In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
morgen wil ik op de fiets, maar of mijn kont dat toelaat
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:00 schreef gomi het volgende:
[..]
was niet echt een goede film vond ik. redelijk hooguit
2 en dan ben ik goed gemutstquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hoeveel sterretjes volgens de Gomi-meter? (van de 5)
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
hey charmed angel
ik heb besloten deze week gewoon niet te trainen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
ah ik heb nog vakantie dus ik ben nog luiquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer sporten, 15-09 komt steeds dichterbij
join the clubquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat nou?!
Ga je nou de hele tijd boos tegen me doen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In mijn vorige woonplaats ging ik nog wel eens op de fiets naar mijn werk (ca 20 km)
De eerste keer werd ik op de terugweg in gehaald door een knulletje van 4 op een kinderfietsje met zijwieltjes
quote:
quote:De Duitse voetbalselectie heeft het tweede oefenpartijtje tijdens het trainingskamp in de Italiaanse plaats Appiano met maar liefst 24-0 gewonnen. Tegenstander was een team van jeugdige voetballers (tot 20 jaar) van vier plaatselijke amateurclubs.
Iedereen is debat of wk aan het kijken.quote:
moet mijn vriendin ook wat aandacht geven hequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Iedereen is debat of wk aan het kijken.
Kom dan ook.quote:
wat Haaaiijj of EUHJJ?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Op 3 legt een jongen het verschil uit tussen homo's en flikkers..
Jongen: je hebt een verschil als tussen; Haaaiijjen EUHJJ
![]()
ik moest er om lachen, want dat zeg ik ook altijd..
Dus je kunt nu ook al in smilies afleiden of iemand homo is...?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Op 3 legt een jongen het verschil uit tussen homo's en flikkers..
Jongen: je hebt een verschil als tussen; Haaaiijjen EUHJJ
![]()
ik moest er om lachen, want dat zeg ik ook altijd..
Ik ga pas als ik hier uit geschopt wordtquote:
haha, nee.. maar... je weet toch wel wat ik bedoel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus je kunt nu ook al in smilies afleiden of iemand homo is...?
nee, zo leg ik het ook altijd uit.. ik vind mijzelf een homo, en geen flikker..quote:
neeeuhj.... geen ideequote:Op woensdag 26 mei 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
haha, nee.. maar... je weet toch wel wat ik bedoel?
Ik dacht dat je Marlous heette..quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:56 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Sacha is ook goed![]()
Ik ben niet zo vaak in kelderboxen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
nee, ik snap wat je bedoeldHaha, nee hoor.. ik ben niet te beledigen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfs niet door albert verlinde opmerkingen..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |