Hansie, you speak the truthquote:
Bol_wan alles goed man?!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:04 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Hansie, you speak the truth![]()
goedeMIDDAG
zelfs gtst is trendingquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Sieneke is trouwens worldwide trending topic op Twitter...
Die Amerikanen zullen wel denken waar al die rare trending topics de afgelopen week vandaan komen. Gister ook al o.a. rtldebat, carredebat en een aantal achternamen van politici.
niet bepaald..quote:
quote:Wolfmother wordt vervangen door Triggerfinger (van za naar zo). Op plek van Triggerfinger speelt Ryan Shaw! #PP10
quote:Als ik dat songfestival nu niet uitzet ben ik bang dat ik zometeen een leren broek aantrek en me laat vacuumzuigen!
Hup Sienekequote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
Sieneke is trouwens worldwide trending topic op Twitter...
Die Amerikanen zullen wel denken waar al die rare trending topics de afgelopen week vandaan komen. Gister ook al o.a. rtldebat, carredebat en een aantal achternamen van politici.
lullig als je voor Triggerfinger een zaterdagkaartje hebt gekochtquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
- Op de plek van Wolfmother komt Triggerfinger, inclusief Eric Corton!
- Op de plek van Triggerfinger komt Ryan Shaw als opener op de 3FM Stage! Hij moest vroeg, want hij heeft die avond een optreden in Groningen.
- Destine die als eerste zou optreden schuift een tijdslot op.
Dat probleem heb ik dus ook met mijn afstudeerscriptie...en die moet a.s. maandag af zijn.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik schiet echt geen ene meter op met mijn Engels
vandaag 9.7 voor mijn eindexamen engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:14 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik schiet echt geen ene meter op met mijn Engels
Mijn Engels moet morgen af zijnquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik dus ook met mijn afstudeerscriptie...en die moet a.s. maandag af zijn.
Damn, heftig! voor welk vak heb je dan die 10 gehaald? Iets verkeerd gegeten?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:09 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
niet bepaald..
vanmorgen onder het fietsen acuut enorm misselijk geworden, gewoon tussen de struiken gaan kotsen (ja, erg rockster), vervolgens een proefwerk verneukt en driect daarna een 10 gehaad, erg rare dag dus
Netjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
vandaag 9.7 voor mijn eindexamen engels
10 voor engels, en ik weet niet wat het was, denk dat het een reactie was op mijn abrupte wakker worden, was door mijn wekker heengeslapen en trapte me de kloten op een lege maag, denk dat dat het wasquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, heftig! voor welk vak heb je dan die 10 gehaald? Iets verkeerd gegeten?
Pino ouwe reus!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:24 schreef Pino112 het volgende:
Goedenavond
Wat een afgrijselijke liedjes soms bij dat Songfestival![]()
![]()
10 voor Engels? Netjes!quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:25 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
10 voor engels, en ik weet niet wat het was, denk dat het een reactie was op mijn abrupte wakker worden, was door mijn wekker heengeslapen en trapte me de kloten op een lege maag, denk dat dat het was
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omverquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
10 voor Engels? Netjes!. Iets te diep gegaan dus. Zou opzich wel kunnen natuurlijk
.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
daarom gok ik ook dat het daaraan lag, reed de man met de hamer zeg maar omver
ge-lukkig, kijken of we nu zo slim zijn om het België-model over te nemen, meedoen met goede muziekquote:
en zo hoort et ook, songefestivalquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:01 schreef -Hans- het volgende:
Mooi dat Twitter al de hele avond over ESF gaat, maar heb er dus helemaal niets van gezien..
gevolg door: heeft die het soms met een neger gedaanquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:09 schreef Captain_Slow het volgende:
"Ik heb echt geen idee wie dat is" volgens J. Bakker
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielenquote:Op donderdag 27 mei 2010 23:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vrij kansloos idd. Vriendjes politiek.
Vergelijk het Eurovisie Songfestival met elk willekeurige muziekfestival.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
Die is toch van 12 tot 1?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
zin in liveset Editors, echt ideaal deze avond/morgenochtend
Nou dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
quote:
@EricCorton zijn jullie btw van plan een liveset op te nemen bij Them Crooked Vultures?
@Jelle1223 Dat was heel stiekem wel de bedoeling...
Eric gaat gewoon naar huisquote:Eric Corton
Dag allemaal...f slapen voor PP...Tot daar,of op tv ;-) Ik zwaai...Zwaai je terug?
heeft ook weinig reden om te blijven tbhquote:
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Jaaa, geen idee hoe dit nummer heet, maar dees is vet!
Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood drool
niet datik het weet, maar lijstje nummers tot nu toequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eat raw meat = blood drool
Die dus.
Is er toevallig ergens een playlist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |