In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
morgen wil ik op de fiets, maar of mijn kont dat toelaat
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
was niet echt een goede film vond ik. redelijk hooguit
2 en dan ben ik goed gemutstquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hey charmed angel
ik heb besloten deze week gewoon niet te trainen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
ah ik heb nog vakantie dus ik ben nog luiquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbij
join the clubquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou?!
Ga je nou de hele tijd boos tegen me doen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
quote:
quote:De Duitse voetbalselectie heeft het tweede oefenpartijtje tijdens het trainingskamp in de Italiaanse plaats Appiano met maar liefst 24-0 gewonnen. Tegenstander was een team van jeugdige voetballers (tot 20 jaar) van vier plaatselijke amateurclubs.
Iedereen is debat of wk aan het kijken.quote:
moet mijn vriendin ook wat aandacht geven hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen is debat of wk aan het kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |