quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
maar als je de laatste 4 regels spoilert dan....
Nee toch het boek willen hebbenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:39 schreef gomi het volgende:
[..]
ik weet wel dat mijn broer en ik altijd een eigen album moesten. ging niet goed als we er 1 moesten delen
maar ze houde niet van voetbal? hebben ze er dan ruzie over wie van de 2 ermee moet blijven zitten
ik zal eens kijken of ik het nog ergens digitaal heb.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Mocht je het weer tegenkomen zou je het dan kunnen doorsturen?
Ben het 'kwijt'
hehe, mijn neefje spaart alles en als t vol is gaat t ergens in een kast en kijkt er nooit meer naar omquote:
Alvast bedanktquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal eens kijken of ik het nog ergens digitaal heb.
Als ik het gevonden heb stuur ik het je gelijk.
Dat was wel heeeel gaaf trouwens
Zou het graag nog eens doen, maar dat is niet zo handig helaas.
Het gedicht zonder de laatste vier regels heb ik helaas ook ervaring mee, dus het was best heftig om het zo te schrijven...quote:
ik denk er ook nog regelmatig aan terugquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Alvast bedankt
En ja, was erg leuk. Moest er toevallig laatst een keer aan denken, en nu dus weer
Ze hopen op Brown-taferelen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef PatriQue89 het volgende:
bij rtl4 zijn ze slecht bezig.. laten aldoor het geluid aanstaan van de mensen die dan uit moeten..
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het wel tof dat je het je nog herinnert!
geen ideequote:
snif, je op een bepaalde manier ook wel herkenbaarquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het gedicht zonder de laatste vier regels heb ik helaas ook ervaring mee, dus het was best heftig om het zo te schrijven...
Ik schrijf helaas bijna niet meer, zou ik toch weer vaker moeten doen.
Koenquote:
Kun je dat volgende week niet doen als het forum dicht is?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:50 schreef Koen66 het volgende:
istie weer gezellig?? Ben de laatste dagen tevee; aan het klussen 's avonds
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Kun je dat volgende week niet doen als het forum dicht is?
Grotendeels gedaan door de behangers maandag. Moet zelf nog een klein stukkie afmaken.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
Ik ben vergeten waar ik dit liedje heb gehoord, in de zomerzon
Ik geloof dat het toen daar met jou op het strand was in Lissabon
Of was het daar toen in Parijs
Achter een coupe vers mokkaijs?
Het kan ook zijn dat het was met zijn tweeën overzee in die luchtballon
![]()
![]()
sieneke gaat morgen scorenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Wat een hoogstaand briljant stukje tekst is het toch!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:53 schreef iBenny het volgende:
![]()
![]()
Ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:42 schreef gomi het volgende:
wie van jullie staan er eigenlijk allemaal op dat oranje spandoek?
En ikquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat zijn er 3, jij, marlalala en ibenny
je vergeet Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat zijn er 3, jij, marlalala en ibenny
ik zeg t van begin af aan.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na wat ik gister heb gezien neig ik daar ook steeds meer naar
Laat dat maar aan de maestro Kartner overquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een hoogstaand briljant stukje tekst is het toch!!!
ook gisteren was ik bezig....quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Na wat ik gister heb gezien neig ik daar ook steeds meer naar
Je hoopt erop?quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg t van begin af aan.
en ik heb steeds meer hoop dat ze t ook echt gaat doen ook
Er wordt zowiezo al 10x meer gesproken over het ESFquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zeg t van begin af aan.
en ik heb steeds meer hoop dat ze t ook echt gaat doen ook
Ik denk dat het overgrote deel niet eens door de auditie-ronde zou komenquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook gisteren was ik bezig....![]()
Het stelde dus niet veel voor??
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t nietquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er wordt zowiezo al 10x meer gesproken over het ESF
En in NL is/was het een hit, ook al lang gelee !
Meest erge aan de Toppers vond ik dat ze zichzelf goed vonden en dachten dat ze het wel zouden gaan maken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t niet
idd en de rest van europa dacht wtf moet nederland met die overjarige lampenkappen op t podiumquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meest erge aan de Toppers vond ik dat ze zichzelf goed vonden en dachten dat ze het wel zouden gaan maken!
Aaaahhhquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grotendeels gedaan door de behangers maandag. Moet zelf nog een klein stukkie afmaken.
Nu lekt de kraan weer
spandoek waar je met een foto op kon en dat spandoek gaat dan naar zuid afrikaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
http://www.hetoranjespandoek.nl/quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
trusten Dquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Het is weer tijd, de hoogste tijd....
Tot morgen allen
doegquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
.....U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebbenquote:
ik had een plekje voor je bewaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebben
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. ik was alleen te laat terug![]()
maar t idee telt
trusten vast kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Ik duik ook mijn bed in![]()
Morgen weer drukke dag![]()
Slaap lekker voor straks allemaal![]()
slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
volgende keer uploaden we gewoon 10 foto's elk
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t niet
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Welterusten Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Hahahaha, ach ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gezeik in dat V&A topic soms zeg.
Je moet daar ook nog niet zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb maar half gekeken. tbh boeit me nooit echtquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.
Gewoon allemaal een liedje zingen en de act als bijzaak. Zo hoort een songfestival te zijn.
Behalve dat walgelijke nummer van Servie, maar ik geloof dat mijn vriendin en ik daar helemaal alleen in staan.
Leren we ze wel af!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik had het al ge-editquote:
Moet je er nog veel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die juichbandjes zet ik in om tegen Panini-voetbalstickers te ruilen. Ik voel me weer een kleine Vaduz met het ruilen.
beetje laat, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
hehehe, en daar zou je wel op willen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het al ge-edit
Dacht dat er een FOK! spandoek voor XFA was;)
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.quote:
Je wil niet alles?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.
oke, tot zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:25 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga ff scheren etc, hoop dat er over een kwartiertje nog iemand wakker is hier![]()
Nee, die ambitie heb ik niet. (zijn er ook enorm veel) Zoveel gadgets heb ik niet en ik ga er op de postzegel 44-centjes niets meer aan uitgeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |