idd en de rest van europa dacht wtf moet nederland met die overjarige lampenkappen op t podiumquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Meest erge aan de Toppers vond ik dat ze zichzelf goed vonden en dachten dat ze het wel zouden gaan maken!
Aaaahhhquote:Op woensdag 26 mei 2010 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Grotendeels gedaan door de behangers maandag. Moet zelf nog een klein stukkie afmaken.
Nu lekt de kraan weer
spandoek waar je met een foto op kon en dat spandoek gaat dan naar zuid afrikaquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
http://www.hetoranjespandoek.nl/quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:01 schreef Koen66 het volgende:
Wat is dat trouwens over een oranje spandoek? Heb ik ff gemist
trusten Dquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Het is weer tijd, de hoogste tijd....
Tot morgen allen
doegquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
.....U wordt bedankt voor weer een avond gezelligheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebbenquote:
ik had een plekje voor je bewaardquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:06 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah ik ook, ze begonnen ermee toen ik net 1 dag weg was ofzo. volgens mij wilden ze ons er gewoon niet bij hebben
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know. ik was alleen te laat terug![]()
maar t idee telt
trusten vast kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Ik duik ook mijn bed in![]()
Morgen weer drukke dag![]()
Slaap lekker voor straks allemaal![]()
slaap lekker Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef gomi het volgende:
[..]
volgende keer uploaden we gewoon 10 foto's elk
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:59 schreef gomi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk. erger dan die mafkezen van vorig jaar kan t niet
slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Welterusten Kallyquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:11 schreef Kally het volgende:
Hahahaha, ach ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
Wat een gezeik in dat V&A topic soms zeg.
Je moet daar ook nog niet zijnquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik heb maar half gekeken. tbh boeit me nooit echtquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat vind ik zo fijn aan de aflevering van gisteren: het was allemaal weer back to the basic.
Gewoon allemaal een liedje zingen en de act als bijzaak. Zo hoort een songfestival te zijn.
Behalve dat walgelijke nummer van Servie, maar ik geloof dat mijn vriendin en ik daar helemaal alleen in staan.
Leren we ze wel af!quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
ik had het al ge-editquote:
Moet je er nog veel?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Die juichbandjes zet ik in om tegen Panini-voetbalstickers te ruilen. Ik voel me weer een kleine Vaduz met het ruilen.
beetje laat, maar slaap lekkerquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:03 schreef D. het volgende:
Tot morgen allen
hehehe, en daar zou je wel op willen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had het al ge-edit
Dacht dat er een FOK! spandoek voor XFA was;)
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.quote:
Je wil niet alles?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
M'n doel was: Zwitserland sparen. Dat is inmiddels gelukt. Nu ben ik met die andere WK troep gadgets meer stickers aan het binnenhalen via Marktplaats. Vooral stickers van spelers van toplanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |