Vergelijk het Eurovisie Songfestival met elk willekeurige muziekfestival.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
Die is toch van 12 tot 1?quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:33 schreef Bol_Wan het volgende:
zin in liveset Editors, echt ideaal deze avond/morgenochtend
Nou dat.quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
dat, maar iets belangrijker vind ik de tergende muziek en de hele kampsfeer die er omheen hangt.. vind et elk jaar meer een bevestiging dat ik niet hoef te verhuizen, overal wonen debielen
quote:
@EricCorton zijn jullie btw van plan een liveset op te nemen bij Them Crooked Vultures?
@Jelle1223 Dat was heel stiekem wel de bedoeling...
Eric gaat gewoon naar huisquote:Eric Corton
Dag allemaal...f slapen voor PP...Tot daar,of op tv ;-) Ik zwaai...Zwaai je terug?
heeft ook weinig reden om te blijven tbhquote:
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:13 schreef Pino112 het volgende:
Jaaa, geen idee hoe dit nummer heet, maar dees is vet!
Eat raw meat = blood droolquote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tweede nummer heette Bones, dit is Eat raw meat = blood drool
niet datik het weet, maar lijstje nummers tot nu toequote:Op vrijdag 28 mei 2010 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eat raw meat = blood drool
Die dus.
Is er toevallig ergens een playlist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |