Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid isquote:
Of voor een jongen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid is
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbodquote:
quote:
zo probeerde ik t ook nog te reddenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid is
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
loop toch niet altijd zo te skreeuwen mens
ah k ty.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
Wat een knulletjequote:
voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
dat vermoedde ik al.quote:
vind t echt zo en sukkel. bij t woord sukkel zouden ze zijn foto in t woordenboek moeten plaatsenquote:
heb er net mijn 1e post geplaatstquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al.
En als je het leuk vindt ben je van harte welkom
ach alvast een beetje wennen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid
als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
Ik dacht vanmiddag ff dat we er al zatenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach alvast een beetje wennen kan geen kwaad.
Af en toe ben ik even kwijt waar ik nu precies zit
gezien de op zit er een deel al iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag ff dat we er al zaten
haha gewoon doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
morgen wil ik op de fiets, maar of mijn kont dat toelaat
welke?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
voetbal of debat.. en er is wel een grappige film op RTL5
hey charmed angelquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
Een huid zo rood als Mars, zadelpijn... doe je wel rustig met jezelf?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
geun idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al bruine armen, alleen me schouders zijn nog knalrood! Nou ik ga even douchen, tot zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een huid zo rood als Mars, zadelpijn... doe je wel rustig met jezelf?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
geun idee...
P.s. I love youwas niet echt een goede film vond ik. redelijk hooguitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
geun idee...
P.s. I love youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
was niet echt een goede film vond ik. redelijk hooguit
2 en dan ben ik goed gemutstquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hey charmed angel
ik heb besloten deze week gewoon niet te trainen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
ah ik heb nog vakantie dus ik ben nog luiquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbij
join the clubquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou?!
Ga je nou de hele tijd boos tegen me doen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
quote:
quote:De Duitse voetbalselectie heeft het tweede oefenpartijtje tijdens het trainingskamp in de Italiaanse plaats Appiano met maar liefst 24-0 gewonnen. Tegenstander was een team van jeugdige voetballers (tot 20 jaar) van vier plaatselijke amateurclubs.
Iedereen is debat of wk aan het kijken.quote:
moet mijn vriendin ook wat aandacht geven hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen is debat of wk aan het kijken.
Kom dan ook.quote:
wat Haaaiijj of EUHJJ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Op 3 legt een jongen het verschil uit tussen homo's en flikkers..
Jongen: je hebt een verschil als tussen; Haaaiijjen EUHJJ
![]()
ik moest er om lachen, want dat zeg ik ook altijd..
Dus je kunt nu ook al in smilies afleiden of iemand homo is...?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Op 3 legt een jongen het verschil uit tussen homo's en flikkers..
Jongen: je hebt een verschil als tussen; Haaaiijjen EUHJJ
![]()
ik moest er om lachen, want dat zeg ik ook altijd..
Ik ga pas als ik hier uit geschopt wordtquote:
haha, nee.. maar... je weet toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je kunt nu ook al in smilies afleiden of iemand homo is...?
nee, zo leg ik het ook altijd uit.. ik vind mijzelf een homo, en geen flikker..quote:
neeeuhj.... geen ideequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, nee.. maar... je weet toch wel wat ik bedoel?
Ik dacht dat je Marlous heette..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Sacha is ook goed![]()
Ik ben niet zo vaak in kelderboxen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ik snap wat je bedoeldHaha, nee hoor.. ik ben niet te beledigen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs niet door albert verlinde opmerkingen..![]()
Ah, dat was hetquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
marlous ik wil met je onder de douche
zong iemand ooit
En terechtquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, nee hoor.. ik ben niet te beledigen..
zelfs niet door albert verlinde opmerkingen..
ik had het net een beetje uit mijn gedachten verbannenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:02 schreef gomi het volgende:
[..]
marlous ik wil met je onder de douche
zong iemand ooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Dat je je niet moet laten beledigen door iemand, boeien wat een ander vindtquote:
ben ik met je eens, we moeten deze wel tot de laatste snik bemannenquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
jammer, want op deze manier neemt deze SC afscheid als graftombe
En zeker niet op the interwebs, je moet mensen niet zo serieus nemen hier.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je niet moet laten beledigen door iemand, boeien wat een ander vindt
Oh, nee, dat doe ik zeker niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je je niet moet laten beledigen door iemand, boeien wat een ander vindt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En zeker niet op the interwebs, je moet mensen niet zo serieus nemen hier.
Tenzij ze serieus 'genomen' willen wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En zeker niet op the interwebs, je moet mensen niet zo serieus nemen hier.
NICE!quote:
Preciesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben ik met je eens, we moeten deze wel tot de laatste snik bemannen
Bovendien hebben we nog twee zinderende rondes te gaan
zondag sluit t hier?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies![]()
Daarna pak ik mijn verhuisdoos pas
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ben klaar mee
Nu weer aan het aankomen
vandaar de kwark (trage eiwitten)
Nu is volgende week woensdag de bedoeling.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan al?
Vorig jaar sloot XFA precies een week na de finale
Ik hoor normaal alleen vrouwen dat soort dingen zeggenquote:
Zégquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm moet ik al op zoek naar iemand anders voor mijn suite?
Vrouwen hebben het over trage eiwitten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hoor normaal alleen vrouwen dat soort dingen zeggen
Trage eiwitten![]()
Lekker bezig die mannenquote:
heb je snel gedaan dan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Daar ben klaar mee
Nu weer aan het aankomen
vandaar de kwark (trage eiwitten)
Dat soort dingenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het over trage eiwitten?
Da's echt iets uit het fitness voor zover ik weet
yeah voor t slapen gaan als je wil groeien in massa ofzo toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het over trage eiwitten?
Da's echt iets uit het fitness voor zover ik weet
mogen wij kijken dan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker bezig die mannen![]()
Wij gaan wel samen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:21 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah voor t slapen gaan als je wil groeien in massa ofzo toch?
Neequote:
Und?quote:
hehehe, was maar een grapje hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen
Dan is het goedquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:23 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe, was maar een grapje hoor.
marlalala en ik zijn nog helemaal ok.
heb ik even gemist denk ik.....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:16 schreef Kally het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om oudste met zijn brandje![]()
Hij was echt geschrokken
Omg ik had ook GL.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Groenlinks
PVDA
Partij voor de Dieren..
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even gemist denk ik.....
Ow en had ik al verteld dat ik dit de leukste SC in 11 jaar FOK! vind![]()
Je bent ook niet aan het rijmen en dichten enzulksquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
heb vandaag alleen zo een dag waarop ik net de verkeerde dingen zeg geloof ik
en nu straf tot de zomer tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:26 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ja hij ging fikkie steken, liep even uit de hand![]()
Politie en brandweer erbij geweest
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
ben ik weer even, het debat was even intressant
Mee eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
heb ik even gemist denk ik.....
Ow en had ik al verteld dat ik dit de leukste SC in 11 jaar FOK! vind![]()
yeah idd. denk dat ik nog beetje vermoeid ben door de lange reis enzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent ook niet aan het rijmen en dichten enzulks
Ja ben ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
en nu straf tot de zomer toch
das wel streng tbh
Graag!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan wel samen
Was dat de bedoeling?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent ook niet aan het rijmen en dichten enzulks
Eigenlijk nietquote:
Ik heb hem daarstraks braaf weggegevenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wk juichbandjes, jottem! Ik ga nu zeker wel boodschappen doen bij de Plus!
Mooiquote:
quote:
Tja Mar en ik zijnquote:
hehe, ik kon t niet helpen. marlalala haalde t uit t diepst van mijn ziel naar boven.quote:
Jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichtenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Mooi
Want zoiets als dichten
moeten we hier niet verplichten
en rijmen kan we voor de gein
maar moet ook geen verplichting zijn
ik gok van wel, maar dan heel snelquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten![]()
Of deed je dat wel?
Ik had er 1, dat wordt ruzie, en ik heb al die meuk iedere keer weer met die aktiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]vinden je kinderen dat niet leuk?
quote:
Ik spaar ze ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wk juichbandjes, jottem! Ik ga nu zeker wel boodschappen doen bij de Plus!
Nou, euhhquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten![]()
Of deed je dat wel?
ik spaar alleen die dingen van de ah straks en de handjes van dirk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
het was sarcastisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
Heb jij toevallig nog het gezamelijke 'project' uit het verleden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal ff een gedicht tevoorschijn toveren dat ik ooit voor een dichtwedstrijd op Bokt schreef....
Samen sparen, of wordt dat ruzie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er 1, dat wordt ruzie, en ik heb al die meuk iedere keer weer met die akties
Ik spaar ze niet, maar bewaar ze welquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
Dat had ik met de voetbalplaatjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samen sparen, of wordt dat ruzie?
ja dat moet ik nog wel ergens hebben ja, ik had het laatst nog in mijn handenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog het gezamelijke 'project' uit het verleden?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met de voetbalplaatjes![]()
Nu is het ruzie om het boek
maar dat weet je toch eigenlijk wel voor je eraan begint hequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met de voetbalplaatjes![]()
Nu is het ruzie om het boek
Dat gaat over je paardquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie de angst in je ogen
die soms als het teveel wordt
omslaat in blinde paniek
met lieve woordjes
stel ik je gerust
maar mijn woorden komen niet aa'n
vervliegen in de lucht
Ik hou je vast
zo stevig vast
probeer je te steunen
waar het kan
een traan brandt in mijn ogen
en in mijn handen brandt het touw
dat door mijn vinger glijdt
Samen gingen we ervoor
nu sta ik alleen
het touw moest ik laten vieren
ik moest je laten gaan
het geeft niets lieve schat
dat je vandaag de trailer niet in wil
we proberen het morgen
gewoon weer opnieuw
Ze houden allebei niet van voetbalquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat weet je toch eigenlijk wel voor je eraan begint he
Mocht je het weer tegenkomen zou je het dan kunnen doorsturen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat moet ik nog wel ergens hebben ja, ik had het laatst nog in mijn handen
ik weet wel dat mijn broer en ik altijd een eigen album moesten. ging niet goed als we er 1 moesten delenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze houden allebei niet van voetbal![]()
Nee dat zag ik niet aankomen
ik was al in tranenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie de angst in je ogen
die soms als het teveel wordt
omslaat in blinde paniek
met lieve woordjes
stel ik je gerust
maar mijn woorden komen niet aa'n
vervliegen in de lucht
Ik hou je vast
zo stevig vast
probeer je te steunen
waar het kan
een traan brandt in mijn ogen
en in mijn handen brandt het touw
dat door mijn vinger glijdt
Samen gingen we ervoor
nu sta ik alleen
het touw moest ik laten vieren
ik moest je laten gaan
het geeft niets lieve schat
dat je vandaag de trailer niet in wil
we proberen het morgen
gewoon weer opnieuw
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
maar als je de laatste 4 regels spoilert dan....
Nee toch het boek willen hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet wel dat mijn broer en ik altijd een eigen album moesten. ging niet goed als we er 1 moesten delen
maar ze houde niet van voetbal? hebben ze er dan ruzie over wie van de 2 ermee moet blijven zitten
ik zal eens kijken of ik het nog ergens digitaal heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht je het weer tegenkomen zou je het dan kunnen doorsturen?
Ben het 'kwijt'
hehe, mijn neefje spaart alles en als t vol is gaat t ergens in een kast en kijkt er nooit meer naar omquote:
Alvast bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik het nog ergens digitaal heb.
Als ik het gevonden heb stuur ik het je gelijk.
Dat was wel heeeel gaaf trouwens
Zou het graag nog eens doen, maar dat is niet zo handig helaas.
Het gedicht zonder de laatste vier regels heb ik helaas ook ervaring mee, dus het was best heftig om het zo te schrijven...quote:
ik denk er ook nog regelmatig aan terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Alvast bedankt
En ja, was erg leuk. Moest er toevallig laatst een keer aan denken, en nu dus weer
Ze hopen op Brown-taferelen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
bij rtl4 zijn ze slecht bezig.. laten aldoor het geluid aanstaan van de mensen die dan uit moeten..
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel tof dat je het je nog herinnert!
geen ideequote:
snif, je op een bepaalde manier ook wel herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gedicht zonder de laatste vier regels heb ik helaas ook ervaring mee, dus het was best heftig om het zo te schrijven...
Ik schrijf helaas bijna niet meer, zou ik toch weer vaker moeten doen.
Koenquote:
Kun je dat volgende week niet doen als het forum dicht is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
istie weer gezellig?? Ben de laatste dagen tevee; aan het klussen 's avonds
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je dat volgende week niet doen als het forum dicht is?
Grotendeels gedaan door de behangers maandag. Moet zelf nog een klein stukkie afmaken.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon
Ik geloof dat het toen daar met jou op het strand was in Lissabon
Of was het daar toen in Parijs
Achter een coupe vers mokkaijs?
Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeën overzee in die luchtballon
![]()
![]()
sieneke gaat morgen scorenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Wat een hoogstaand briljant stukje tekst is het toch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
wie van jullie staan er eigenlijk allemaal op dat oranje spandoek?
En ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat zijn er 3, jij, marlalala en ibenny
je vergeet Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat zijn er 3, jij, marlalala en ibenny
ik zeg t van begin af aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na wat ik gister heb gezien neig ik daar ook steeds meer naar
Laat dat maar aan de maestro Kartner overquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een hoogstaand briljant stukje tekst is het toch!!!
ook gisteren was ik bezig....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na wat ik gister heb gezien neig ik daar ook steeds meer naar
Je hoopt erop?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg t van begin af aan.
en ik heb steeds meer hoop dat ze t ook echt gaat doen ook
Er wordt zowiezo al 10x meer gesproken over het ESFquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg t van begin af aan.
en ik heb steeds meer hoop dat ze t ook echt gaat doen ook
Ik denk dat het overgrote deel niet eens door de auditie-ronde zou komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook gisteren was ik bezig....![]()
Het stelde dus niet veel voor??
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er wordt zowiezo al 10x meer gesproken over het ESF
En in NL is/was het een hit, ook al lang gelee !
Meest erge aan de Toppers vond ik dat ze zichzelf goed vonden en dachten dat ze het wel zouden gaan maken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t niet
idd en de rest van europa dacht wtf moet nederland met die overjarige lampenkappen op t podiumquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meest erge aan de Toppers vond ik dat ze zichzelf goed vonden en dachten dat ze het wel zouden gaan maken!
Aaaahhhquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grotendeels gedaan door de behangers maandag. Moet zelf nog een klein stukkie afmaken.
Nu lekt de kraan weer
spandoek waar je met een foto op kon en dat spandoek gaat dan naar zuid afrikaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
http://www.hetoranjespandoek.nl/quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
trusten Dquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Het is weer tijd, de hoogste tijd....
Tot morgen allen
doegquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
.....U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebbenquote:
ik had een plekje voor je bewaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebben
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. ik was alleen te laat terug![]()
maar t idee telt
trusten vast kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Ik duik ook mijn bed in![]()
Morgen weer drukke dag![]()
Slaap lekker voor straks allemaal![]()
slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
volgende keer uploaden we gewoon 10 foto's elk
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t niet
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Welterusten Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Hahahaha, ach ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gezeik in dat V&A topic soms zeg.
Je moet daar ook nog niet zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb maar half gekeken. tbh boeit me nooit echtquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.
Gewoon allemaal een liedje zingen en de act als bijzaak. Zo hoort een songfestival te zijn.
Behalve dat walgelijke nummer van Servie, maar ik geloof dat mijn vriendin en ik daar helemaal alleen in staan.
Leren we ze wel af!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik had het al ge-editquote:
Moet je er nog veel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die juichbandjes zet ik in om tegen Panini-voetbalstickers te ruilen. Ik voel me weer een kleine Vaduz met het ruilen.
beetje laat, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
hehehe, en daar zou je wel op willen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het al ge-edit
Dacht dat er een FOK! spandoek voor XFA was;)
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.quote:
Je wil niet alles?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.
oke, tot zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff scheren etc, hoop dat er over een kwartiertje nog iemand wakker is hier![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |