Laten we wel wezen, als je goed luistert zeggen ze inhoudelijk erg weinig. Het zijn allemaal aan elkaar geplakte en ingestudeerde oneliners. Diepgaand is het zeker niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Op RTL hoef je tenslotte geen intelectueel diepgaand debat te voeren.
Die zit nu toch bij zijn scharrel thuis?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef pberends het volgende:
Daar had de CDA-spindoctor niet op gerekend.
Dat zijn debatten in Nederland nooit echt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, als je goed luistert zeggen ze inhoudelijk erg weinig. Het zijn allemaal aan elkaar geplakte en ingestudeerde oneliners. Diepgaand is het zeker niet.
Tijdens zijn oppositieperiode blonk hij ook al uit in discussies.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef Mendeljev het volgende:
Rouvoet is opvallend scherp tijdens dit debat. Jammer dat hij bij de verkeerde partij zit.
Van wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik hou niet van het-hoofd van hem
Hij is lijsttrekker voor de Tweede Kamer voor de Partij van de Arbeid. Dan moet je politiek kunnen bedrijven. Debatteren, argumenteren, scherp zijn. Als je dat niet kan, moet je geen lijsttrekker worden. Premiers of ministers kan je altijd nog invliegen als het nodig is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:44 schreef dmk het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik erg goede bestuurder waar ik veel vertrouwen in heb . Alleen zonde dat hij door veel mensen weggezet wordt als slecht omdat het debatteren op TV niet goed gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |