapt gewoon doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de stereo zojuist alsnog op 10 hebt gezet is dat goed mogelijk.
Project hierquote:
dat nieuwsbericht jaquote:
Ze komen NIET.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap er geen reet meer van, komt Wolfmother nou wel of niet?
Watskebeurt??quote:
Toch niet? wie komt als vervanger?quote:
Nee, eerst in de knieën, ellebogen en schouders schietenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat nieuwsbericht ja
#tegendemuurenafschieten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Watskebeurt??
Dalijk maar op tijd pitten, rond 4.00uur/4.15uur op om op tijd bij de pinkpop camping te zijn
Dan wordt het vast Kontrustquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Een groep wilde een vuilnisbak in de fik steken, 11 jarig jongetje zegt dat dat niet mag, krijgt brandende vloeistof in zijn gezicht...
Serieus: WIE!!?!?!?!?!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Eric gaat dus rond 22 uur bekend maken wie de vervanger van Wolfmother op Pinkpop gaat worden.
Een van de geruchten die ik op Twitter langs zag komen was Sandy Dane, maar we zullen het horen na 22 uur.
Brandende vloeistof..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen de vloeistof of ook het vuur?
Dan gok ik dat Veenstra ook aanwezig zal zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geruchten hè? Dus het kan net zo goed Weezer zijn oid.
Nee, dan zou Michiel als een stuiterbal in de studio zittenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geruchten hè? Dus het kan net zo goed Weezer zijn oid.
Die zal er sowieso moeten zijn, want hij presenteert samen met Giel en Eric de TV-uitzendingen op Nederland 3.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Veenstra ook aanwezig zal zijn
Hoeft niet: Corton heeft het als een verassing voor Michiel bewaartquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, dan zou Michiel als een stuiterbal in de studio zitten
Ah okquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal er sowieso moeten zijn, want hij presenteert samen met Giel en Eric de TV-uitzendingen op Nederland 3.
Je kijkt toch echt niet naar die crap he?! mijn hele twitter tijdlijn loopt er mee volquote:
Whehehe tuurlijk wel. M`n ma heeft het op staan dus krijg het ook mee op de achtergrondquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kijkt toch echt niet naar die crap he?! mijn hele twitter tijdlijn loopt er mee vol
En dan Killing in the name off aan Sienike opdragenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Zou de vervanger niet Rage Against the machine kunnen zijn? hun tour begint volgende week? zou wel vet zijn
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan Killing in the name off aan Sienike opdragen
Hansie, you speak the truthquote:
Bol_wan alles goed man?!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hansie, you speak the truth![]()
goedeMIDDAG
zelfs gtst is trendingquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Sieneke is trouwens worldwide trending topic op Twitter...
Die Amerikanen zullen wel denken waar al die rare trending topics de afgelopen week vandaan komen. Gister ook al o.a. rtldebat, carredebat en een aantal achternamen van politici.
niet bepaald..quote:
quote:Wolfmother wordt vervangen door Triggerfinger (van za naar zo). Op plek van Triggerfinger speelt Ryan Shaw! #PP10
quote:Als ik dat songfestival nu niet uitzet ben ik bang dat ik zometeen een leren broek aantrek en me laat vacuumzuigen!
Hup Sienekequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Sieneke is trouwens worldwide trending topic op Twitter...
Die Amerikanen zullen wel denken waar al die rare trending topics de afgelopen week vandaan komen. Gister ook al o.a. rtldebat, carredebat en een aantal achternamen van politici.
lullig als je voor Triggerfinger een zaterdagkaartje hebt gekochtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
- Op de plek van Wolfmother komt Triggerfinger, inclusief Eric Corton!
- Op de plek van Triggerfinger komt Ryan Shaw als opener op de 3FM Stage! Hij moest vroeg, want hij heeft die avond een optreden in Groningen.
- Destine die als eerste zou optreden schuift een tijdslot op.
Dat probleem heb ik dus ook met mijn afstudeerscriptie...en die moet a.s. maandag af zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik schiet echt geen ene meter op met mijn Engels
vandaag 9.7 voor mijn eindexamen engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik schiet echt geen ene meter op met mijn Engels
Mijn Engels moet morgen af zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook met mijn afstudeerscriptie...en die moet a.s. maandag af zijn.
Damn, heftig! voor welk vak heb je dan die 10 gehaald? Iets verkeerd gegeten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet bepaald..
vanmorgen onder het fietsen acuut enorm misselijk geworden, gewoon tussen de struiken gaan kotsen (ja, erg rockster), vervolgens een proefwerk verneukt en driect daarna een 10 gehaad, erg rare dag dus
Netjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vandaag 9.7 voor mijn eindexamen engels
10 voor engels, en ik weet niet wat het was, denk dat het een reactie was op mijn abrupte wakker worden, was door mijn wekker heengeslapen en trapte me de kloten op een lege maag, denk dat dat het wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, heftig! voor welk vak heb je dan die 10 gehaald? Iets verkeerd gegeten?
Pino ouwe reus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond
Wat een afgrijselijke liedjes soms bij dat Songfestival![]()
![]()
10 voor Engels? Netjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
10 voor engels, en ik weet niet wat het was, denk dat het een reactie was op mijn abrupte wakker worden, was door mijn wekker heengeslapen en trapte me de kloten op een lege maag, denk dat dat het was
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omverquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 voor Engels? Netjes!. Iets te diep gegaan dus. Zou opzich wel kunnen natuurlijk
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omver
ge-lukkig, kijken of we nu zo slim zijn om het België-model over te nemen, meedoen met goede muziekquote:
en zo hoort et ook, songefestivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Twitter al de hele avond over ESF gaat, maar heb er dus helemaal niets van gezien..
gevolg door: heeft die het soms met een neger gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
"Ik heb echt geen idee wie dat is" volgens J. Bakker
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrij kansloos idd. Vriendjes politiek.
Vergelijk het Eurovisie Songfestival met elk willekeurige muziekfestival.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
Die is toch van 12 tot 1?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
zin in liveset Editors, echt ideaal deze avond/morgenochtend
Nou dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
quote:
@EricCorton zijn jullie btw van plan een liveset op te nemen bij Them Crooked Vultures?
@Jelle1223 Dat was heel stiekem wel de bedoeling...
Eric gaat gewoon naar huisquote:Eric Corton
Dag allemaal...f slapen voor PP...Tot daar,of op tv ;-) Ik zwaai...Zwaai je terug?
heeft ook weinig reden om te blijven tbhquote:
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Jaaa, geen idee hoe dit nummer heet, maar dees is vet!
Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood drool
niet datik het weet, maar lijstje nummers tot nu toequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eat raw meat = blood drool
Die dus.
Is er toevallig ergens een playlist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |