Ach er rommelen er nog wel een stuk of wat van de lijst af voor 9 juni en dat kost ze weer stemmen.quote:
Sinds wanneer is Pechtold een MILF, viezerik.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef ThePianoMan het volgende:
Zooo milfje op mijn scherm. Bij jullie?
Welke coalitie? Als iedereen zich aan z'n eigen breukpunten houdt, valt er volgens mij al niets meer te formeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef -Kadesh- het volgende:
Maar goed alles wat die lui daar allemaal zeggen is helemaal niks waard, straks met de coalitie krijgen we weer een kleurloze brij waar niemand blij mee is.
Femke Halsema, van GroenLinks.quote:
En waar kennen we haar van?quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Mariëlle Tweebeeke.. lekker ding hea
Als jij veertig jaar oud bent en iemand vraagt aan jou: "bent u veertig jaar oud?" dan kan je gewoon "ja" zeggen. Met woorden in de mond leggen, wordt meestal wat anders bedoeld. Als je ergens mee eens bent, kan je gewoon instemmen in plaats van een hoop er omheen te lullen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rutte kiest zijn eigen woorden, altijd slim om je geen woorden in de mond te laten leggen.
Professioneel kritische vragen stellerquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Pechtold een MILF, viezerik.
VVD en privacyquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef bakatje het volgende:
Rutte, lekker conservatief in mobiliteit.
wie is het..quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef Abraracadabra het volgende:
Ik vind Rutte heel duidelijk. Dat t vrouwtje 't niet snapt ligt niet aan hem.
Dat geldt ook vaak voor de vraagstellers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef marcodej het volgende:
Dat woordenspelletje van de VVD rond de HRA is altijd een beetje sneu. Zeg dan gewoon dat het een breekpunt is.
Ik vind dat ze een arrogant hoofd heeft. Vreselijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Ga ergens anders baggeren.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Renesite het volgende:
CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB CPB
Ik ken haar welquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:51 schreef Confetti het volgende:
[..]
RTL nieuws.
Vreemd dat niemand haar kent
Als je het niet zelf formuleert dan wordt je er de hele tijd mee om de oren geslagen. Ze hebben als het goed is allemaal aangeleerd gekregen om zelf hun woorden te kiezen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als jij veertig jaar oud bent en iemand vraagt aan jou: "bent u veertig jaar oud?" dan kan je gewoon "ja" zeggen. Met woorden in de mond leggen, wordt meestal wat anders bedoeld. Als je ergens mee eens bent, kan je gewoon instemmen in plaats van een hoop er omheen te lullen.
QFTquote:
Welke box? Lama, zie het nu...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Ho, pas op die box.
Daar verhogen ze de boxen ook al
Blijkbaarquote:
Ja, vind ik ook. Komt door Cohen denk ik.quote:
Nee. Dit is gewoon mierenneuken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je het niet zelf formuleert dan wordt je er de hele tijd mee om de oren geslagen. Ze hebben als het goed is allemaal aangeleerd gekregen om zelf hun woorden te kiezen.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef timmmmm het volgende:
Ho, pas op die box.
Daar verhogen ze de boxen ook al
Zodra het om vingerafdrukken en OV gaat, vinden ze anders dat het niet schaad omdat ze niks te verbergen hebben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:52 schreef OldJeller het volgende:
VVD wil geen surveillancekastjes in auto's (en autorijden niet duurder laten worden).
Maar andere aspecten van privacy moeten ook aandacht krijgen bij hen. ( Fred Teeven.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |