ach alvast een beetje wennen kan geen kwaad.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid
als dit forum dichtgaat verhuist deze SC naar Vraag en Aanbod
Ik dacht vanmiddag ff dat we er al zatenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ach alvast een beetje wennen kan geen kwaad.
Af en toe ben ik even kwijt waar ik nu precies zit
gezien de op zit er een deel al iddquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht vanmiddag ff dat we er al zaten
haha gewoon doenquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
morgen wil ik op de fiets, maar of mijn kont dat toelaat
welke?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
voetbal of debat.. en er is wel een grappige film op RTL5
hey charmed angelquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:hoe is het!!!
Ik heb zadelpijn niet normaal!!! Ik ging op de sportschool op de fiets zitten en het deedecht bij
Een huid zo rood als Mars, zadelpijn... doe je wel rustig met jezelf?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
hoe is het!!!
geun idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nu al bruine armen, alleen me schouders zijn nog knalrood! Nou ik ga even douchen, tot zoquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een huid zo rood als Mars, zadelpijn... doe je wel rustig met jezelf?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
geun idee...
P.s. I love youwas niet echt een goede film vond ik. redelijk hooguitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
geun idee...
P.s. I love youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |