Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid isquote:
Of voor een jongen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid is
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbodquote:
quote:
zo probeerde ik t ook nog te reddenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet... maar Sacha is wel gewoon een mooie naam. Of het nou voor een hond, mens, aap, rups, vis, kaketoe, sprinkhaan, wandelende tak, oid is
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
loop toch niet altijd zo te skreeuwen mens
ah k ty.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
Wat een knulletjequote:
voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
voor als je het nog niet meegkregen hebt: als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
dat vermoedde ik al.quote:
vind t echt zo en sukkel. bij t woord sukkel zouden ze zijn foto in t woordenboek moeten plaatsenquote:
heb er net mijn 1e post geplaatstquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al.
En als je het leuk vindt ben je van harte welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |