dat dusquote:
Blij dat Gerard er weer zitquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:00 schreef j95 het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Iedergeval wel Gerard op de radio inplaats van Roosmarijn.
KXquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:30 schreef TheZapster het volgende:
ARGH!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb Radio2 aanstaan hier en ik word helemaal gek van die Sieneke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan helaas ff nietquote:
Ik riep meteen al dat het me niets zou verbazen. Of je het nou leuk vindt of niet, het liedje is vreselijk catchy.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Kan helaas ff niet![]()
Het erge is nog na bijna 3 uur marteling over Sieneke ik ben gewoon overtuigd geraakt dat ze de finale gaat halen.Ik heb er zelfs al geld opgezet inmiddels
Nou laten we het hopen, ik heb ¤25 op Sieneke gezet tegen een mooie odd van 6,50quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik riep meteen al dat het me niets zou verbazen. Of je het nou leuk vindt of niet, het liedje is vreselijk catchy.
Gek he, met Daniel Dekker in de gouden urenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:40 schreef TheZapster het volgende:
Het erge is nog na bijna 3 uur marteling over Sieneke
Verschrikkelijk inderdaad.Die vent zit gewoon al dik een week vanuit Oslo te presenteren.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gek he, met Daniel Dekker in de gouden uren![]()
![]()
Ben die zeikstem van dat figuur compleet beu.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
In 6 maand tijd toch al bijna weer 200x Heartbreak Warfare op 3FM te horen geweest. Dat is vrij veel..
Ik vond het de eerste keer al een zeiknummerquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
In 6 maand tijd toch al bijna weer 200x Heartbreak Warfare op 3FM te horen geweest. Dat is vrij veel..
Mooie tijd om vanaf morgen 22.00 tot maandag 10.00 3FM niet aan te hebbenquote:
Me2. vreselijk saaie muziek ookquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben die zeikstem van dat figuur compleet beu.
Valt me nog mee, gezien de hoeveelheid fans van de man bij 3.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:12 schreef -Hans- het volgende:
Heb sowieso niets met die hele gast en al helemaal niet met deze plaat. Vreselijk. Erg irritant dat er bij 3FM zoveel jocks rondlopen die hem helemaal geweldig vinden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het de eerste keer al een zeiknummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |