Lekkere Moppersmurfquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:29 schreef Boldface het volgende:
Zoals het er nu naar uitziet, ben ik morgenavond gelukkig niet thuis.
Sieneke d'r dress rehearsal staat er wel opquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Mogen er geen volledige beelden worden getoond van de dress rehearsal? Valt me op dat je op youtube alleen foto's tegenkomt, geen volledige liedjes.
Geen Turkije Greys? Volgens mij gaan die zelfs door als ze 3 min hun mond houdenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Wie denken jullie zo bij voorbaat dat er doorgaan? Welke tien?
Ik gok nu op deze:
1. Litouwen: InCulto - East European Funk
2. Armenie: Eva Rivas - Apricot Stone
3. Israël: Harel Ska'at - Milim
4. Denemarken: Chanée & N'Evergreen - In A Moment Like This
5. Zwitserland: Michael von der Heide - Il pleut de l'or
6. Zweden: Anna Bergendahl - This Is My Life
7. Azerbeidzjan: Safura - Drip Drop
8. Oekraïne: Alyosha - Sweet people
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)![]()
![]()
10. Roemenië: Paula Seling & Ovi - Playing with Fire
11. Slovenië: Anzambel Roka _lindere & Kalamari - Narodno zabavni rock
12. Ierland: Niamh Kavanagh - It's For You
13. Bulgarije: Miro - Angel si ti
14. Cyprus: Jon Lilygreen & The Islanders - Life looks better in Spring
15. Kroatië: Feminnem - Lako je sve
16. Georgië: Sofia Nizharadze - Shine
17. Turkije: MaNga - We Could Be The Same.
Oh tofquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Sieneke d'r dress rehearsal staat er wel op
Heur haar zit weer anders!
En die stomme backings in het zwart
Mjah, je zou het wel zeggen he...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen Turkije Greys? Volgens mij gaan die zelfs door als ze 3 min hun mond houden![]()
Ook al hou je eigenlijk niet van het Songfestival, zo'n avondje op FOK! is chaotisch, hilarisch en hysterischquote:
En wederom zie ik slechts een groot wit vlak in de OP...quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Hier een impressie van de dress rehearsal:
<center><object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/SHgbCpljTtg&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/SHgbCpljTtg&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object></center>
Daarom ook.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al hou je eigenlijk niet van het Songfestival, zo'n avondje op FOK! is chaotisch, hilarisch en hysterisch![]()
quote:
Ik verwacht deze uitslag:quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik gok nu op deze:
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)![]()
![]()
Ik verwacht wel dat ik thuis ben.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat gaat erom of je kunt kijken toch niet iets anders?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik verwacht wel dat ik thuis ben.
Maar eerder dat het topic tegen die tijd wel vol is, en dus een tvp eigenlijk geen zin heeft.
quote:1. Litouwen: InCulto - East European Funk
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)
Turkije gaat altijd door. Helaas zijn ze ruim vertegenwoordigd in zowat ieder Europees land, dus dat levert bergen stemmen op.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, je zou het wel zeggen he...
Maar ik vind het nummer van dit jaar van Turkije echt afgrijselijk
Ik heb de quote even aangepast en dan klopt hij voor mij wel ongeveer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:30 schreef Greys het volgende:
Ik gok nu op deze:
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie)
En ze hebben ook nog eens een gunstige laatste plaats geloot. Gisteren gingen ook bijna alle nummers uit de laatste helft van de show door.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Turkije gaat altijd door. Helaas zijn ze ruim vertegenwoordigd in zowat ieder Europees land, dus dat levert bergen stemmen op.
Eens. Zou me niks verbazen als ze 17e wordtquote:
Met die 'quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Zit net die dress rehearsel te bekijken en bedenk me dat vrijwel niemand het Nederlands zal verstaan.
Het maakt dus eigenlijk geen reet uit wat onze Scene zingt...
En dat terwijl ik voor precies de eerste tien wasquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:20 schreef Boldface het volgende:
En ze hebben ook nog eens een gunstige laatste plaats geloot. Gisteren gingen ook bijna alle nummers uit de laatste helft van de show door.
We moeten wel realistisch blijven.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef grazz het volgende:
Na gisteravond heb ik er minder vertrouwen in gekregenToch hoop ik zooooo dat Sieneke gaat verrassen!
9. Nederland: Sieneke - Ik ben verliefd (Sha-la-lie) (het MOET gewoon)
Als Nederlander krijg ik er nou niet bepaald vunzige gedachtes bij...quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Met die '' smiley erbij krijg je opeens wel erg vunzige gedachtes
En er zijn heul veul mensen die dat hun kinderen jarenlang wijs weten te maken.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
We moeten wel realistisch blijven.![]()
Oke ze kan zingen. En ja, ze zal veel bekijks trekken voor zo'n typisch TROS concert. Maar of dit door een vakjury gaat komen? En ook nog voldoende stemmen gaat krijgen van andere landen? Kom op. Dat is net zeggen tegen een klein kind dat Sinterklaas bestaat.
Ik hoop echt dat ze eens niet doorgaan, maar durf er niet op in te zettenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, je zou het wel zeggen he...
Maar ik vind het nummer van dit jaar van Turkije echt afgrijselijk
quote:Sieneke, de weg naar het Songfestival Ned 1
Docusoap
De 18-jarige Sieneke Peeters op weg naar Oslo. De Nijmeegse Sieneke hoopt dit jaar met Ik ben verliefd (Sha-la-lie), geschreven door Pierre Kartner, hoge ogen te gooien op het 55ste Eurovisie Songfestival. Meedoen aan het Eurovisie Songfestival vergt natuurlijk veel voorbereiding. Zo zien we onder meer repetities, fotoshoots, interviewsessies en haar bezoeken aan de stylist. Ook is Sieneke aanwezig als een Noorse cameraploeg naar Amsterdam komt om een typisch Nederlands clipje op te nemen. Dit filmpje is te zien voorafgaand aan haar optreden. In Zaandam wordt Eurovision in Concert georganiseerd, waar zeventien deelnemende landen optreden. Sieneke is gastvrouw en laat haar concurrentie kennismaken met de Zaanstreek. Half mei vertrekt Sieneke naar Oslo en volgen we haar tijdens alle voorbereidingen van het grote spektakel. Wat komt er allemaal bij kijken, hoe wordt de spanning voelbaar en hoe gaat Sieneke er mee om?
quote:2 Georgië Sofia Nizharadze 231
3 Armenië Eva Rivas 174
5 Zweden Anna Bergendahl 118
6 Azerbeidzjan Safura 98
9 Israël Harel Skaat 83
12 Roemenië Paula Seling & Ovi 55
13 Turkije maNga 54
22 Ierland Niamh Kavanagh 23
23 Kroatië Feminnem 22
26 Denemarken Chanée & N'evergreen 9
28 Bulgarije Miro 7
30 Nederland Sieneke 6
32 Zwitserland Michael von der Heide 3
34 Cyprus Jon Lilygreen & The Islanders 3
36 Oekraïne Alyosha 0
38 Slovenië Ansambel ´lindra & Kalamari 0
39 Litouwen InCulto 0
Nu word er in beide gekletst ja. Lost zich vast vanavond vanzelf wel opquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we niet beter verder kunnen gaan met de al lopende live-reeks of daar dan een slotje op gooien?
Ik wilde een nieuwe, met een nieuwe OP, met een nieuw deelnemerslijstje en een nieuw dress rehearsal filmpjequote:Op donderdag 27 mei 2010 09:43 schreef TheVulture het volgende:
Hadden we niet beter verder kunnen gaan met de al lopende live-reeks of daar dan een slotje op gooien?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde een nieuwe, met een nieuwe OP, met een nieuw deelnemerslijstje en een nieuw dress rehearsal filmpjeVers ende frips!
Maar ik zal de TT van die andere wel even wijzigen, da's idd beter om verwarring te voorkomen.
Thanks!
Volgens mij zou google daar toch wel eens gelijk in kunnen hebben, al hoop ik dat roemenie dan niet erbij zit en nederland welquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:38 schreef Loveless85 het volgende:
Aldus Google Trends het clubje van vanavond:
2 Georgië Sofia Nizharadze 231
3 Armenië Eva Rivas 174
5 Zweden Anna Bergendahl 118
6 Azerbeidzjan Safura 98
9 Israël Harel Skaat 83
12 Roemenië Paula Seling & Ovi 55
13 Turkije maNga 54
22 Ierland Niamh Kavanagh 23
23 Kroatië Feminnem 22
26 Denemarken Chanée & N'evergreen 9
28 Bulgarije Miro 7
30 Nederland Sieneke 6
32 Zwitserland Michael von der Heide 3
34 Cyprus Jon Lilygreen & The Islanders 3
36 Oekraïne Alyosha 0
38 Slovenië Ansambel ´lindra & Kalamari 0
39 Litouwen InCulto 0
Dat 'dinsdag' klopt toch niet?quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:25 schreef Greys het volgende:
Vandaag heeft de dress rehearsal plaatsgevonden, welke wordt bekeken door de vakjury wiens stem morgen voor 50% gaat meetellen. Deze gehele show is tevens opgenomen als emergency tape, dus als er dinsdag tijdens de live show iets mis mocht gaan, dan krijgen we een stukje te zien van de tape van vanavond. Hier een impressie van de dress rehearsal:
Dit was volgens mij de 1e rehearsal... gisteren waren er 2 he...quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Dit is dan de dress rehearsal van Safura (Azerbaijan) die ze verpest zou moeten hebben gisteren.
Ik vind het nogal meevallen eigenlijk
Ah! Ik kon hier al niets 'IEKSSS!' in ontdekken!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit was volgens mij de 1e rehearsal... gisteren waren er 2 he...
Ben je er vanavond niet? Helemaal niet?quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Voor de vorm een tvp. Hatelijk, college.
Helemaal niet, van 19 tot 21.30 college, ben dan pas om 23.30 thuis.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben je er vanavond niet? Helemaal niet?
Zal ik je stiekem smsen tussendoor?
maar dan ook echt alleen vandaagquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele tijd anti-Sieneke geweest, maar alleen vandaag ben ik ff pro-Sieneke
quote:Het is er op of eronder voor Sieneke. Vanavond zal ze alles uit de kast moeten halen om zich te plaatsen voor de finale van komende zaterdag. Zal Europa haar omarmen?
Zowel de vroege als de late editie van Shownieuws staan voor een groot deel in het teken van deze halve finale van het Eurovisie Songfestival. Zo zal er regelmatig live geschakeld worden met onze verslaggever Koos van Plateringen vanuit Oslo en ook zal Marga Bult in beide uitzendingen aanschuiven.
Marga was in 1987 de Nederlandse inzending. Ze eindigde met Rechtop in de Wind op de vijfde plaats.
Ze zingt het anders.quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
Sieneke d'r dress rehearsal staat er wel op
Heur haar zit weer anders!
En die stomme backings in het zwart
Ja das wel mijn favorietquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
En ik hoop zó dat de act van InCulto lekker overkomt vanavond.
En dat ze de eendenfluitjes gebruiken in het begin, maar die hoorde ik bij de rehearsals niet meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Ik ben de hele tijd anti-Sieneke geweest, maar alleen vandaag ben ik ff pro-Sieneke
Zo gaat het bijna elk jaar. Nederland vindt de eigen inzending niks, op de dag zelf wel, en aan het einde van de avond ligt het allemaal aan de Balkan-hoempapa als ze niet door isquote:Op donderdag 27 mei 2010 09:51 schreef iBenny het volgende:
Volgens mij hoorde ik de eendenfluitjes in het begin wel bij de second rehearsal, alleen omdat het geluid zo slecht was moest je goed luisteren. De jongen naast de zanger, rechts, had zeker een fluit in zijn mond.quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
En ik hoop zó dat de act van InCulto lekker overkomt vanavond.
En dat ze de eendenfluitjes gebruiken in het begin, maar die hoorde ik bij de rehearsals niet meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo gaat het bijna elk jaar. Nederland vindt de eigen inzending niks, op de dag zelf wel, en aan het einde van de avond ligt het allemaal aan de Balkan-hoempapa als ze niet door is
Sha-la-lie Sha-la-la ja zo gaat het ongeveer
Ja rond 22:45 volgens mij. Uitzending duurt tot 23uquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe laat was de uitslag dinsdag ook alweer? Rond 23 uur toch?
Oke, dus uiterlijk 22 uur weg bij het etentjequote:Op donderdag 27 mei 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja rond 22:45 volgens mij. Uitzending duurt tot 23u
Verdomme, had niemand dat kind dansles kunnen geven. Die stap tik.... het lijkt nergens op. Wens haar veel succes hoor, daar niet van, maar ik blijf het niks vinden. Alleen is het sfeertje rondom zo'n festival wel heel erg leuk.quote:
Ik heb ook steeds de neiging om te gillen of iemand Marianne niet even kan bellen dat Sien toch écht wat uitbundiger op dat podium mag staan, dan dat eeuwige stap tik inderdaadquote:Op donderdag 27 mei 2010 13:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Verdomme, had niemand dat kind dansles kunnen geven. Die stap tik.... het lijkt nergens op. Wens haar veel succes hoor, daar niet van, maar ik blijf het niks vinden. Alleen is het sfeertje rondom zo'n festival wel heel erg leuk.
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSFquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
TROS hé, maar het mag inderdaad qua kleding wel wat flitsender. Alhoewel het een vooruitgang is al natuurlijk. In dat rooie vodje van NSF zag ze er uit alsof ze 35 was. Nu ziet ze er tenminste uit als 18
Ja dat is wel zo, alleen denk ik dat Sieneke gewoon zo ingetogen wilt blijven...quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Echt, doe je zoveel moeite met dat draaiorgel en die prachtige poppen en dan kom je met zulke achtergrondtroela's aan
Bij mij is het puur persoonlijk, ik vond Miro op de persdag een enorme omhooggevallen, onsympathieke eikelquote:Op woensdag 26 mei 2010 20:31 schreef Boldface het volgende:
Waarom ben ik de enige die denkt dat Bulgarije doorgaat? Waarom denken jullie allemaal dat zo'n nummer niet doorgaat, terwijl Servië wel doorging? Dat nummer van Bulgarije is behoorlijk cliché, maar ligt wel goed in het gehoor. Het zou me enorm verbazen als het niet doorging, maar wie ben ik...
Ja maar Sieneke zelf ziet er op zich best mooi uit zo!quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, alleen denk ik dat Sieneke gewoon zo ingetogen wilt blijven...
Volgens mij mag je geen stemmen op de band hebben. Maar je hebt gelijk, ze kunnen zich beter achter het orgel opstellen ofzo, want er naar kijken is wel een beetjequote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSF
Maar dan is het des te meer zonde dat die achtergrondmutsen er zo lullig uit zien.
Doet toch afbreuk aan het plaatje vind ik. En het was best makkelijk op te lossen.
Ze hadden die zangeressen gewoon op tape moeten laten zingen en Sien alleen met dat orgel op het podium. En dat Sieneke dan IETSJES uitbundiger had gedaan
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde isquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ze vanavond aan heeft is inderdaad stukken beter dan op het NSF
Maar dan is het des te meer zonde dat die achtergrondmutsen er zo lullig uit zien.
Doet toch afbreuk aan het plaatje vind ik. En het was best makkelijk op te lossen.
Ze hadden die zangeressen gewoon op tape moeten laten zingen en Sien alleen met dat orgel op het podium. En dat Sieneke dan IETSJES uitbundiger had gedaan
Ja, alleen hélemaal aan het eind komen de poppen Sieneke 'kussen'.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen stemmen op de band hebben. Maar je hebt gelijk, ze kunnen zich beter achter het orgel opstellen ofzo, want er naar kijken is wel een beetje.
En ik zou een choreograaf gevraagd hebben om Sieneke wat meer echt iets te laten doen. Sowieso lijkt die orgelact wel volledig los te staan van de rest van de act. Dat had best wat meer samenhangend kunnen (en moeten) zijn.
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde is
Ja maar ik bedoelde dat er gezegd werd dat Sieneke meer moest bewegen, ik denk dat ze gewoon niet meer wilt bewegenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar Sieneke zelf ziet er op zich best mooi uit zo!
Waarom die achtergrondmoekes dan ook niet wat vlotter?
Nee inderdaad. Wellicht was het budget op ofzo. Of heeft de TROS het idee echt helemaal back to basic te gaan en niks flitsendsquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.
Maar een ander outfitje voor die drie dames was toch echt een kleine moeite geweest en daar had echt niemand zangtechnisch onder geleden
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat Pisces ook al eens zei toen ik vond dat het wel wat flitsender en meer sexy mocht; het zit er wss gewoon niet in. En het gaat dan juist heel gemaakt overkomen misschien, of haar zang gaat eronder lijden, wat ook zonde is
Dat is zeker zo, ik zei het gister al; budgetquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's waar, wat Sieneke zelf betreft.
Maar een ander outfitje voor die drie dames was toch echt een kleine moeite geweest en daar had echt niemand zangtechnisch onder geleden
Inderdaad. Maar hoe moeilijk is het nou om er af en toe tussen te staan of iets dergelijksquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, alleen hélemaal aan het eind komen de poppen Sieneke 'kussen'.
Verder kijkt ze er niet naar om
Waar is de Pil van Drion als je hem nodig hebtquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Pierre Kartner: Volgend jaar weer een liedje
quote:
yeah rightquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
Mwah, dat hij een paar nummers heeft geschreven waar hij goed mee heeft kunnen cashen is geen garantie dat dat er 'veel mensen zijn muziek goed vreten' of het nu nog scoort.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
He, laat die Kartner maar schuiven. Die is multi miljonair en klaarblijkelijk zijn er dus veel mensen ter wereld die zijn muziek wél vreten
Lees nou eens goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, dat hij een paar nummers heeft geschreven waar hij goed mee heeft kunnen cashen is geen garantie dat dat er 'veel mensen zijn muziek goed vreten' of het nu nog scoort.
Hij heeft ook een paar ronduit debiele politiek gekleurde nummers geschreven
Ik lees goed, ik vind het gewoon een non-argumentquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Lees nou eens goed
Ik zeg ook nergens dat hij geen miskleunen heeft geschreven? Of dat IEDEREEN zijn muziek goed vindt?
Feit blijft gewoon dat hij het ergens ooit erg goed heeft gedaan op verschillende momenten met de door hem geschreven muziek, anders was hij nu geen multi miljonair.
Geeft absoluut geen garanties voor vanavond of over dit nummer, maar het feit ligt er gewoon.
Het was geen argumentquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik lees goed, ik vind het gewoon een non-argument
Ah de sfeer komt er inquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was geen argument
Ik zeg gewoon 'laat die Kartner maar schuiven', niets meer en niet minder
Weet je, ik ga mijn rood-wit-blauwe M&Ms vast in een schaaltje gooien, voor vanavond
En alvast een beetje voorproeven
Ik ben nu al strontnerveusquote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nu al strontnerveus![]()
En waarschijnlijk kotsmisselijk van alle snaai tegen de tijd dat Sien moet
quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nu al strontnerveus![]()
En waarschijnlijk kotsmisselijk van alle snaai tegen de tijd dat Sien moet
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
<- (ik kan 'm)
![]()
Mooi dat je iig weer een beetje in the mood bent
Oeh ja das wel een goeie, even wat te happen en te drinken straksquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De wind is omgedraaid bij Greys![]()
Ik ga straks ook nog wat lekkers scoren voor vanavond![]()
Het kleine cafe aan de haven met al zijn royalties uit tig verschillende talen en die Jappen die los gaan op het Smurfenliedquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:33 schreef Greys het volgende:
He, laat die Kartner maar schuiven. Die is multi miljonair en klaarblijkelijk zijn er dus veel mensen ter wereld die zijn muziek wél vreten
Hmm het ligt eraan hoe dat gecrush gaat gebeurenquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturen
And all mekkeraars will be crushed
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht, ik ga een aanmoedigingstopic openen waar alle fans en haters alleen maar mogen draaiorgelen en wapperen, om wat goede vibes richting Sien te sturen
And all mekkeraars will be crushed
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerdquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk alleen dat mensen vanavond in LIVE komen als ze enigzins zin hebben, niet om mee te praten bij het koffieapparaat morgen![]()
Dinsdag kwamen mensen die echt wilden kijken, nu komen er teveel zeikerds
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerd
Loop je tegen een ban aan of is het vrijwillig?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben er niet, dus dat scheelt al 1 zeikerd
Zélfs niet als je d'r morgen ook op de bank zit?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik kijk het niet thuis/alleen, dus ga dan niet met mn laptop op schoot zitten
Doe eens sociaal en post met ons mee.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja euhhquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zélfs niet als je d'r morgen ook op de bank zit?
En probeer het nog maar eens in het wappertopic, want je had de TT niet goed gelezen
Het gaat over vanavond, dus is het ontopic.quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
Er werd net wel een post van me verwijderd ergens![]()
![]()
Maar het is vrijwilligDit is trouwens niet de SC hé
heeft hij voorkennis en weet hij al dat Sieneke gaat winnen?quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik KIJK wel, ik hou alleen die Live-topics niet bijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan eenplaatsen over Ml-etje en de remote
Nou vooruit dan maar, morgen ook niet meebeppen dus
quote:Op donderdag 27 mei 2010 14:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik KIJK wel, ik hou alleen die Live-topics niet bij
Dat is toch gewoon logische gevolgstrekkingquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:55 schreef cptmarco het volgende:
[..]
heeft hij voorkennis en weet hij al dat Sieneke gaat winnen?
Ik weet niet hoor, maar volgens op de leeftijd van Pierre trek je niet zoveel meerquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon logische gevolgstrekking?
quote:Did someone change N'evergreen's batteries??? That's just about credible for Denmark
Heul wel. De nummers voor bingo.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens op de leeftijd van Pierre trek je niet zoveel meer
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Op dit moment vindt de allerlaatste dress rehearsal plaats voor vanavond.
Opmerking op Twitter over de Deense inzending:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!quote:
Ik weet niet wat die Deen heeft, hij ging zo lekker op hun NSF maar in Oslo.....quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden ze het beste dan toch voor het laatst bewaren
Ik hoop het wel!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:22 schreef Greys het volgende:
Op dit moment vindt de allerlaatste dress rehearsal plaats voor vanavond.
Opmerking op Twitter over de Deense inzending:
[..]
Of een podcast ofzoquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!
Donequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die Deen heeft, hij ging zo lekker op hun NSF maar in Oslo.....
En je moet nog even wapperen in het Aanmoedigingstopic
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij mequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hey Erik, misschien zendt de TROS het ook wel op de radio uit... gewoon oordoppen in en luisteren op je telefoon!
Oh er zit radio opquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij me. En ik heb een cheapass telefoon waarvan ik niet weet of er uberhaupt wel radio op zit.
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn oordoppen voor mijn telefoon niet bij me. En ik heb een cheapass telefoon waarvan ik niet weet of er uberhaupt wel radio op zit.
Het valt allemaal zo op in een college met in totaal 6 studentenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgen
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh er zit radio op. Maar die werkt alleen met oordoppen en die heb ik niet
.
Ik heb mijn essay nog niet af (quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horen
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
die koop je gewoon effe snel ergens... als je college tot half 10 duurt kun je in ieder geval Sieneke live horen
Zijn vaak dus niet 'standaard' oortjes.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zit op de meeste wel. Al zit bij sommige de antenne dan in het oortje. Dus dan schiet het nog niet op. neem je je laptop niet mee naar college? Kan je stiekem de live stream kijken of hier de topics beetje volgen
Mijn initiatieven zijn op... sorryquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb mijn essay nog niet af (!) en daarna moet ik nog artikelen lezen enzo
.
Neenquote:Op donderdag 27 mei 2010 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je geen internet op je mobiel?
Wat een armoequote:Op donderdag 27 mei 2010 15:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Neen. En ook geen radio op mijn mp3spelert
. The universe is against me!
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh er zit radio op. Maar die werkt alleen met oordoppen en die heb ik niet
.
jemig, dat ze het een paar punten zouden geven was al teveel van het goede... maar 12quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
De vakjury van Estland gaf 12 punten aan Rusland, afgelopen dinsdag
Dat had nog niet bekend mogen worden
Bron
quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:48 schreef Greys het volgende:
De vakjury van Estland gaf 12 punten aan Rusland, afgelopen dinsdag
Dat had nog niet bekend mogen worden
Bron
HOLLANDquote:the Eurovision Song Contest Head of Communications, Sietse Bakker
we liggen eruitquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
The esctoday.com BigPoll 2010 has now had more than 85,000 predictions made. The poll has closed for the second semi final and our readers have once again made their predictions. You can see the ten predicted qualifiers below.
The esctoday.com BigPoll is the largest and most accurate prediction tool for the Eurovision Song COntest. Readers and members have been predicting the outcome of each semi final, and the results are grouped geographically and then worked out based on the Eurovision Song Contest scoring Prediction.
The prediction tool has correctly predicted the winning Eurovision Song Contest entry five times in seven years. Last year it predicted the winning song, along with 19 of the 20 semi final qualifiers.
The 10 songs from the second Eurovision Song Contest semi final predicted to qualify tonight are:
* Azerbaijan
* Israel
* Croatia
* Denmark
* Armenia
* Turkey
* Sweden
* Romania
* Ireland
* Georgia
Ukraine, Switzerland, Cyprus and Bulgaria narrowly missed a place in the top ten in the esctoday.com BigPoll. On Tuesday night, 7 of the 10 predictions in the poll were correct.
quote:cornaldm Sieneke-karavaan op punt van vertrek naar de Arena. Het wordt een behoorlijke klus, maar ze heeft er zin in - en ik ook. Vanaf half 9 Ned 1
Welneeeeeee, er zijn áltijd een paar landen die zich toch kwalificeren, against all oddsquote:
Zou ie het filmpje ook direct na opname terug willen zien?quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
Toch leuk... een videoboodschap aan ons ALLEMAAL, aldus Miro.
Jammer alleen dat het in het Bulgaars is
Kijk, openingen genoegquote:Op donderdag 27 mei 2010 18:03 schreef Greys het volgende:
along with 19 of the 20 semi final qualifiers.
On Tuesday night, 7 of the 10 predictions in the poll were correct.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Welneeeeeee, er zijn áltijd een paar landen die zich toch kwalificeren, against all odds![]()
He joh, laat ons gewoon lol hebbenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:DickBoonman Het huis is versierd, de hapjes zijn klaar, de oranjetoeters staan klaar, Houston we're ready for the launch.
quote:loveeurovision Really looking forward to tonight's #Eurovision second semi final. There's not a bad song (except maybe Slovenia).
quote:Ewan The flags are starting to be hoisted in the Press Centre at Eurovision for tonight's semi final. The national delegates of many are nervous
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef Charie het volgende:
Mijn nationalistische usericon brengt vast geluk.
Armenië is Apricot Stone he? Daar heb ik ook wel hoge verwachtingen van jaquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:14 schreef cptmarco het volgende:
ik heb stiekem hoge verwachtingen van de tweede act (armenië ) en de 16de (georgië)... hopelijk stellen zij mij niet teleur....
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:01 schreef Boldface het volgende:
Het is trouwens wel handig dat Litouwen als eerste optreedt. Heb je het hoogtepunt van de avond meteen gehad en kun je de rest van de avond zinniger besteden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Half negen Sieneke, op weg naar het Songfestival![]()
O.a. hier:quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:24 schreef gateway het volgende:
kan je ook ergens via internet kijken? (tevens tvp)
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:11 schreef Bep het volgende:
Ter vermaak , waat een prachtige plaatjes zitten er toch tussen
Ik las net ergens 21.35quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Ze moet als negendequote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef Razor21 het volgende:
Hoe laat is Sieneke ongeveer aan de beurt? Wil alleen NL even snel zien en dan weer wegzappen
Bedankt.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
Live stream ergens?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. hier:
http://www.eurovision.tv/esctv/future
en hier:
http://www2.twitstream.net/songfestival
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:28 schreef Greys het volgende:
[..]
O.a. hier:
http://www.eurovision.tv/esctv/future
en hier:
http://www2.twitstream.net/songfestival
ff in dit topic kijken was te veel moeite?quote:
Van sieneke krijg je waanbeeldenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een spreekbeurt moet houden zo meteen
Waar gaat ie over?quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een spreekbeurt moet houden zo meteen
Zet er in een apart explorerertje vast een stuk of vij klaar in tabjes. Dan ben je er telkens maar 2 muisklikken van verwijderd.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat ik dat klaarzetten van nieuwe LIVE-topics net zo goed kan bijhouden als Erik dat deed dinsdag!*nagelbijt*
Ja.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
ff in dit topic kijken was te veel moeite?
Nr. 9 rond 21.35quote:
Zie de lijst in de OPquote:
Sorrie had het hele topic doorgelezenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de lijst in de OP
Heb ik dat dan echt allemaal voor niets geknipt en geplakt?![]()
(als 9e...)
Maar de eerste act is ook heel tof!
* MadMaster mompelt iets over zo'n 15 tabbladen van te voren openen, de topics daarin al aanmaken en ze dan alleen nog voorzien van een titel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:54 schreef Greys het volgende:
Ik hoop maar dat ik dat klaarzetten van nieuwe LIVE-topics net zo goed kan bijhouden als Erik dat deed dinsdag!*nagelbijt*
Ik heb er nu vijf klaarstaan idd, er hoeft toch geen OP in ofzo, we kleppen gewoon doorquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
* MadMaster mompelt iets over zo'n 15 tabbladen van te voren openen, de topics daarin al aanmaken en ze dan alleen nog voorzien van een titel...
* MadMaster is dus niet bijster origineel...quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Zet er in een apart explorerertje vast een stuk of vij klaar in tabjes. Dan ben je er telkens maar 2 muisklikken van verwijderd.
Fijn dat je dat ff met ons komt delenquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:23 schreef tochweerhenk het volgende:
ik ga toch maar niet kjiken, die marionetten zijn doodeng
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
Over een paar minuutjes! Sieneke, op weg naar het songfestival, Ned 1
De Portugese deelneemster zong ook al Shalalie in het voorstukje
Whehehe, geef me een handquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor.Nu eerst een 'weg naar de finale' op Nederland 1, waar we allemaal worden voorgelogen over de kansen van Sieneke en we allemaal binnen mum van tijd stiekum tevergeefse hoop krijgen op een finaleplaats.
Ik ken mezelf, ik word zo al jaren voor de gek gehouden.
Zo gaat het ongeveerquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:26 schreef Cee het volgende:
Ik zit er klaar voor.Nu eerst een 'weg naar de finale' op Nederland 1, waar we allemaal worden voorgelogen over de kansen van Sieneke en we allemaal binnen mum van tijd stiekum tevergeefse hoop krijgen op een finaleplaats.
Ik ken mezelf, ik word zo al jaren voor de gek gehouden.
*noteert*quote:
Doe je aan Fokroulette?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Bep het volgende:
Ik trek nog snel even mijn oranje jurkje aan , Dat zal vast helpen
En anders wachten we wel een minuutje hoor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb er nu vijf klaarstaan idd, er hoeft toch geen OP in ofzo, we kleppen gewoon door
Dan alleen nog een TT invoeren. Ik ga mijn best doen!Het zal wel héél hard gaan
Heb jij een Bavariajurkje?quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:30 schreef Bep het volgende:
Ik trek nog snel even mijn oranje jurkje aan , Dat zal vast helpen
We moeten dit in iedere OP vanavond quoten, want zo gaat het namelijk precies lopen, dit is de enige manier om teleurstelling tegen te gaan.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:28 schreef Greys het volgende:
Ah, da's toch ook de charme van it all
Lekker ons zelf gek maken, er vlak van te voren toch weer in gaan geloven, daarna hysterisch bij dat openen van de enveloppen als we denken 'oei, nu zijn er nog maar twee over... zou het...???' en daarna allemaal pissed omdat Turkije ondanks het kutnummer toch van iedereen weer 12 punten heeft gehad
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog even plassen, straks kan het niet meer![]()
nou echt!! Ik vind ook dat Marianne haar iets te vaak beschermend vastpakt alsof ze dr moeder isquote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
Het is vanuit sommige ooghoeken echt een mini-Webertje.
Vooral hoe het niét moet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef MilaNL het volgende:
Ah René Froger gaat even vertellen hoe je het ESF wintervaringsdeskundige
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:34 schreef MilaNL het volgende:
Ah René Froger gaat even vertellen hoe je het ESF wintervaringsdeskundige
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef MilaNL het volgende:
the half finalEngelsen denken nu dat de finale letterlijk doormidden gehakt is.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:36 schreef Kidney_bean01 het volgende:
haha vooral het woord 'kritiek' ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |