ik gok van wel, maar dan heel snelquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten![]()
Of deed je dat wel?
Ik had er 1, dat wordt ruzie, en ik heb al die meuk iedere keer weer met die aktiesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]vinden je kinderen dat niet leuk?
quote:
Ik spaar ze ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:29 schreef Bellatrix het volgende:
Wk juichbandjes, jottem! Ik ga nu zeker wel boodschappen doen bij de Plus!
Nou, euhhquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij kan rijmen en dichten zonder je hemd op te lichten![]()
Of deed je dat wel?
ik spaar alleen die dingen van de ah straks en de handjes van dirk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
het was sarcastisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
Heb jij toevallig nog het gezamelijke 'project' uit het verleden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal ff een gedicht tevoorschijn toveren dat ik ooit voor een dichtwedstrijd op Bokt schreef....
Samen sparen, of wordt dat ruzie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik had er 1, dat wordt ruzie, en ik heb al die meuk iedere keer weer met die akties
Ik spaar ze niet, maar bewaar ze welquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik spaar ze ook
ik heb engeland al![]()
En Spanje wil ik ook
Dat had ik met de voetbalplaatjesquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Samen sparen, of wordt dat ruzie?
ja dat moet ik nog wel ergens hebben ja, ik had het laatst nog in mijn handenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef D. het volgende:
[..]
Heb jij toevallig nog het gezamelijke 'project' uit het verleden?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met de voetbalplaatjes![]()
Nu is het ruzie om het boek
maar dat weet je toch eigenlijk wel voor je eraan begint hequote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had ik met de voetbalplaatjes![]()
Nu is het ruzie om het boek
Dat gaat over je paardquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:35 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie de angst in je ogen
die soms als het teveel wordt
omslaat in blinde paniek
met lieve woordjes
stel ik je gerust
maar mijn woorden komen niet aa'n
vervliegen in de lucht
Ik hou je vast
zo stevig vast
probeer je te steunen
waar het kan
een traan brandt in mijn ogen
en in mijn handen brandt het touw
dat door mijn vinger glijdt
Samen gingen we ervoor
nu sta ik alleen
het touw moest ik laten vieren
ik moest je laten gaan
het geeft niets lieve schat
dat je vandaag de trailer niet in wil
we proberen het morgen
gewoon weer opnieuw
Ze houden allebei niet van voetbalquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:37 schreef gomi het volgende:
[..]
maar dat weet je toch eigenlijk wel voor je eraan begint he
Mocht je het weer tegenkomen zou je het dan kunnen doorsturen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat moet ik nog wel ergens hebben ja, ik had het laatst nog in mijn handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |