10 voor Engels? Netjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
10 voor engels, en ik weet niet wat het was, denk dat het een reactie was op mijn abrupte wakker worden, was door mijn wekker heengeslapen en trapte me de kloten op een lege maag, denk dat dat het was
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omverquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 voor Engels? Netjes!. Iets te diep gegaan dus. Zou opzich wel kunnen natuurlijk
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omver
ge-lukkig, kijken of we nu zo slim zijn om het België-model over te nemen, meedoen met goede muziekquote:
en zo hoort et ook, songefestivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Twitter al de hele avond over ESF gaat, maar heb er dus helemaal niets van gezien..
gevolg door: heeft die het soms met een neger gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
"Ik heb echt geen idee wie dat is" volgens J. Bakker
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrij kansloos idd. Vriendjes politiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |