Zelfde geldt voor de publieke TV-zenders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Ik snap die ophef om de luistercijfers trouwens niet zo. Heel leuk dat het goed gaat, maarja het is geen commerciele omroep dus het zou geen doel op zich moeten zijn.
Ik vraag me af hoe blij je ermee moet zijn als je als 538 kloon door het leven moet om die cijfers maar te halen.
Het kan echt wel (persoonlijk ervaring mee), maar de meesten bewijzen nooit dat ze het daadwerkelijk wel kunnen dus dan zul je het nooit weten.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:55 schreef Captain_Slow het volgende:
Dat vind ik nou altijd zo dom, als je makkelijk VWO kunt doen dat je dan niks doet en dan een of meerdere niveau's lager komt te zitten...
Van die gevallen die echt helemaal niks doen, heb ik ook ervaring mee. Ik heb ook meer respect voor iemand die het probeert te halen, het niet haalt dan iemand die niks doet en die het ook niet haalt.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef alors het volgende:
[..]
Het kan echt wel (persoonlijk ervaring mee), maar de meesten bewijzen nooit dat ze het daadwerkelijk wel kunnen dus dan zul je het nooit weten.
In datzelfde straatje heb ik ook nogal problemen met mensen die dan expres een schoolniveau lager gaan doen "omdat alle vrienden/vriendinnen dat ook doen". Het gaat om je eigen toekomst, niet die van je basisschoolvriendjes...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:11 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Van die gevallen die echt helemaal niks doen, heb ik ook ervaring mee. Ik heb ook meer respect voor iemand die het probeert te halen, het niet haalt dan iemand die niks doet en die het ook niet haalt.
Dit dus.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In datzelfde straatje heb ik ook nogal problemen met mensen die dan expres een schoolniveau lager gaan doen "omdat alle vrienden/vriendinnen dat ook doen". Het gaat om je eigen toekomst, niet die van je basisschoolvriendjes...
Als je de stereo zojuist alsnog op 10 hebt gezet is dat goed mogelijk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Againzender het volgende:
en wederom mijn twitter commentaarga nu eens kijken of de jongens hun kamer+bed al hebben afgebroken
Vooral dit stuk:quote:
quote:Wat was de Sandersjow?
Geen idee. Wij hebben het nooit gehoord en het zal ook wel niet dusdanig wereldschokkend zijn geweest dat men er perse mee door wilde gaan. Dus laten we die hele Sandersjow maar snel vergeten en ons verder concentreren op Margritte. Want die was het immers die het schilderij Ceci n'est pas une pipe schilderde.
Dan moet je death metal draaien, dan weet je zeker dat je kamer binnen de kortste keren tot puin is herleid.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:18 schreef Againzender het volgende:
en wederom mijn twitter commentaarga nu eens kijken of de jongens hun kamer+bed al hebben afgebroken
Ik had dat gezicht van dat meisje wel willen zienquote:Ik zei "U kijkt zo lief" tegen het meisje achter de kassa op de universiteit maar ze had volgens mij het debat niet gezien.
Die keek vast als een walvis die net een mentholsigaret had gerookt... in de regen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:22 schreef Vinniiee het volgende:
Die tweet van Rachid Finge:
[..]
Ik had dat gezicht van dat meisje wel willen zien
de oudste heeft gewoon een lachstuip nu, jongste slaapt gewoon doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je de stereo zojuist alsnog op 10 hebt gezet is dat goed mogelijk.
Project hierquote:
dat nieuwsbericht jaquote:
Ze komen NIET.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
Ik snap er geen reet meer van, komt Wolfmother nou wel of niet?
Watskebeurt??quote:
Toch niet? wie komt als vervanger?quote:
Nee, eerst in de knieėn, ellebogen en schouders schietenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat nieuwsbericht ja
#tegendemuurenafschieten
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:13 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeedenavond![]()
![]()
[..]
Watskebeurt??
Dalijk maar op tijd pitten, rond 4.00uur/4.15uur op om op tijd bij de pinkpop camping te zijn
Dan wordt het vast Kontrustquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Een groep wilde een vuilnisbak in de fik steken, 11 jarig jongetje zegt dat dat niet mag, krijgt brandende vloeistof in zijn gezicht...
Serieus: WIE!!?!?!?!?!quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:25 schreef Sirolf het volgende:
Eric gaat dus rond 22 uur bekend maken wie de vervanger van Wolfmother op Pinkpop gaat worden.
Een van de geruchten die ik op Twitter langs zag komen was Sandy Dane, maar we zullen het horen na 22 uur.
Brandende vloeistof..quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
alleen de vloeistof of ook het vuur?
Dan gok ik dat Veenstra ook aanwezig zal zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geruchten hč? Dus het kan net zo goed Weezer zijn oid.
Nee, dan zou Michiel als een stuiterbal in de studio zittenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geruchten hč? Dus het kan net zo goed Weezer zijn oid.
Die zal er sowieso moeten zijn, want hij presenteert samen met Giel en Eric de TV-uitzendingen op Nederland 3.quote:Op donderdag 27 mei 2010 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan gok ik dat Veenstra ook aanwezig zal zijn
Hoeft niet: Corton heeft het als een verassing voor Michiel bewaartquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, dan zou Michiel als een stuiterbal in de studio zitten
Ah okquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal er sowieso moeten zijn, want hij presenteert samen met Giel en Eric de TV-uitzendingen op Nederland 3.
Je kijkt toch echt niet naar die crap he?! mijn hele twitter tijdlijn loopt er mee volquote:
Whehehe tuurlijk wel. M`n ma heeft het op staan dus krijg het ook mee op de achtergrondquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:42 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kijkt toch echt niet naar die crap he?! mijn hele twitter tijdlijn loopt er mee vol
En dan Killing in the name off aan Sienike opdragenquote:Op donderdag 27 mei 2010 21:57 schreef Timo20 het volgende:
Zou de vervanger niet Rage Against the machine kunnen zijn? hun tour begint volgende week? zou wel vet zijn
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
En dan Killing in the name off aan Sienike opdragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |